hmm het kinkt wel lekker mja zoals k al zei, ik word al para van stacks
#2
Ja dat da8 ik dus ook al, maar coke kan ik wel heel makkelijk handelen is ook opwekkend
#3
Hey speedfreaks,
Ik ben meer van de coke en pillen maar ik krijg zovaak pep aangeboden maar tot nu toe heb ik het niet genomen.
Wat het is, toen ik vroeger trainde gebruikte ik stacks(de orginele) en daar zat efedrine in, ik ging echt hard dan met trainen, pakt met gemak 10 kilo meer en ging harder en sneller door maar erna werk ik altijd verschrikkelijk opgefokt tegen het para aan, als ik steken rond me hartstreek krijg word ik echt psycho.
En omdat ik altijd las dat pep ook zo opwekkend gevoel geeft heb ik me er nog niet aangewaagd.
Nou zit ik zowizo raar in elkaar want ik heb ruim 8 jaar zwaar intensief geblowed zonder problemen maar als ik nu een blow rook raak ik zwaar opgefokt van, kan er niet meer tegen maar nu het rare, als ik coke neem erbij zuip of pillen slik heb ik nergens last van.
Wat is dus het duidelijke lichamelijke verschil tussen pep en sos? Heb die info site wel vaak gelezen maar hoor het liever van de ervaren mensen
#4
als je van efedra al zo word blijf dan maar zeker van pep af
pep is 10 maal feller als efedra
:d
#5
Ik vind het gevoel van speed persoonlijk beter van dat van coke. Je bent chill, praat als een ratelaar. Tegen 10000 woorden per minuut. Je krijgt ook aangename tintelingen over heel je lichaam.
Het voelt wel zwaar chemisch en het snuiven is een hel als je coke gewend bent, maar dat is natuurlijk persoonlijke mening. En de brakheid .
Het mager worden, het snuiven en de brakheid zijn de dingen die mij er van weerhouden het veel te gebruiken.
#6
coke werkt op je ego en vlakt je gevoelens wat uit. heeft te maken met de invloed van coke op je dopaminegehalte geloof ik. hetzelfde geld voor pillen die weer meer invloed op zowel je serotonine en dopaminegehalte hebben.
pep zorgt voor een grotere toevoer van adrenaline en minder op andere hormonen. de adrenaline kan veel invloed hebben op je stemming. sommigen worden extreem onrustig, anderen gaan weer veel lullen. je kan extreem vrolijk worden, maar kan ook een extreem negatieve uitwerking hebben. je psychische gesteldheid is doorslaggevend.
ikzelf wordt extreem vrolijk en levendig van pep, maar wanneer ik moe wordt (na een avondje goed doorfeesten) slaat me stemming vaak om en heb dan ook geen zin meer om door te gaan (op zich een goeie rem).
van coke wordt ik alleen maar sjacherijnig, vooral van de hoeveelheid geld t me gekost heb!