Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wiet: Mexican Haze Hasj: Afghaan"
"Ik heb zelf cyclizine gehad.Dit geeft idd een delerium,het is hellemaal niet fijn.Je ijlt heel erg alsof je 40 graden koorts hebt En hebt hele rare hallucinaties zoals stemmen en personen waar je ook nog eens hellemaal in gelooft.Deze Drug is totaal niet fijn en het absoluut NIET waard om te proberen. Ook de dagen er na voel je je super brak en hoor je vaak nog geluiden en stemmen.En ben je tottaal initiatief-loos."
"Ik drink bijna nooit meer sinds ik drugs gebruik."