Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb zelf een aantal weken flurazepam gebruikt, het is een doorslaap middel en extreem sterk het komt alleen langzaam opzetten. Ik combineerde het altijd met temazepam of diazepam als dat niet snel genoeg werkte om in te slapen of als ik na een poosje weer wakker was. Ze komen in capsules Zwart grijs ik had 30 mg capsules. Je neemt er 1tje in en een half uur tot 3 kwartier later kan je amper op je poten staan dat heb ik van geen ene benzo meegemaakt. Je valt als een blok in slaap en dat zeker voor minstens 12 uur. Voor recreatief gebruik heeft het bijna geen waarde omdat je na een uur je gewoon letterlijk out gaat van de slaap. Je kan dit product dus gewoon zien als een extreem sterk slaapmiddel."
"Erg interessant, thanx vooral ik heb vaak slaapproblemen en ga het zeker is doorlezen."
"Ik heb gemerkt dat als je diazepam (10 mg) in mijn geval onder de tong laat smelten het veel sterker en eerder werkt omdat het je lever ofzo ontwijkt. Ik merk alleen dat dat kuiltje onder je tong dat zachte wat inbrand ofzo of dieper word, zitten hier nog meer gevaren aan omdat het je lever zo ontwijkt? En weet iemand toevallig of er iets is om die vergeetachtigheid die je erdoor krijgt een beetje te beperken met een of ander middel. Ik gebruik het vrij vaak (medicinaal) maar dat vergeetachtige word steeds erger nu vroeg ik me af of iemand iets erop weet het is echt vervelend net als die depressie die je erdoor krijgt . Nu raade mijn dokter Risperdal aan en zei dat dat ook voor andere dingen dan schizofrenie word voorgeschreven en je daar minder deprie van word en je niet steeds meer hoeft. Het gaat mij vooral om de rust maar als ik die bijsluiter van Risperdal lees Iemand advies of antwoord op 1 van me vragen. Bvd Dank"
"Bedankt, voor de info ik gebruik het absoluut niet voor de kick ofzo al is het natuurlijk wel zo dat de rush die je in het begin krijgt bij het gebruik bij diazepam leuk en meegenomen is. Maar omdat er een structurele oplossing moet worden gevonden voor me probleem en ik merk dat ik steeds meer diazepam moet gebruiken om me rustig (kalm) te blijven voelen en ook steeds meer verslaafd raak eraan is er door mijn dokter risperdal aangeraden. Ik kwam er echt niet zelf mee en wil het ook liever niet nemen na het lezen van de bijsluiter, nu heb ik met me dokter gesproken over de afwisseling van verschillende benzos en die is daar niet zo een fan van en raade me toch aan risperdal te proberen en langzaam de benzos af te bouwen en te kijken hoe dat dan werkt. Ik heb nu 1 mg risperdal tabletten gekregen en ben begonnen met de medicatie en zodoende hoop ik dat ik snel overal van af ben. Ik had gewoon wat vragen en de meeste zijn beantwoord bedankt in iedergeval."
"Ja diazepam is valium de 10 mg versie dan 5 mg noemen ze geen valium om de een of andere rede. Van 10 mg diazepam kan je zeker slapen maar ik kan je nu al vertellen dat als je naar de dokter gaat en zegt dat je speed gebruikt en je iets wil om te kunnen slapen dat ie je dat niet gaat geven. Drugs en benzos gaan zoiezo niet samen en volgens mij is speed en benzos helemaal een verkeerde keuze coke gaat nog wel maar het werkt tegen elkaar in he, en omdat speed nogal heftiger is dan coke gaat ie dat voor je eigen veiligheid niet uitschrijven. Ik zou het ook niet proberen als ik jouw was ik weet niet wat de reactie van valium op speed is dus kan daar verder geen antwoord op geven, misschien als je je laatste nakkie een lange tijd terug heb genomen dat je het veilig kan innemen na een paar uur ofzo maar ik raad het je af. Je zou wel kunnen zeggen dat je gewoon al weken niet kan slapen ofzo en vragen om temazepam dat is een veel beter slaapmiddel maar zoals ik al zei benzos en speed of alcohol is een gevaarlijke combo ik zou het niet doen als ik jouw was en je dokter zal het ook zeker niet geven met dat verhaal. Ik weet niet of het waar is dat je bij overdosering van speed valium krijgt voor voorgeschreven in een crisissituatie ofzo maar dat lijkt me vrij sterk tenzij er lange tijd tussen gebruik van speed en slapen is. Mijn advies blijf van de benzos af, het is zeer verslavend ik kan het weten en je word er zwaar deprie van. Vraag er alleen om als je het echt nodig heb en leg het je dokter goed uit vraag niet gelijk naar valium maar vraag of er een veilig geschikt middel is om toch te kunnen slapen na speedgebruik als je besluit het toch te vragen."
"Ik krijg op recept valium per week maar dat is al 3 maanden ofzo en zelfs als ik er 5 neem van 10 mg voel ik haast niks en verder wil ik ik niet echt gaan is het gewoon de gewenning ofzo? En als ik nu bijvoorbeeld Lorazepam vraag werkt dat dan wel weer gewoon normaal? Xanax vond ik niks de roes is wel leuk maar ik heb er niet veel aan want het is gewoon te anders iemand een idee> Temazepam, werkt perfect en flurazepam ook maar de valium alleen niet meer. Anders praat ik wel weer met me doc maar ik wil daar ook niet steeds op bezoek gaan."
"Bedankt voor de info , in het begin had je altijd dat high achtige effect enzo dat warme gevoel en die chille werking maar dat zijn dus maar bijwerkingen helaas Ik word er ook niet meer zo rustig van als in het begin dus heb toch maar een afspraak met de doc gemaakt en ga effe bespreken of tijdelijk overstappen naar een andermiddeltje als oxazepam misschien handig is of misschien weer terug naar lorazepam of iets anders. Het gaat mij er vooral om dat ik er rustig van blijf en savonds normaal kan slapen, en die leuke effecten in het begin zijn meegenomen maarja je kan niet alles hebben he."
"Zodra je er al aan denkt op een gegeven moment na lange tijd gebruik wil je niks anders meer dan coke gebruiken en stop je alle bezigheden. Tenminste dat is mijn ervaring."
"Koop een potje L-Tyrosine (kan je gewoon kopen in de tuinen) en neem 2 capsules ervan per dag, het houd echt je drang naar coke weg en het word ook gebruikt in verslavingsklinkieken . Het is beter dan benzodiazepines nemen want dan heb je gewoon een nieuwe verslaving erbij. L-tyrosine werkt ook rustgevend of neem wat valeriaan als rustgever door het in je thee te gooien. En voor de rest tja het is allemaal een battle in je mind he, succes. Google het maar is en lees is over tyrosine. (alleen geen tyrosine nemen voor je gaat slapen want dat kan je dan vergeten, gebruik dan beter valeriaan) (Tyrosine and tryptophan have with been used with some success in the treatment of cocaine abuse and in another study it was combined with the antidepressant Imipramine to treat chronic cocaine abuse where it was reported that the combination blocked the cocaine high and prevented the severe depression that accompanies withdrawal.) bron: http://www.anyvitamins.com/tyrosine-info.htm"
"Ik had pas 2 pillen cinarizine op en moet zeggen dat je er een soort rustgevende kalmerende werking van krijgt. Ik vond er niet veel aan, en zou het ook niet weer doen, het was net als een paracetamolletje met 20 mg codeine erin meer niet. Alleen werd je er niet slaperig van integenstelling tot codeine."