Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zolang je maar als het erop aankomt een meer betrouwbare test krijgt natuurlijk, zodat je een eerlijke kans maakt. Dat ze goedkopere en minder betrouwbare testen als screening gebruiken is wel logisch natuurlijk en dan kun je dus ook geluk hebben dat je niet positief test terwijl je wat gebruikt hebt."
"missPanda zei: Dan zet ik mephedrone toch nog maar op m'n to do list Hoe is het eigenlijk vergeleken met 4fmp? Klik om te vergroten... Mephedrone zit echt een beetje tussen MDMA en coke in, behoorlijk euforisch en toch nog aardig helder blijven. Ik zelf heb het altijd via een capsule ingenomen, lees wel eens verhalen dat het effect wat anders is alles je het snuift maar daar heb ik dus geen ervaring mee. Ik ben alleen niet echt de juiste persoon om het met 4-FA te vergelijken, want daar vind ik dus helemaal niets aan. 4-FA is voor mij een beetje als MDMA en amfetamine een kind zouden krijgen, maar dat kind mist vervolgens de spark van beide ouders. Opzich niks mis met dat kind, maar ontzettend saai in vergelijking tot zijn ouders."
"missPanda zei: Ik heb het een aantal keer gebruikt maar vond het bijzonder weinig aan. Het gaf mij helemaal geen euforie, maar alleen een onrustig gevoel. Wat voor effect merk jij ervan? Klik om te vergroten... Weet je zeker dat je toen echt mephedrone hebt gehad? Mephedrone staat toch wel bekend als een bijzonder euforische stimulant, niet zo extreem als MDMA natuurlijk maar zeker een stuk euforischer dan coke of speed. Ik vond mephedrone in ieder geval wel erg chill spul, beetje jammer alleen dat het zo kort werkt. DrugsBeer zei: Ik heb via mijn supermarkt dit weekend wat Miauw Miauw weten te bemachtigen.. het had ook een andere benaming, 3FMP ofzo?? Klik om te vergroten... Noem het aub gewoon mephedrone, miauw miauw is toch zo'n belachelijke naam. En de chemische naam is 4-MMC mocht je dat bedoelen. (had je ook makkelijk kunnen googlen, maargoed) En misschien even beter zoeken op internet, want het staat vol met ervaringen van mephedrone. Met name in Engeland is dit middel extreem populair geweest."
"Ik kende Dimethylone nog niet, heb het even gegoogled. Op een aantal amerikaanse topics staan er wel topics over, maar wat ik daar lees lijkt het inactief of maar een zeer mild effect te geven. Vermoedelijk zal het dus vooral de potentie van je methylone afhalen, maar er is natuurlijk een risico dat er interacties zijn tussen de twee. Ik zou er zelf nog even wat over googlen, want hoewel er weinig over bekend is staan er wel wat ervaringen op andere forums. Dan kun je zelf de afweging maken of je het nog wilt gebruiken of niet. dewilde zei: Er is maar weinig over te vinden behalve dat het in het lichaam wordt omgezet in methylone, waardoor je een vergelijkbaar maar zwakker effect zou verwachten. Klik om te vergroten... Ik ben dit nog niet tegengekomen, maar heb ook niet heel lang gezocht eigenlijk. Ik denk dat het hier om een theorie gaat, wat niet perse heel gek klinkt ivm de sterk vergelijkbare chemische structuur. Aan de andere kant lijken de effecten verwaarloosbaar te zijn wat dan weer niet aansluit bij de theorie dat het in methylone wordt omgezet aangezien je er dan wel meer van zou moeten voelen."
"Mijn favorieten: 3-FA, lijkt enorm op speed maar een stukje euforischer. Dit zou mijn voorkeur boven speed hebben als het niet zo schaars (en dus duur) zou zijn en als het niet zo ontiegelijk zou branden in je neus. Ethylfenidaat, lijkt op Ritalin maar dan zonder de vervelende bijwerkingen en aanzienlijk meer euforisch. Fijne stimulant voor als je ook nog een keer wilt slapen, aangezien het niet extreem lang duurt. Enige nadeel is dat het snuiven hiervan echt heel erg slecht voor je neus is. Mephedrone, ik weet niet of deze er nog helemaal bij hoort aangezien het al een paar jaar illegaal is. Maar dit vind ik zelf een van de leukste en euforische stimulanten. Dit is een van de weinige RC's die echt een uniek effect heeft en niet duidelijk op een bekende drug lijkt. 6-APB, ik vind het eigenlijk maar een slap aftreksel van MDMA. Maar de lange werkingsduur en de enorme hoeveelheid energie die ik er van krijg maken dat ik dit voor festivals vaak wel geschikt vind. Methylone, lijkt op MDMA maar iets minder intens en aanzienlijk meer stimulerend. Helaas is de werkingsduur wat kort anders zou ik deze soms misschien ook wel op feestjes gebruiken ipv MDMA. ALD-52, lijkt enorm op LSD dus mocht je daar niet aan kunnen komen dan is dit een prima alternatief. Overigens vind ik dat meteen ook wel weer het jammere, het heeft niet echt een eigen uniek karakter zoals psychedelica dat vaak wel hebben. Aangezien ik ook gewoon aan LSD kan komen is deze voor mij persoonlijk wat minder interessant. AL-LAD, ik heb dit pas 1 keer geprobeerd en de dosis was te laag. Maar wil deze zeker nog eens in een hogere dosering een kans geven aangezien ik denk dat het wel potentie heeft om bij mijn favorieten te horen. Het lijkt een beetje op LSD maar dan wel met een duidelijk eigen karakter en is ook wat vriendelijker van aard. Methoxetamine, lijkt een beetje op ketamine maar heeft wel echt een eigen karakter en duurt ongeveer 3 keer zo lang. Ik vind zelf ketamine iets prettiger, maar dit is zeker een interessant alternatief. Flubromazepam, de fijnste en voor mij meest recreatieve benzo die ik geprobeerd heb. Nadeel aan dit middel is dat het zo lang duurt dat je al snel een dag of anderhalf ervoor moet uittrekken. Ik heb daarnaast nog tientallen andere RC's gebruikt, dus mocht je meer over een andere specifieke RC willen weten dan kan ik je daar wellicht ook bij helpen."
"jam zei: Vond je 3-MMC gelijkaardig aan mephedrone, deze heb ik ook al geprobeerd en vond ik best leuk, maar ik kan het tegen weinig anders vergelijken natuurlijk. Klik om te vergroten... 3-MMC is best een leuk middel inderdaad, maar eigenlijk best wel een slap aftreksel van mephedrone. Mephedrone heeft veel meer serotonine affiniteit dan 3-MMC, dat maakt mephedrone aanzienlijk meer euforisch en uniek. 3-MMC is echt een klassieke stimulant, waarbij mephedrone een licht roze randje heeft naast het gebruikelijke stimulerende effect. jam zei: Methylone kwam ik in het verleden wel eens tegen op websites maar ik heb het nooit gekocht omdat ik van MDMA nogal een kater had (slechts 1x gepobeerd). Is de kater van methylone vergelijkbaar? Klik om te vergroten... Ja vergelijkbaar wel, maar vond persoonlijk de kater van methylone wel iets milder. Het grootste nadeel en gevaar aan methylone is de korte werkingsduur, hierdoor wordt de drang om bij te blijven nemen en te gaan bingen aanzienlijk groter dan bij MDMA."
"Heeft Bob weer die golden stomach hoor :P. Zou zelf willen dat ik dat kon zeggen, best vaak misselijk geweest van MDMA of truffels bijvoorbeeld. Met LSA Zaadjes was het helemaal agressief overgeven terwijl mijn tripgenoot nergens last van had toen."
"Al je vragen worden hier beantwoord: https://psychonautwiki.org/wiki/3-MeO-PCP"
"Choline supplementen zijn wellicht wel handig erbij."
"Het maximale zuiverheids percentage van 4-fa hydrochloride is 81%, toch knap dan zo'n test uitslag van 89%... Overigens verkopen alle RC vendors hun stoffen als 98% of hoger, dit kan in principe ook als je uit gaat van 100% pure 4-fa is 81% 4-fa base."