Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zeelanddude zei: Is ie weer 👍 🙂 Klik om te vergroten... Yes yes 🙂 pc tijdje kapot geweest en nu heb ik dat eindelijk via gsm kunnen doen"
"Neo-Shulginist zei: Even een verificatie of jij het echt bent: hoe isomeriseer je methamfetamine zodat je zeker weet dat je alleen de D-enantiomeer overhoudt? En wat doe je als de luchtvochtigheid hoog is en daardoor je intermediair ineens troebel wordt? Klik om te vergroten... Zeg jij het mij maar , dan weet ik of je had opgelet 🤓 😆"
"🤔 wat was er dan geweest ? Geen idee echt niet."
"De Apotheker zei: Ik ben nog steeds boos om wat je @Jesse Pinkvrouw heb aangedaan. Klik om te vergroten... Is die persoon van naam verandert of ben je me aan het teasen ? 😳"
"Ah oke maar Jesse is zijn eigen weg gegaan hee , hij was me beu 😅"
"PepperLy zei: Hoi, ik ben nu 17 jaar en gebruik vanaf een jaar geleden drugs. In het begin begon het met blowen wat al snel een verslaving werd. Tijdens deze verslaving heb ik allerlei illegale drugs uitgetest ook veel verschillende. Ongeveer na een halfjaar veel gebruiken besefte ik mezelf dat ik gewoon veel te ver ging en verslaafd was. Ik had dat weekend truffels gedaan en veel gesmoked(zoals altijd). Ik had al een paar ervaringen met truffels en vond dit niet leuk maar vrienden vonden het wel heel leuk. Ik wou het niet missen als hun gingen trippen. Na die keer truffels op de zaterdag heb ik de dag erna nog veel geblowed en zou ik die maandag stoppen met alle drugs voor minstens een maand. De eerste paar dagen stoppen gingen prima ik had energie en voelde me goed. Na ongeveer een halve week begon ik rare dingen te zien. Als ik ging slapen en mijn ogen dicht deed werd alles meestal groen of zag ik een vorm van eenn gezicht. Als ik dan mijn ogen open deed en het was donker zag ik nog steeds kleuren vlekken en bloemen patronen(deze zie je ook als het donker is en je zit aan truffels) of (als je veel xtc heb gebruikt en veel geblowed hierbij) wel altijd in een donkere omgeving. Mijn emoties waren hels. Ik voelde me letterlijk een duivel. Ik werd agressief kon niet meer lachen. Ik huilde en wou mezelf dingen aan doen. Ik maakte mezelf kapot met gedachtes die ik niet gewend ben van mezelf. (Ik ben erg positief en vrolijk ingesteld). Na een week ongeveer dit te hebben gehad verdween het. Ik kreeg weer energie en mijn emoties verschillen tot op vandaag nog steeds met de dag. Ben wel een stuk positiever en heb geen hele erge extreme emoties meer. Ik kan soms ineens sad zijn en dan weer heel vrolijk. Ook zie ik aura's (lichtrand om een persoon of voorwerp). Of vlekken, een kleur meestal rood of roze die dan door mijn zicht gaat maar niet stil blijft hangen. Verder heb ik heel erg last van een voorwerp of vorm die ik net heb gezien dat die mee gaat in mijn zicht deze kan ik dan nog een minuut erna zien in een meestal rode kleur. Vb: een persoon maar dan alleen de vorm helemaal roze, rood gekleurd(zoals de vlekken). Soms heb ik flitsen of strepen in mijn beeld of gwn een vorm met lijnen. Ik kan ook niet tegen onduidelijke schaduwen ik ga dan meer schaduwen zien en weet niet meer welke echt is. Vooral in ruimtes met vloeren, muren met zelfde kleur waar veel schaduwen en lichten zijn van ramen. Ik heb ook last van derealisatie gehad. De wereld zag er net niet echt uit en alles wat mensen zeiden kwam binnen maar het voelde niet echt. Dit is sinds een week minder. Ik zit hier heel erg mee en probeer zelf een oplossing te vinden voor het probleem. Ik merk dat Mediteren of gewoon muziek luisteren met oortjes in me rust geeft. Ik ben nog steeds opzoek naar een duidelijke oplossing want ik geloof dat het te verhelpen is. Als ik 2x per dag mediteer ook meteen na het wakker worden heb ik minder last van de visuals. Soms zelfs een dag maar een paar keer. Na gebruik (vooral wiet) is het veel extremer terug. Als ik teveel nadenk gaat het ook mis. Ik maak mezelf gek met gedachten en ben bang dat de hppd niet weggaat. Ik probeer nu te stoppen met alles. Maar merk dat ik het gewoon lastig vind. Hebben jullie mischien tips om te stoppen met drugs? Verder wou ik gewoon mijn verhaal kwijt. Bedankt . Klik om te vergroten... Er af blijven , lukt je dat zelf niet hulp zoeken. Ik heb al 16 jaar een tamelijk groot probleem met speed. Ik heb met 2x laten opnemen , en ik gebruik nog , alleen veel minder...voor mij gaat dat wel maar iedereen is anders , dus wacht dan zeker niet te lang. Je kan via huisdokter dat doen en vragen voor een crisisopname. Veel sterkte. Zoals je zelf zegt je verhaal doen is al een begin."
"Blaatschaap zei: Amfetamine en 2c-b maken me altijd wel kanshebber in het kampioenschap slap lullen Klik om te vergroten... Zeg dat wel"
"Niets voor mij hoor , maar ken wel mensen wat gebruiken maar ik hou mezelf daar niet mee bezig. Ik denk eenmaal begonnen is het extreem moeilijk , zeker omdat ik veel moeite heb gehad met speed, dus ik wens jullie het beste toe en gebruik zuiver spuitmateriaal. 👍"
"KlaasVaak zei: Telt dat als diepgang? Klik om te vergroten... Geen idee veel speed die uitwerkt wel met benzo's"
"Ben tijdje niet op DF geweest , maar nu ben ik terug voor degenen wat me nog kennen. En de rest kennen me wel van de tv-serie...🤫"