Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik denk dat we eerst moeten uitleggen wat een bad trip nou eigenlijk in houd. Onder invloed van psychedelica verlies je je controle, je stapt een nieuwe wereld binnen die onbekend voor je is in deze realiteit. Gevoelens, denken, horen, zien, ruiken en proeven is allemaal op dat moment nieuw. Psychedelica wilt je deze nieuwe wereld laten zien, maar mensen houden van controle waardoor ze proberen terug te gaan in hun oude bekende realiteit die veilig aan voelt. Dit is de oorzaak van een bad trip, sommige mensen kunnen ongelooflijke dosissen nemen zonder bad te gaan omdat die meer de mindset hebben wat een mooie nieuwe wereld en ik sta voor alles open. Natuurlijk speelt de set en setting een hele grote rol. Psychedelica leert je een beter mens worden en dat gaat soms met harde lessen, psychedelica gebruiken voor de mooie kleurtjes zit je niet bij het juiste adres. Mijn mening is meer probeer te ontdekken waarom je een "bad" gaat op dat moment. Grote kans is dat je het volgende keer weer krijgt. Wat voor mij altijd werkt is om te denken dat er geen goed of fout gevoel is laat het gewoon zijn, dit is ook je intelligentie in het dagelijkse leven die altijd zwart of wit, wij en zij, links of rechts wilt denken."
"Wat goed kan helpen maar dat is zeker niet voor iedereen weg gelegd is iboga. Hierdoor ga je trauma's verwerken en leer je meer over jezelf te weten komen ook bijvoorbeeld waarom je verslaafd bent. Nogmaals dit is niet voor iedereen, het is helaas ook aardig prijzig. Lees je in ieder geval eerst goed in als je het overweegt."
"Het is gevaarlijk om het in combinatie te doen, Je moet even vragen hoelang hij van te voren middelen vrij moet zijn. @Liefhebbertje heb je misschien een verleden gehad met psychoses? Hartproblemen gehad? Het kan meerdere redenen hebben waarom ze je kunnen afkeuren. Ik weet dat meerdere plekken het aanbieden misschien moet je ze even allemaal dezelfde vraag stellen en kijken hoe die informatie jullie overkomt en wat het beste bevalt. Als je het wat vind kan ik je wat documentaires geven wat het een beetje inhoud."
"Jasprina@outlookcom zei: Huh, er staat bij tegen cocaïne verslaving . En hier op het forum staat dat in combi met het juist super gevaarlijk is. Maar ga ze uiteraard eerst mailen hoe en wat. Klik om te vergroten... Ze bedoelen op het moment zelf wanneer je de iboga inneemt"
"Liefhebbertje zei: Heb vele jaren trauma therapie en alles eromheen geprobeerd Ik krijg het niet wegtoen kwam er iemand en zei zolang jij wraak gevoelens houd en ze geen vergiffenis geeft Oftewel ze allemaal opzoeken en zeggen ik vergeef het je/jullie Alleen dan zal je rust krijgen Alleen bij die gedachte ontplof ik al Klik om te vergroten... Het gaat om dingen loslaten. Mijn mening is dat je niet langs de mensen hoeft te gaan om vergiffenis te vragen. Voor mij heeft mediteren ook goed geholpen, het heeft me in laten zien dat je eigen realiteit maakt en dat gedachten niet echt zijn en dat ze komen en gaan. We zijn zo bezig met ons gelukkig te voelen om dingen buiten ons te zoeken dat we vergeten dat je het geluk van binnen moet zoeken. Probeer is als het wat voor je is de Wim Hoff ademhaling(staat op youtube) dat kan je heel wat rust geven en controle over je zelf."
"Liefhebbertje zei: Dat was nog niet tersprake gekomen Ik heb me aangemeld omdat ik te zwaar leed onder me cocaine verslaving Maar dat was geen echte verslaving... Ken get erdemme die mail niet vinden Klik om te vergroten... Oke dan vreemd misschien had je ze wat duidelijkheid moeten vragen. Er zijn meerdere plekken die het doen en waar je misschien eerst wat informatie over moet vragen. Wat ik wet hoef je ook geen verslaving te hebben, we hebben allemaal wel bepaalde dingen die we moeten loslaten."
"Liefhebbertje zei: Kan alleen nog zien dat ik celine heb gesproken mail is nu niet op te halen Inderdaad heel gek dat ik toen ben afgewezen Ging vooral om heroine staat oo de site ook nog ( lichamelijke) niu ja ik lul niet uit ne nek Sta ervan te kijken Klik om te vergroten... Ik zie op de site dat cocaine een contra indicatie is wat betekend dat ze je kunnen weigeren. Er zit zeker wel een risico met iboga anders dan bij ayahuasca bijvoorbeeld. Met iboga is het wel belangrijk dat in sommige gevallen een getraind medisch team aanwezig is vooral bij het afkicken van heroine. Ayahuasca is ook een andere oplossing. Het schijnt lichamelijk minder zwaar te zijn. Ik heb dit zelf twee keer gedaan. Het beste is wel om meerdere sessies te doen als je veel trauma's hebt of dingen te verwerken maar dat voel je zelf goed aan. In een aantal klinieken geven ze voor zware verslaafden iboga eerst en daarna een aantal keer ayahuasca dat schijnt erg effectief te werken. Ik zal vandaag of morgen wel wat documentaires plaatsen over ayahuasca en iboga waardoor je iets meer informatie of een beter beeld krijgt voor de gene die geïnteresseerd zijn."
"Jasprina@outlookcom zei: Dank je dat je voor al je input. Voelt als een steuntje in de rug. Ik houd mijn rug wat dat betreft recht . Alleen tot pak m beet 2 wk geleden was dit helemaal niet nodig. Hij vroeg nooit om geld, was niet agressief , manipuleerde mij niet. Waren heus wel problemen maar anders. Niet tegen of naar mij gericht. Zo ineens is het omgeslagen en hij gaat steeds verder. Heb hem ook gezegd wat jij allemaal hierboven zegt. Vandaar afkick kliniek em de Baclofen. Wil hem nu met die Baclofen nog een kans geven of anders net wat jr zegt richting detox, wist niet dat ik hem zo daar kon brengen dacht dat t via intake enz ging. Weet het anders ook niet meer. Het is alleen zo raar nu. Hij heeft 4 nachten niet geslapen en zo'n beetje 5 tot 6 gram weg gerookt waar hij normaal zo'n 2 wk mee doet . Vandaag dus die Baclofen en hij heeft er nu 2 gehad. Ze slaan in als een bom en hij is nu op een hele andere manier de weg kwijt . Denk dat komt door de Baclofen wn het niet slapen. Kan dit kloppen ? Klik om te vergroten... De medicijnen zijn downers en als hij er toch bij gaat gebruiken heeft het geen nut en werkt het tegen elkaar op omdat cocaine weer een upper is. Medicijnen kunnen bij de 1 wel werken en bij de andere averechts ik zal er gewoon mee stoppen als het niet werkt en hij gebruikt er toch bij. Bel in ieder geval even de arts om te overleggen. Denk echt aan jezelf dat je er zelf niet onderdoor aan gaat. Je bent zelf nog altijd het belangrijkste in dit verhaal, op dit moment cijfer je eigen weg en je wilt hem "redden" Het moet uit zijn eigen komen en zelf inzien dat het niet meer gaat op deze manier, hij zal moeten leren omgaan met zijn gevoelens en dat hij daar controle over moet hebben. Als hij op dit moment volop in gebruik zit heeft het niet veel nut om met hem te praten. Luister goed naar jezelf en we kunnen altijd onze mening vertellen."
"Jasprina@outlookcom zei: Ships, had ik dit maar eerder gelezen maar hij was zo aan t kloten dat ik geen tijd had om te kijken. Maar goed hij is nu weg. Klik om te vergroten... Acute opnames doen ze niet zomaar. Bij verslavingszorg moet je eerst aangemeld zijn en bij GGZ is het echt psychiatrische problematiek. Dus helaas gaat het niet zo makkelijk. Goed van je dat je voor jezelf gekozen heb."
"Wolkjes zei: Ik vraag me trouwens ook af of lsd een helende werking heeft ? Heb nu 3x een microdosis gedaan. En ik ben gewoon van de pijn af in mn schouder die ik al meer dan een jaar heb ? Hoe bizar. Vraag me echt af of dit gewoon toeval is. Heb echt al van alles geprobeerd om er vanaf te komen. Maar ik heb nogal een fysiek beroep waardoor mijn schouder nooit echt de rust krijgt die het nodig heeft. Klik om te vergroten... Dat kan zeker kloppen, het is het hele mind body verhaal. Placebo's kunnen bijvoorbeeld in veel gevallen ook werken, mooier is natuurlijk dat het microdosereren van lsd of paddo's wel in de meeste gevallen een positieve werking heeft. Albert Hofman de uitvinder van lsd hij microdoseerde tot zijn zijn dood en gaf nog lezingen toen hij 100 was van 2 uur. Mediteren onder microdoseren is ook echt een aanrader. hier een uitleg over het mind body verhaal. En over microdoseren"