Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Paar weken terug nog een keer kristallen gedaan, op Trance Energy. Het was duidelijk wel een mdma-achtig effect. Euforisch, energy, enz. Maar toch vonden ik en de vijf anderen dat het een soort bijeffect gaf dat erg vaag was. Vrijwel iedereen werd er draaierig van en de coördinatie was soms ver te zoeken. Ook voelde het een klein beetje verdovend aan. Love-gevoel was ook veel minder aanwezig dan normaal, ondanks dat we allemaal vrijwel geen tolerantie hebben. De meesten zaten ook wat meer in hun eigen wereldje, terwijl dat normaal juist niet zo is. Mensen die deze effecten herkennen? Ik had 't vooraf wel laten testen, en de uitslag was 77% mdma. Maar goed, je weet maar nooit of 't weleens misgaat nu die testcentra zo druk zijn. Misschien voor de zekerheid nog maar een testje laten doen"
"321123 zei: Provenzano zei: Paar weken terug nog een keer kristallen gedaan, op Trance Energy. Het was duidelijk wel een mdma-achtig effect. Euforisch, energy, enz. Maar toch vonden ik en de vijf anderen dat het een soort bijeffect gaf dat erg vaag was. Vrijwel iedereen werd er draaierig van en de coördinatie was soms ver te zoeken. Ook voelde het een klein beetje verdovend aan. Love-gevoel was ook veel minder aanwezig dan normaal, ondanks dat we allemaal vrijwel geen tolerantie hebben. De meesten zaten ook wat meer in hun eigen wereldje, terwijl dat normaal juist niet zo is. Mensen die deze effecten herkennen? Ik had 't vooraf wel laten testen, en de uitslag was 77% mdma. Maar goed, je weet maar nooit of 't weleens misgaat nu die testcentra zo druk zijn. Misschien voor de zekerheid nog maar een testje laten doen Klik om te vergroten... Als je het hebt laten testen en de uitslag is 77 pro dan is het waarschijnlijk wel zo in welke vorm was de mdma kristallen of poeder? lateer Klik om te vergroten... Was helemaal verpoederd. Als het nog brokjes kristal waren geweest was een extra stofje erbij waarschijnlijk helemaal uit te sluiten."
"Wacky zei: Bij zowel LSD als MDMA hoor ik veel mensen zeggen dat er verschil in zit omdat het effect anders was dan een andere keer. Het verschil zit hoogst waarschijnlijk in jezelf ipv in de drugs. Klik om te vergroten... Idd, gewoon een kwestie van setting."
"Leuk topic Haha, als ik echt flink hard ga loop ik behoorlijk met mn ogen te draaien, kaken valt opzich nog wel mee aangezien ik vooraf altijd een paar magnesiumtabletjes slik. Als ik tijdens het spacen in de spiegel kijk vind ik mezelf er meestal wel redelijk uitzien, maar als t allemaal redelijk is uitgewerkt dan kijk ik toch redelijk leeg en gaar uit mn ogen en hoef ik niet zo nodig door anderen gezien te worden (op goeie vrienden na) Meteen ook weer een reden om lekker thuis te spacen, bevalt me prima! Eigen muziek, veilige omgeving, leuke mensen om je heen!"
"Bij grote hoeveelheden (>300 mg) ben ik vaak de volgende dag een beetje duizelig en voel me brakkig. Dag daarna ben ik weer helemaal fit, net als nu"
"Als je het adres weet van het hotel waar je zit kun je ook wat mdma-poeder opsturen, per post. Is ook de truc die veel wordt toegepast door mensen die naar Ibizi gaan. Kans is redelijk klein dat ze je 'briefkaart' onderscheppen Vind t zelf echt een geniale manier!"
"riflexz zei: Ik voel me vandaag echt rot. Op de 30ste, zijn we naar een club gegaan, heb daar wat overdreven, 8 xtc, 2gr speed, 0,5gr mdma kristal. Dan tijdens de dag met een vriendin afgesproken, dan hebben we elk nog 2 lijne speed gepakt, en elk 1 xtc. Dan 's avonds hebben we ongeveer 5 joints gerookt, ik was zo scheef dat ikzelf niet meer kon rechtstaan... heb dan 12 uur geslapen. Opgestaan, met hoofdpijn, duizelig, pijn in keel. Heb voor & erna multivitamine gepakt, en zo'n whey shake met tal van stoffen, en nu ga ik een banaan eten Klik om te vergroten... Let's hope dat zo'n flinke kater een extra motivatie voor je is om ff een aardig tijdje te stoppen met al die shit. Succes man, als je een beetje wilskracht hebt moet t wel lukken!"
"vdk zei: ik vind persoonlijk t snuiven veel lekkerder en weet meteen of k nog bij moet pakke dat kan dan altijd nog in een bommetje. ik had toen ongeveer 200mg binnen, waarvan 50 in een bommetje waardoor je een half uur later er nog lekker inkickt gr viktor de kort Klik om te vergroten... Het idee van die vieze smaak houdt me toch behoorlijk tegen :-P Aan de andere kant, meteen die rush is natuurlijk wel lekker Maar die krijg je ook wel als je je mdma kristallen goed verpulverd in een capsule stopt"
"Sowieso beginnen met de grootste hoeveelheid eerst en dan daarna genoeg (maar niet teveel) bijpakken om de rush tijdje vast te houden Wat ik persoonlijk meestal doe is: start: 50% 2e dosis: 50% of start 50% 2e dosis: 25% 3e dosis: 25% Door het laatste schema kun je je spacetijd wel iets verlengen, maar meestal is het bij mijn na ruim 5 uurtjes toch sowieso wel over. Wel nog lichte afterglow daarna, maar niet echt spacen. Denk dat t ook persoonlijk is wat lekker is qua dosering/verdeling. En sowieso net iets na het hoogtepunt van de rush bijpakken, anders raak je die rush meestal kwijt"
"3970 zei: Mijn onderschrift zegt genoeg.... Ik ben niet zozeer een atheïst maar vooral een antitheïst; Ik ben niet alleen van mening dat alle religies versies van dezelfde onwaarheid zijn, maar ook dat de invloed van kerken en het effect van religieus geloof schadelijk is. ~ Christopher Hitchens Klik om te vergroten... Ben zelf wel enigzins religieus Ik geef toe dat er - al dan niet in naam van- door religies zeker foute dingen zijn gebeurd. Gelukkig zie ik ook in mijn naaste omgeving dat religie hele mooie dingen kan doen. Mensen die mede dankzij hun religie maatschappelijk betrokken zijn en er kracht uit halen. Als we alle invloeden gaan afschaffen die schadelijk zijn kunnen we nog wel eventjes bezig zijn. In naam van ideologiën als communisme, nationaal-socialisme of wat dan ook zijn nog veel meer mensen vermoord dan in naam van religies. Neemt niet weg dat je als religieus persoon in een democratie ook moet accepteren dat er pluralisme is en je persoonlijk wel kan vinden dat jouw visie de ware is, maar dat je wel moet accepteren dat besluitvorming op democratische wijze plaatsvindt. Hehe, was even in een filosofische bui nu ik net thuis ben na vijf lekkere biertjes in de kroeg Trustuh!!!"