Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"BZP will be banned on 18th December (New Zeeland) http://www.tripme.co.nz/component/optio ... itstart,6/ Het is maar dat je het weet. Bestelen kan nu nog."
"Psychoot of geen psychoot.... Feit is dat er miljoenen paddestoeltjes over de toonbank gaan. En dan gaat er wel eens wat mis.... Maar dat gaat het ook met skaters, kermisbezoekers, gebruikers van paracetamol, scheikundestudenten, bergbeklimmers of conditietraners..... Ook allemaal verbieden en strafbaar stellen dan maar? Hysterische populistische politici altijd....!"
"Ik snap uberhaubt niet waarom je paddestoelen legaal zou mogen kopen. Psilocybine staat op lijst I en paddestoeltjes mogen anders dan wiet overal verkocht worden. Ik ben bang dat bij onze alpha-denkende politici vooral het "naruurlijke" aspect meespeelt."
"Inge zei: Bij elk incidentje moet we met zijn allen weer meer in bescherming worden genomen. Wat een oznin. Klik om te vergroten... Precies...baas in eigen brein zou ik zeggen!!!"
"Ik zou het een achteruitgang vinden van een geciviliseerde maatschappij. In mijn opinie moet je duidelijk maken op alle manieren dat er grote bezwaren zijn aan het gebruik van drugs. Als je toch besluit dit te doen is het je eigen verantwoordelijke keus. Ik kan me zo ergeren aan politici die mij zo nodig moeten vertellen wat wel en niet mag op (zeer) persoonlijk vlak. Als ik in een strakke roze onderbroek in mijn kamer wil rondlopen met een muizenval om mijn mannelijke dingetje (gordijnen dicht) dan hoeft ƩƩn of andere (meestal christelijke) politicus mij niet te vertellen dat ik dat niet mag....... Als ik hierdoor nooit meer een erectie kan krijgen is dat mijn eigen keus.... Dan ga je geen muizenvallen verbieden, dan ga je voorlichting geven. Het is natuurlijk kort door de bocht maar ik wil alleen maar aangeven dat ik er niet tegen kan dat de grootste bekrompen meerderheid van deze aardbol mij keihard iets gaat verbieden danwel gaat stigmatiseren. Ik ben een liberaal...dat houdt in dat je wat mij betreft wel mag zeggen: "gebruik wat je wilt....produceer wat je wilt", maar als je door je drugsgebruik aanspraak moet maken op de algemene voorzieningen dan betaal je gewoon meer premie.... Wel zo eerlijk lijkt me. Nederland rules wat drugsbeleid betreft... rapportcijfer een dikke 5 rest van de wereld een 1 a 2 voor de moeite."
"Jammer dat de nederlandse regering zo'n beleid voert.... het lijkt het bekrompen buitenland wel......! De mensheid (en dus nederlandse regering) begrijpt nog steeds niet dat bewustzijnveranderende middelen een individuele keus is. Al mijn belastingcentjes die nu naar opsporing en dergelijke gaat moet wat mij betreft gebruikt worden voor de preventie en behandeling van mensen die niet om kunnen gaan met drugs. Het grootste lab van europa oprollen....en dan.....??? dan is het opgelost? Morgen start iemand een nieuw lab..... Zonde van mijn belastinggeld."
"Ik weet het zeker..... .....in 2012 zal Elvis terugkeren...... (bewezen)"
"Ik ben ook tegen pedofilie zoals de PNVD dat voorstelt. Maar als dit een vrij land is mag zo'n pedo dat van mij zeggen zonder dat hij direct bedreigd en gehacked hoeft te worden. Ik heb ook een hekel aan moslimextremisten en neonazi''s maar dat betekent nog niet dat ze geen spreekbuis mogen hebben zolang ze zich aan de wet houden. Ik snap de ophef ook niet zo. Ik ben er echt niet bang voor dat deze partij ook maar iets gaat betekenen in de toekomst."
"Play_bunny zei: Sweet_Shadow zei: Zoveel cafeĆÆne lijkt me niet bepaald gezond. Klik om te vergroten... lijkt me ook niet. Als redbull al gelijk staat aan 3 koppen koffie, dan sla je dus nu in 1 keer 10.5 kop koffie achter over. Das echt niet gezond. Klik om te vergroten... In redbull zit amper de hoeveelheid caffeine als in een goede kop koffie."
"http://www.telegraaf.nl/buitenland/arti ... ce?cid=rss di 17 jul 2007, 13:47 Brussel wil partydrug bzp strafbaar maken BRUSSEL - Alle EU-landen moeten strafrechtelijke sancties instellen op de xtc-drug bzp, zo stelt de Europese Commissie voor aan de EU-landen. De peppil leidt te vaak tot epileptische aanvallen, angsten, verwarring en geheugenverlies. De tabletten en capsules met de partydrug worden steeds vaker aangetroffen, inmiddels al in dertien EU-landen. āWe hebben de verantwoordelijkheid om de Europese burger te beschermen tegen gevaarlijke psycho-actieve stoffen als bzpā, zei Europees Commissaris Franco Frattini (Justitie) dinsdag. De Europese Commissie wil het aan de EU-landen zelf overlaten welke straffen ze invoeren. ItaliĆ« wil een algeheel verbod, enkele andere willen bzp alleen verbieden op feestjes. In Nederland valt bzp buiten de Opiumwet. Wel is handel in bzp zonder vergunning verboden. De stof staat op de internationale dopinglijst van stoffen die verboden zijn in wedstrijdverband."