Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsInhaleren, doe ik het goed?

Inhaleren, doe ik het goed?

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
slamtyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goeiemiddag,

ik heb zelf zo ongeveer vijf-zes keer geblowd, de laatste keer was echt supernice. Een vriend van me zei dat hij Amnesia had, hij vertelde dat 't erg sterk was en ik wilde het wel proberen. Dus toen kwam ik er achter dat als ik wiet rook, dat ik het inhaleer, en dan doorslik en dan uitadem. Heel gek, ik kan het niet zonder doorslikken.

Dus het gaat zo:

*neemt hijs, inhaleert nogmaals, slikt, ademt uit*

Is dit nou goed? Hoe kan ik er voor zorgen dat ik dit niet doe? Want ik ben volgens mij de enige die het op deze manier doet :rolleyes:

bij voorbaat dank.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon niet doen en anders niet zeuren. Besteeds je tijd aan betere dingen :wink:
P
PuurpijpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat heeft mijn moeder als ze een hijsje van een jointje neemt :P
En ik had het de eerste keer dat ik puurpijpje rookte, maar de volgende hijs al meteen niet meer.. Ik zou niet precies weten hoe je het kan veranderen, maar je kan proberen om gewoon je reflex een beetje te onderdrukken en geconcentreerd je ademhaling te beheersen - hijsje, met je mond een beetje geopend inhaleren, rustig uitblazen - zo heb ik het destijds geleerd van een vriend (tot die tijd hijste ik aan een joint of sigaret alsof het een waterpijp was, geen fijn idee :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."