Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe eerste keer.. Truffels! een diepzinnige avond.

De eerste keer.. Truffels! een diepzinnige avond.

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
e
experimentalLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt leuk!
Ik ben even oud als jij en heb 3 maanden geleden Atlantis truffels gedaan met een paar vrienden.
Wij zaten in de schuilkelder van het openbare zwembad, waar het superleuk was om te blowen. Natuur klinkt leuk met Truffels, maar we hebben ons super vermaakt op die 10m² .
In de zomer trekken we toch een keer de bossen in met Dragon's Dynamite ofzo :)
p
persoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb 2 keer getruffelt en dit was 2 keer in de duine/bos :wink:

Ik kan geen betere plek bedenken want wat je daar allemaal ziet.
gras, bomen, beestjes, wolken en ik kan wel doorgaan :)
P
PuurpijpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Altijd mooi om tripverslagen te lezen :grin:

En geweldig dat het zo'n mooie ervaring is geworden! Over 2 weken ga ik ook, in het park, truffeltjes..Ben alleen nog niet helemaal uit over welke soort..
n
n1cotinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey Gast,

Leuk report! en erg herkenbaar met wat je verteld over de natuur! heb hetzelfde ervaren... mijn eerste keer was op een zandverstuiving, was geweldig.

Voor herhaling vatbaar?

Grtz, n1cotin
h
henkspenkLid
01-01-2024, 00:00
#5
je durft wel :P
trippen en een zombie spel spelen zou ik zelf niet doen :grin:
maar wel gaaf report
m
maniacLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wie; Ik, een jongen van 16, 60 kg en een vriend van me ook van 16, rond de 65 kg.
Wat; 7,5 Gram Truffels [Golden Teachers] per persoon van de smartshop.
Waar; Bij mij thuis en het park hierachter.
Combinatie gebruik; Ja, wiet.

voorbereiding

De droom van een 16 jarige experimenterende gebruiker kwam uit, mijn ouders gingen op vakantie, een week lang. Al weken van te voren was gepland dat een vriend van me truffels van de smartshop zou regelen en dat we dat samen zouden proberen, en dat hebben we gedaan:P.

Het was vrijdag en ik kreeg het smsje van mijn ouders dat ze zo op het vliegtuig naar Gran Canaria zouden stappen, dus ik meteen naar huis toen ik vrij was en alles klaar leggen, om 17:00 zou een vriend van me langskomen met de truffels. Alles ging volgens plan dus om 18:00 precies zaten wij naar een bordje met rare knolletjes te staren, die nog vies te bleken smaken ook. We werkten de Truffels naarbinnen samen met chocolade hagelsslag wat mij erg goed beviel, we gingen nog een beetje gamen om de tijd te doden voordat de trip zou komen.

De trip

Ik voelde me goed, misschien een beetje zenuwachtig voor wat zou komen, maar ik leek me steeds slechter te kunnen concentreren om de zombies die mij in COD aan stukken wilden scheuren. De muziek die ik had opgezet (Dragonforce) klonk steeds mooier, ik had echt het gevoel dat ik omringd werd door de warmte van muziek. na een tijdje begon ik echt heel erg te schrikken van de zombies, dus we besloten rond 19:15 om te gaan blowen in het parkje, we liepen de kamer uit en ik voelde meteen een soort leegte en kilte in mn hoofd waar ik eerst de muziek had gevoeld, ik zeg dat tegen m'n vriend en hij leek hetzelfde te ervaren. Daarna discusseren we nog wat over hoeveel invloed muziek dus eigenlijk op je stemming heeft en lopen we via de achterdeur het parkje in. eenmaal buiten begint hij zijn joint te draaien en ik rook altijd puur, dus ik pakte mijn ijzeren pijpje, dat sloeg vrij snel en vrij hard in en al snel zat ik alleen maar verwonderd te staren naar de prachtige landschappen in het toch vrij simpele parkje, de bomen leken geen bomen meer maar meer staken uit de grond met daarin een soort webben die alles met elkaar vebonden, écht heel mooi. Ik overlegde met mn vriend, maar hij was een beetje misselijk geworden van zijn joint en was een beetje aan het wegdromen. Soms zei hij iets volgens mij, maar ik was iets te druk bezig met het bewonderen van de natuur. Ik denk dat we rond 20:00 weer terug naar mijn huis zijn gelopen, wat maar 2 minuten was, maar de molshopen in het grasveldje naar mijn huis leken ware obstakels te zijn geworden. Eenmaal toch thuis werpt mn vriend zich op de bank en ik loop de keuken in om mij te goed te doen aan pannekoeken. Ik weet nog dat ik op een of andere manier op de grond terecht kwam in de keuken en dat hij naar me toe liep, en steeds als ik op wilde staan riep hij dat ik moest blijven liggen en dat er een soort mos op me groeide ofzo xD, ik vond het vrij vaag dus ik ben ook niet lang blijven liggen. Voor de rest ligt mijn tijdsbesef op die avond echt totaal in de war, dus ik vrees dat ik verder geen tijden meer weet. Ik weet nog wel dat ik voor mijn gevoel wel een uur alleen op mn kamer heb gezeten, en alleen maar na heb liggen denken over hoe mensen effect op mij hebben en dat ik eigenlijk in alles (qua karakter, gedrag, kleding, etc) wordt beinvloed door mijn vrienden & kennissen en hoe mensen mij dus eigenlijk hebben gevormd.

Verder liep de tripavond steeds meer over in een blowersnacht, want de truffels begonnen steeds meer uit te werken en wij bloweden er steeds bij om het effect te blijven voelen. Ik heb hier er daar nog vage herrinneringen over hoe we nog zijn wezen poolen en nog wat kebab hebben gegeten, maar niet echt iets diepzinnigs.

Conclusie

Ik vond het geweldig, echt een hele mooie ervaring. De gedachtes, zijn bijna niet uit te leggen, de landschappen die ik zag in een simpel parkje waren mooier dan elk schilderij en elke foto die ik ooit heb gezien. Ik vond het wel te heftig voor iets wat je zomaar elk weekend doet, maar alsnog een ervaring die ik niet zou willen missen. Ik heb die vriend achteraf er nog veel over gesproken, alleen hij is niet zo'n prater, dus daar heb ik niet echt een gedetaileerde mening uit weten te krijgen, maar hij vond het erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar.


Dit was dan mijn eerste ervaring met truffels én mijn eerste tripreport, ik heb er jammergenoeg geen foto's bij, want m'n ouders waren op vakantie mét het fototoestel.
al denk ik dat foto's van een paar knolletjes niet echt heel veel bijgevoegd zouden hebben.

Ik hoor graag feedback ;D.

~Maniac
m
maniacLid
01-01-2024, 00:00
#7
n1cotin zei:
Hey Gast,

Leuk report! en erg herkenbaar met wat je verteld over de natuur! heb hetzelfde ervaren... mijn eerste keer was op een zandverstuiving, was geweldig.

Voor herhaling vatbaar?

Grtz, n1cotin
Klik om te vergroten...

haha, dat klinkt vet:wink:
zag je dan niet allemaal dingen in t zand;p?

zeker, vooral in de zomer ga ik het nog een paar keer proberen, lijkt me geweldig om echt in de natuur te zijn met dit spul.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Leuk report. Duidelijk opgebouwt en netjes geschreven.
Ik vond het altijd heerlijk als mijn ouders of die van vrienden op vakantie gingen :stoned: :stoned: Je kan zeker niet wachten tot ze weer gaan?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mooie ervaring rijker zo te lezen! Doet me denken aan mijn eerste keer paddenstoelen :)
Heerlijk geschreven! En mooie kennismaking ermee gelijk dus zo te horen :grin:
m
maniacLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dankjulliewel :)
Het was idd een prachtige ervaring, en ik kan echt niet wachten tot de volgende keer.
Maar zitten jullie niet op het nieuwe forum?
daar is het een stuk levendiger :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."