Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"k dan, binnenkort weer is proberen dan"
"er zijn meer mogelijkheden dan het leger des heils he ik weet niet wat je situatie nu is dus geef is een update Heb ook op straat geleefd"
"Hier moet je een verplichte EMA curcus doen van €700, ben je je rijbewijs kwijt voor een half jaar, een taakstraf van 50 uur en €500 boete"
"en dan? Ze zit in een vrouwen gevangenis, en geloof me maar, ze gaat alleen maar een voorkeursbehandeling krijgen, andere gevangenen gaan alleen maar slijmen om te kijken of ze wat kunnen krijgen"
"Ik hoop als iemand er wat mee te maken hebt en ze vinden die persoon dat ze hem helemaal total los slaan!"
"Kijk hier in Nederland gebeurd ook veel maar bij jullie in België gebeuren ook de gekste dingen, volgens mij zijn jullie hier meer in het nieuws als wij bij jullie. Ben ook bang dat ze niet levend meer tevoorschijn zal komen tenzij ze gekidnapped is."
"Drink de laatste tijd niet veel maar nu ik jarig ben heb ik ff een flesje gehaald. Dit keer vieux, heb nu 0,75l op en ik voel me relaxed. Ik moet eerlijk zeggen, dit vind ik de enige drugs die me altijd relaxed valt. Ik heb in me leven al alle drugs gebruikt met positieve en negatieve uitwerkingen, en alcohol heb ik nog nooit problemen meegehad, valt altijd goed en kan er nooit bad van gaan. Mja, misschien ben ik een beetje apart hahaha"
"Ik ga straks truffels halen denk ik, laatste x dat ik tripte was 9 jaar geleden hehe maar aangezien ik naar een andere stad ben verhuisd en voor de rest hier toch niemand ken ga ik lekker alleen trippen, 1e x alleen trouwens. Wat doen jullie als je alleen tript of wat vind je het leukst om te doen?"
"hahaha grappig ik zal je is een grappige droom vertellen. Ik droomde 2 dagen geleden dat ik paddo's had genomen en dat ik toen in de spiegel in me badkamer keek en ik me hoofd als een duivel zag, en toen moest ik nog lachen want toen zei ik nog, "het zijn de paddo's maar""
"Hallo, Zie en lees steeds meer mensen die ipv van een blowtje of biertje thuis een pilletje nemen. Nou ben ik in de echte hardcore tijd (jaren90) opgegroeid en op de hardcore feesten nam ik regelmatig een pilletje. Nu had ik dan wel 180gr pillen maar ik herinner me nog dat het idd een lekker gevoel was maar ik echt niet stil kon zitten ofzo, dus ik snap niet dat mensen thuis gewoon een pilletje kunnen nemen en dan gewoon chillen, zijn de pillen tegenwoordig anders?"