"Goedemorgen Debielen, tuig, junkies en misschien hier en daar wat "normale mensen die zich gewoon ff interreseren in mijn grappig vage nachtje"(lijkt me sterk)
Hier is mijn 2e topic van vannacht, die 1e was kant en klare onzin en de 2e dacht ik ; laat ik er maar een rapportje achteraan gooien nu ik weer ietswat nuchter ben.
En nu het natuurlijk nog vers is voor ik de helft vergeet.
Ik kom er ook een beetje achter nu dat ik al best wel moet nadenken en de helft al vergeet dus zullen wat dingen missen.
Ik leg in dit rapport hopelijk zo duidelijk mogelijk en behoorlijk uitgebreid hoe mijn nacht was met een nacht aan de "snelle".
redelijk sterke en vers van de pers.
ik weet wel waar ik over praat want heb redelijk wat ervaring met deze chemische kut poeder. Mijn doel is voornamelijk gewoon tijdsverdrijf en de drang om te blijven typen. En misschien als je niet helemaal 100% bent of gewoon debiel ofzo dat ik je er ook nog mee kan vermaken. moet je wel van lezen houden want er staan nogal wat letters. Ik verklaar mijzelf achteraf voor gek maar mensen doen wel raardere dingen van drugs.
De ene word paranoïa, de ander springt van een dak af met de achterliggende gedachte dat ie kan vliegen of gewoon omdat ie levensmoe is en ik heb gewoon lol en doe vaag. Zo doet ieder zijn eigen ding als ie lijp is.Als je weinig ervaring hebt met Pep dan is het je wel duidelijk na dit verhaal wat het ongeveer met je doet al is de werking vaak op iedereen anders.
Ik hoop dat je geniet van de spelfouten en het verhaal...
nog 1 ding voor het lezen , doe mij een lol en voer geen spellingscontrole uit.
+/- 20:00uur,
In de planning voor vanavond ligt een lekker rustig avondje, Beginnen met een lekker jointje om het weekend in te komen.
Aaah Fuck It, we doen gewoon een klein beetje "Snelle Jelle", Maar we* houden het wel bescheiden vanavond want zaterdag avond komen er wat lui langs en word het oo al feest.
En ja hoor daar gaat de eerste lading...
TRING TRING
Iemand aan de deur?? Wie kan dat wezen, Zo hard staat de muziek niet dus lijkt me sterk dat het buren zijn.
toch maar even kijken en tot mijn grote schrik staan de ouders van mijn vriendin(waar ik mee samen woon) voor de deur...
Das even schrikken, en nu dan?? Ze komen binnen en alles ligt open en bloot op tafel!
Najah hopen op het beste, snel voor ze uitlopen, mijn glaasje met rotzooi pakken, snel onder de bank schuiven en net doen alsof ik mijn koptelefoon pakte naast de bank.
Oops dat scheelde maar een haartje, Waarscheinlijk geen neushaartje want die waren al weg gebrand.
En gelukkig gingen ze kort erna maar weer weg, en net op tijd ook want ik moest mijn gelul al inhouden omdat er werkingen optraden.
+/- 22:00uur,
Zo we zijn lekker aan de avond begonnen, Ik had rond half 9 een biertje erbij gepakt die nu nog 3/4 vol zit en we zijn inmiddels naar schatting 0,3 gram verder.
Begint best lekker zeg maar.
tussen 21:15 en 21:45 kwam mijn vriendin thuis uit haar werk en die zuchtte maar eens om wat zij aantrof.(mij )
Als goede daad ben ik maar naar beneden gerent naar de schuur om haar fiets erin te stallen.
Ach ja energie genoeg, ik kan die 5 trappen heust wel zonder moeite naar boven rennen.
En zoals ik dat bij mezelf dacht lukte het ook zonder zucht, ik ging van die inspanning na de hele tijd bankhangen wel zowat out toen ik weer in de woonkamer was maaarrrr dat vergeten we gewoon even.
Ik had eigenlijk net mijn vriendin misgelopen smiddags toen ik vrij was en zij even later aan het werk moest omdat iemand het nodig vond mij met de auto van de scooter te scheppen.(aanrijding voor de mensen die het nog niet helemaal snappen) En nu is ze helaas ook nog hardstikke moe waardoor ik haar maar even moet in stoppen. Ik had al redelijke praatkick opgelopen op msn dus nu maar even met haar op bed liggen, beetje praten lief doen en knuffelen en al die dingen die vrouwen en stiekem ik ook wel hardstikke leuk vinden.
Nadat we bijgepraat hadden liet ik haar lekker van haar nachtrust genieten en die van mijzelf weer lekker om zeep helpen. :P
En zo zette ik mijn gelul maar weer voort met vrijwel iedereen op msn, al hebben ze geen idee hoe ik allemaal op die onzin kom, maar ze snapten mij denk ik en daar gaat het tenslotte om.
En door de praatkick die ik dus had(goh echt?) kwam M opeens methet woord PepTalk, En zodoende is er weer een woord verschenen wat prima in de dikke vandalen past.
Naarmate de tijd langzaam(opmerkelijk is dat het niet eens snel maar langzaam) verstreek kwam ik steeds in dieper gaande gesprekken en begon steeds meer Lariekoek uit te kramen.
Maar ja wat maakt het uit als ik maar lol heb en het gezellig heb, ook al ben ik alleen met de visje en de vrouw die op bed ligt omdat ze moe is.
Zo gingen we maar weer een mooi tijdje door, leuk toch op deze manier tijd verklooien.
(we gaan ff een stukje door, want ik wil direct door naar; )
+/- 01:30
Ik vind dat het ook even tijd is voor een tussentijds raportje over mijn staat;
- Lichamelijk vermoeid : Nog totaal niet.
- Geestelijk vermoeid : Bij lange na niet
- Verlangen naar rust : Rust? energie zat dacht ik zo.
- Honger : Nee, ik teer op de snelheid
- Dorst : Natuurlijk niet, maar moet gewoon drinken.
- Verveelt : Heb nog zeer interresante gesprekken dus; NEE
- Gehalte pep +/- : ongeveer 0,75 gram?genoeg voor vaag gedoe dat is 1 ding wat zeker is.
{
"lightbox_close": "Close",
"lightbox_next": "Next",
"lightbox_previous": "Previous",
"lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.",
"lightbox_start_slideshow": "Start slideshow",
"lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow",
"lightbox_full_screen": "Full screen",
"lightbox_thumbnails": "Thumbnails",
"lightbox_download": "Download",
"lightbox_share": "Share",
"lightbox_zoom": "Zoom",
"lightbox_new_window": "New window",
"lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar"
}
Kijk nu begint het op te schieten, paar uurtjes verstreken en de schatting ligt op zoon 3/4 gr.
Ik voel mij op dit moment behoorlijk goed en negatief denken zit er echt niet meer bij, behoorlijk happy zeg maar.
Na keer of 300 naar de WC geweest te zijn kwam ik tot de conclusie dat mijn piemeltje al diep weg gekropen was en er meer vocht uitging dan erin ging.
Alle reden om maar eens een verhaaltje te typen over drugs piemeltjes.
God hoe kom je er toch weer op gestoord gansje.
(check hem op http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=19977)
Nou daar kan ik de "SlapLullen bokaal" wel mee winnen. Al zeg ik het zelf.
Maar goed en wel, de rest wat nog op msn was en ik nog niet weg had gejaagd met mijn iriterende gepraat zag de lol er geloof ik wel van in denk ik..
IK WEL IN IEDERGEVAL!
Zo we gaan weer ff skippen....
+/- 03:45,
Ja de tijd verstrijkt aal sneller en sneller, En dat komt waarscheinlijk door M die eerst een beetje down was door problemen met haar vriend etc.(niet belangrijk voor jullie)maar na een beetje opvrolijken weer hele leuke gesprekken mee heb..
Nogsteeds ook gewoon he, zij moet volgende dag 2uur werken en ik heb allerlij klusjes in huis in de planning.(schilderen enzo , een soort van gebeunhaas weer dus)
Maar die gedachte bederft de pret nogsteeds zonder break niet , en nogsteeds nogsteeds..
Praten blablablablabla keep on talking about nothing.
En even later besluit M maar eens in haar nestje te kruipen en afscheid te nemen na de lange gesprekken, al kwam ze redelijk moeilijk weg omdat ik maar bleef blablablabla-en zonder stop.
Ja mensen ik heb er goed op los geramd op het toetsenbord zoals jullie nu waarscheinlijk wel begrijpen, Deze gek kon wel eens een centimeter van zijn vingers versleten hebben.
Maar geeft niet, ik had toch al van die korte patat vingers..
Maar goed mijn praatkick ging dus goed voort en voort, ik kon echt niet meer stoppen met dat getik tik tik, tot op een bepaald tijdstip dat je eigenlijk moet gaan twijfelen waar je nou eigenlijk mee bezig bent.
Maar boeien, De rem is goed stuk.
+/- 05:00
Lekker vroeg jah..
Even denken, Oh hoef maar kort te denken(als je het al denken kan noemen, verstandig denken zeker niet in ieder geval) of ik kwam op het idee om de XBOX360 weer eens tot leven te wekken uit zijn korte slaapje.
En welk spel gaan we eens spelen? hmz.. DUHU ; "Call of Duty -World At War" natuurlijk, das niet zo moeilijk kiezen ghehe.
Ja mensen ik hou wel van een brute afslachting zo nu en dan, even lekker je agressie uiten op wat "Nazi-Zombies"..
Ja dat lees je goed want ik ga het onderdeel "Nazi-Zombies spelen", gewoon lekker los gaan op een stelletje dooie ss-ers, kun je je nou iets leukers voorstellen? Ik niet!
Een beetje gamer hierzo die snapt wel wat er leuk aan is.. Alleen maar lopende dooien en chaos in een kleine ruimt..
Nou even genoeg tik tik tik gedaan, neem ff pauze van de laptop en ga kijken hoe ik lijp bezig ben...
+/- 05:30,
Start The Sickness I Like So Much And Shoot Some Dead Guys There Heads Off
Zo een beetje gevloek en getier.. Dat hoort er uiteraard bij. :P
Yeah level 1, I made it... I don't Think So, Fucking Noob... we moeten dit in zoon debiele bui minstens kunnen volhouden tot, nou laten we eens voor level 20 gaan ofzo..
Fock dat we gaan gewoon zo hoog mogelijk komen natuurlijk.. Ik ga vanzelf dood en dan kap ik er mee, gewoon even 1 potje voor de fun en niet voor prestatie.
Mijn concentratie blijkt in dit eerste opzicht niks mis mee te wezen als ik dat zo bekijk, nu maar hopen dat ik de magicbox heb mee zitten en ik voor de rest ook een beetje mozzel heb.
De eerste Levels gaan wel lekker makkelijk, maar jah wat wil je ook.. het is het begin die we altijd lekker nuttig gebruiken om wat van die dooie moffen te treiteren.
Ongeveer op de helft van wat ik denk ik ga volhouden(level 7) ben ik er inmiddels achter dat geluk eventjes niet bestaat in dit potje.. Krijg verdomme#$!K*T alleen maar weer tering wapens uit "de kist"...
Ik schat mijn kansen op 50% overleven tot Level 14 en verwacht dat ik al eerder sterf door 1 of andere stomme fout van mij. Het enigste wat positief is is dat ik redelijk op een veilige plek sta(boven) en dat ik ook redelijke wapens heb om nog een paar rondes door te komen.(Thompson submachinegun & Trenchgun.)
Damn zit op Level 8 en dat werd mijn dood al bijna, die stelletje Psycho's worden snel en mijn kogels gaan als warme broodjes over de toonbank, het lood vliegt al behoorlijk in het rond en de afslachingen worden massaler en ik word daardoor vrolijker.
Iemand die zoon extraatje toevoegd aan dit spel heeft al een vrij zieke geest is mijn mening , maar degene die het echt gruwelijk vet vinden en die het proberen om het nog zieker te maken dan het al is .. ja die mensen zijn ook wel vrij ziek.(Ja ik bedoel mezelf, als je dat al wel dacht heb je dat goed gedacht )
Maar sommige mensen worden nou eenmaal geboren met een liefde voor dood en verderf, en die mensen moeten ook vermaakt worden.
En jahooorrrr, komen die gekken opeens met groepen tegelijk binnen rennen.
Ik lig al op de grond een beetje dood te wezen voor ik het eigenlijk door heb en het op een lopen kan zetten. Die verdomde wapens ook altijd met hun herladen-als-het-even-niet-uitkomt-want-ik-heb-het-best-druk-met-het-afslachten.
Maar zoals ik zei; 1 potje de Psycho uithangen en ff weer wat agressie kwijtraken en dan weer uit dat ding.. hatsikideeee weg dermeeee.
Nou dan komen we bijna aan het einde, DENK IK.
want ik rook nog een peuk, ik maak nog een eind rapportje weer over de staat van mijn lichaam en ruim nog een beetje snel op hoewel ik eigenlijk nouwelijks zooi heb gemaakt omdat ik nouwelijks van mijn plek ben gekomen. Vrijwel alleen om wat te drinken of voor de WC.. oh jah en heb nog wel uit verveling de keuken tussendoor opgeruimd, uit liefde brood voor mijn vriendin gesmeerd omdat die morgen.. uh..lol.. straks alweer aan die arbeit moet. en eb nog even de wasdroger leeggehaalt omdat ze dat mij vroeg en ik het eigenlijk ook wel aanbood.
Deze nacht is iets anders als gepland, ik was eigenlijk van plan rond een uur of 3 op bed te liggen de reden komt zo wel.
Eind raportje over de status van mijn inmiddels wel iets lichtelijk-vertyfte-lichaam.
- Lichamelijk vermoeid : Waarscheinlijk wel wat, denk ik.. redelijk logisch ook wel...
- Geestelijk vermoeid : Nee daar is wel meer voor nodig..
- Verlangen naar rust : Niet echt maar moet waarscheinlijk nog een nacht.
- Honger : Nope, heb echt geen zin in voedsel.
- Dorst : Aan mijn lichaam te zien wel, maar nee heb niet echt dorst.
- Verveelt : Heb mezelf constant bezig gehouden, dus nee nog steeds niet.
- Gehalte pep +/- : +/- 1gr. want vanavond weer een nacht.
- lijpheid nu : zakt redelijk weg, heb nog een sterk gevoel dat ik behoorlijk wakker uit mijn ogen kijk, heb nog voldoende energie wel om nog even te kunnen en ik begin aan het eind van de nacht nog lichtelijk te knarsen met mijn tanden.
-veranderingen van nuchter na lijp : Als ik gebruik word ik zoals je waarscheinlijk gemerkt hebt(zo niet dan ben je nog lijper of gewoon zo dom als het achtereind van een koe) krijg ik van pep een behoorlijke praatkick, ik ga altijd heel veel onzin lullen. Ik word er ook vaak heel sociaal van en voor mijn vriendin word ik altijd veel liever en geef der meer aandacht... zegt ze
Mijn concentratie veranderde weinig zoals ik wel met het spelen van dat spel merkte en ik heb mijzelf op het praten na wel goed onder controle kunnen houden.
Ik heb wel te weinig gedronken, dat is aan mijn handen te zien omdat die altijd heel blauw worden als ik te weinig vocht binnen krijg.
Over het roken; normaal rook ik een pakje Pall Mall 30-box op in een lijpe nacht , nu eigenlijk totaal niet.. heb gewoon normaal gerookt. (+/- 1sigaret per uur)
verder wat anders is; normaal blow ik naast het gebruik van "Snelle" maar heb ik dit x geen behoefte aan gehad omdat het de vorige x ook totaal geen effect op mij had. Maar okee dat is normaal bij het gebruik van pep, bij mij tenminste.
Dit is verder de 1e x dat ik leip achter de pc zit, Het typen ging wel gewoon goed hoewel ik optijd op de avond +/- 1 uur nouwelijk leestekens en hoofdletters gebruikte en in dit verslag wel moeite deed om het zo netjes mogelijk te typen.(voor zover dat gelukt is tenminste, ben er tevreden over denk ik.. maar de kritiek komt vanmiddag wel )
Ik vind dat ik deze TripReport behoorlijk uitgebreid heb gemaakt en hoop dat ik alle detaills duidelijk heb overgebracht en de lezers(idioten met teveel tijd) alles een beetje snapten.
Omdat ik eigenlijk nog heel even geen zin heb in mijn bed zet ik de tv nog heel even op Private Spice in de hoop dat mijn piemeltje weer zijn normale gedaante aan neemt.
+/- 06:30,
Nou als ik alles zo bij elkaar bekijk en ik zie hoe lang dit kut verslag ongeveer is heb ik wel weer een mooi vaag nachtje gehad dacht ik zo..
Ik heb weinig last gehad van bijwerkingen zoals ; tandenknarsen, veel lawaai maken, misselijkheid, hoofdpijn of andere ongein..
De enige minpunten waren ; dat het eigenlijk niet de bedoeling was de hele nacht door te gaan, majah gebeurd is gebeurd dus doen we niks meer aan en de enigste bijwerking wat tot nu toe iedereen om mij heen gehad heeft bij deze "Snelheid" is een lichtgevoel in mijn hoofd, duizeligheid en dat leidde door een korte redelijke inspanning bijna tot flauwvallen.
En als je mijn eerste topic op dit forum hebt gelezen had ik ook de grappige bijwerking dat mijn rookworst veranderde in een cocktailworstje.
Ik weet niet wat jij gaat doen, maar eerlijk gezegt denk ik nu; wat kan mij dat aan mijn kont roesten wat je nu nog gaat doen maar ik rook nog ff een peuk en rond mijn TripReport zometeen wel af stelletje nieuwschierigen. Wat ik mij nog wel afvraag is of er ook nog echt mensen zijn die dit hele kut verhaal gaan lezen... zet maar bij de reacties neer of je dat serieus hebt gedaan. :P
Ik denk trouwens ook dat deze TripReport langer is dan het langste Boekverslag nog op de middelbare school.. valt niks niet egen van een simpele lijpe gek die vmbo heeft gedaan en nu maar een simpele monteur is he?
*zoals je gemerkt heb gebruikte ik vaak het woord "we" terwijl ik ook verteld heb dat ik alleen was. Ik was ook daadwerkelijk alleen hier in de kamer maar ben constant op msn in gesprek geweest wat no ergens over begon maar eindigde in de grootste onzin tot het op gegeven moment nergens meer over ging en het daarna toch weer serieuzer werd en ik weer een beetje te vatten was, dat komt hoogstwaarscheinlijk omdat mijn vaagheid langzaam aan het verdwijnen was vanaf +/- 3uur?? Denk ik, maar kan in mijn rapport ook anders aangegeven staan. Ik vind het wel prima hoor kan niet alles onthouden. jezus ga jezelf maar weer vermaken ofzo , ik denk dat ik nu toch werkelijk eindelijk helemaal compleet gestoord en zat van al dat getik en geram ben. heb de hele gdovergeten nacht zitte typen..
Dit is voor de mensen die graag snel een conclusie trekken; ik heb geen probleem in een vorm van verslaving met computers. kwam puur door de drugs
ik hoop trouwens niet dat jullie net zo lang over het lezen doen als ik deed over het typen.. anders kan ik jullie ook wel wat "Snelheid" aanraden.
Doe wat nuttigs ofzo en ga net zo een nuttige reactie typen als mijn verhaal nuttig voor jullie was. Of doe wat voor de maatschappij en promoot deze rotzooi
Ik bereid mij geestelijk voor om zometeen echt te stoppen hoor met tikken.....
Bijna
nu ben ik er echt zat van hoor
En daar hebben we een
******EDIT******
Zondag, 21:45uur,
Aanvulling,
Ik heb een bescheiden aanvulling gemaakt omdat er nog een nacht achter aan gekomen is zonder tussenkomst van slaap.
ik heb inmiddels wel 1 uur slaap gehad en wel vanmiddag.
Ik heb ook ruw berekend hoeveel uur ik wakker was etc. , nog wel redelijk interresant en wel grappig om te weten.
opgestaan : Vrijdag ochtend +/-06:00uur
begonnen : Vrijdag avond +/-20:00uur
rust/slaap : Zondag middag +/-01:00uur
gestopt : Zondag middag +/-17:30uur
slapen : Zondag avond +/-23:00uur
aantal wakker uren : Vrijdag 06:00 - Zondag 23:00(01:00 aftrek) = 64:00 uren.(totaal)
aantal Pep uren : Vrijdag 20:00 - zondag 17:30(1:00 aftrek = 44:30 uren.(Pep gebruik)
aantal rust uren : Zondag 13:00 - Zondag 14:00 - = 00:01 uren.
overige uren(1) : Vrijdag 06:00 - vrijdag 20:00 - = 14:00 uren.
overige uren(2) : Zondag 17:30 - Zondag 23:00 - = 05:30 uren.
Overige uren(3) : Vrijdag 06:00 - Zondag 23:00 - = 19:30 uren.(totaal overig)
Het aantal geschatte uren onder invloed : Vrijdag 20:30 - Zaterdag 09:00 / Zaterdag 13:30 - Zondag 24:00 = 23:00 uren.
heb dit weekend +/- 2 gram gebruikt bij een redelijk tot gezonde staat van mijn lichaam.
lichaam : +/-70KG en 175CM.
Conditie lichaam naar gevoel :
Ik zit er nu bij als een zombie maar heb nog wel wat energie over.(25% resterend?)
mijn lichaam geeft al met enige tekenen aan dat het rust nodig heeft, en hier volgen enkele bijwerkingen etc.
- verkleurde handen
- vermoeide oogleden / wallen onder de ogen
- uitgedroogde huid
- uitgeputte spieren
- gekrompen piemel
- spierpijn in kaken
- zachte/andere stem
- waarnemen van lichtelijke hallucinaties door vermoeidheid
- dof/slecht gehoor
- geen/weinig emoties tonen
geestelijk zijn er dingen zoals geen zin in ook maar iets hebben en het extreem traag en zo weinig mogelijk verplaatsten van het lichaam.
kan er zo af en toe voor zorgen dat ik snel geirriteerd raak.
Einde van mijn vage weekend
nu het zwaarste nog..
Maandag 05:59,
Stilte,
06:00 WEKKER!!!
****ERROR****ERROR****ERROR****ERROR****ERROR****ERROR****
haha balen"
In: TripReport Snelheid , Supergezellig kan ook All1
1-1-2024