Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Op mdma of 2cb vind ik hardstyle en psy/Goa trance ook heerlijk"
"soldiermoney zei: Ik heb gehoord dat het schilletje wat om de LSA zaad zit zorgt voor de misselijkheid. Dit kan je eraf peuteren. Ik weet niet of het helpt, maar als je denkt dat het helpt scheelt het al een hoop. Klik om te vergroten... Ik had de schilletjes er ook afgehaald en was kotsmisselijk het eerste uur daarna overgegeven en toen had ik er geen last meer van extreem wazig getript trouwens, alsof ik geen emoties meer had... zoiets had ik echt nog nooit meegemaakt"
"faithless, reggea, rustige hiphop (die ergens over gaat geen commerciële lil wayne shit) en trance vind ik altijd wel lekker bij het trippen"
"Ik heb laatst een keer een San pedro gegeten en gedronken. Effect was erg licht maarja ik had na 3 kwartier ook alles weer uitgekotst een vriend van me had het niet uitgekotst en die heeft nog wel een lekker tripje gehad, ik zelf tripte lichtjes maar op een heel andere manier als op truffels of paddo's bijv. Nou wil ik binnekort weer een keer San pedro doen alleen ik heb geen zin om nog een keer een halve kilo cactus te eten Daar vond ik het echt te smerig voor We hadden ook nog San Pedro thee, en die was al helemaal niet te drinken naa 3 slokken moest ik weer overgeven dus toen hadden we maar besloten om de thee in te koken tot het een drapje was en daar hadden we toen bommetjes van gemaakt omdat dat de enige manier was waarop we die vreselijke smaak niet hoefde te proeven maar dat werkte ook niet echt.. nu ben ik ik van plan om binnenkort weer een keer San pedro te doen, en er nu wel een lekker tripje uit te halen maar dan zonder die vieze smaak dus ik dacht mischien kan je San pedro drogen, vermalen/verpoederen en dit in lege capsules stoppen lijkt me wel dat je dan een flinke berg cactus pillen moet eten, maar alles is beter als een halve kilo van de smerigste bagger die je ooit gegeten hebt Niet anders dan respect voor de heilige San pedro natuurlijk, maar hij had best wat lekkerder mogen smaken. Heeft iemand hier ervaring mee? Greetz Psychedelicious"
"gamezz zei: ik neem aan datje met 1/2kilo cactus vers bedoelt? gedroogd zal dit een stuk kleiner worden. verpoederen en in een glas water (of fruitsap ofzo) gooien en opdrinken? even over de smaak , het lijkt wel of alle natuurlijke planten waarvan je hallucineert niet lekker zijn. Klik om te vergroten... Jaa ik bedoelde idd 1/2 kilo vers want gedroogd zal dat een heftig tripje opleveren :P Ik denk zelf dat er wel een soort van reden is dat alle natuurlijke space producten (op wiet na ) niet lekker zijn: Het zal vast niet de bedoeling zijn dat mensen hier vaak en veel van gaan snoepen , daarom zijn ze ook minder gevaarlijk en verslavend als chemische middelen denk ik, maarja dat is maar n theorie natuurlijk.. lolnoob zei: Heb je al de methode geprobeerd dat je hem in stukjes snijdt, in de vriezer zet voor een nacht, hem dan in de blender doet en het daarna door een doek gooit zodat je alleen de vloeistof overhoudt? Schijnt minder smerig te zijn (maar nog steeds niet lekker). Ik ben ook erg benieuwd naar mescaline, ga ik ook ooit nog een keer proberen Klik om te vergroten... Nee ik heb de vriezer methode nog niet geprobeerd, maar ik neem aan dat dit met verse cactus moet? en smaakt dit ongeveer hetzelfde als San pedro thee, maar dan wat minder sterk? Want ik eet nog liever me hele Shroomkweekset met Grond en al op dan dat ik die nog een keer drink"
"KoxBox zei: Ik voel met toch altijd vergiftigd. Het constante zweten, koud/warm hebben, ijzerachtige smaak, hallucinaties,... duiden gewoon op een gif en zo voelt het ook. Klik om te vergroten... Vooral die ijzerachtige smaak komt me bekend voor water drinken of iets eten smaakt altijd erg raar maar ja eigenlijk is alles giftig, t gaat maar net om de hoeveelheid die je binnen krijgt niet te veel, maar ook niet te weinig -> balans"
"je een joint met nootmuskaat gaat roken omdat je geen wieries of assi's huis hebt geen aanrader"
"Haze s5 in de mix met Nevels haze (schrijf je dat zo) van de dakota hmmm"
"Mooi report man enne Tekno feestjes in de Waalhalla zijn de shit! andere feesten zoals Acid Flash en Deep Cutz trouwens ook kom je vaker in de waalhalla trouwens?"
"Dat schaterlachen komt me heel bekend voor en van salvia kun je inderdaad goed vaag worden pas wel op met 10x extract en vooral de 20x en hoger, die zijn toch wel redelijk exteem"