Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPhenibut vragen

Phenibut vragen

17 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
o
oranjezeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag allemaal,
Ik heb vandaag phenibut binnengekregen. Er is op dit forum weinig bekend over deze stof. Voornamelijk bij het afkicken van GHB. Ik heb weleens GHB gebruikt maar vond dat geen plezierig effect en toen ik na 3 weken merkte dat mijn lichaam erom ging vragen op een bepaalde manier (klein beetje trillen, slaapeloosheid zonder) heb ik het door de wc gespoeld. Ben daar dus niet verslaafd aan geweest. Maar naar dit middel was ik wel nieuwsgierig omdat ik het effect van benzos wel erg fijn vind en las dat het een soortgelijk effect kon geven. Weet iemand wat over de doseringen wanneer je wat moet voelen en wat het effect dan ook is, na hoe lang je het begint te merken etc? Weet niet of ik het in het goede forum heb gepost. Groetjes oranjezee.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor mij deed het niets.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#3
https://www.drugsforum.nl/threads/phenibut-geen-effect-ervaringen.61796/
o
oranjezeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Raver zei:
Voor mij deed het niets.
Klik om te vergroten...
Hoeveel mg had je op?
o
oranjezeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb vanmiddag 3 gram genomen rond 3 uur. Ik voel spanning in mn buik (euforie achtig?) Zin om te praten, niet gesedateerd. Ook reed ik net in het verkeer en had ik zoiets als iemand me iets zegt wat me niet aanstaat krijgt diegene een tik voor zn hoofd. Beetje agressief opgefokt dus ook. Ik had meer gehoopt op de sedatie van een benzo maar helaas. Voel me wel vrolijk op een manier en chill maar ook weer niet. Angsten zijn idd wel weg. Hoe werkt dit middel icm alcohol?
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
oranjezee zei:
Hoeveel mg had je op?
Klik om te vergroten...

Verschillende doseringen. Vind het effect echt niet opwegen tegen het feit dat het zeer verslavend werkt. Met een afkick misschien wel even intenst als GHB.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@oranjezee
Yay, lekker onder invloed opgefokt deelnemen aan het verkeer. :thinking:
o
oranjezeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
acht.zes zei:
@oranjezee
Yay, lekker onder invloed opgefokt deelnemen aan het verkeer. :thinking:
Klik om te vergroten...

Uhm, ik weet niet of je phenibut hebt gebruikt maar je word er niet minder scherp van of wat dan ook. Het is niet alsof ik dronken op mn scooter reed ofzo. Maar oordeel inderdaad maar is prima. Ik wilde alleen mijn gedachtes en het effect beschrijven. Ik werd er dus niet "chill"' van zoals zou moeten volgens de verhalen thats all
o
oranjezeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Raver zei:
Verschillende doseringen. Vind het effect echt niet opwegen tegen het feit dat het zeer verslavend werkt. Met een afkick misschien wel even intenst als GHB.
Klik om te vergroten...

Is het echt zo verslavend dan? Zo'n mild effect dat kan toch niet verslavend zijn? Kan je hier meer over uitleggen?
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#10
oranjezee zei:
Uhm, ik weet niet of je phenibut hebt gebruikt maar je word er niet minder scherp van of wat dan ook. Het is niet alsof ik dronken op mn scooter reed ofzo. Maar oordeel inderdaad maar is prima. Ik wilde alleen mijn gedachtes en het effect beschrijven. Ik werd er dus niet "chill"' van zoals zou moeten volgens de verhalen thats all
Klik om te vergroten...
en had ik zoiets als iemand me iets zegt wat me niet aanstaat krijgt diegene een tik voor zn hoofd. Beetje agressief opgefokt
sorry hoor, maar dit lijkt me niet wenselijk om zo aan het verkeer deel te nemen
dus ook ik oordeel
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
oranjezee zei:
Is het echt zo verslavend dan? Zo'n mild effect dat kan toch niet verslavend zijn? Kan je hier meer over uitleggen?
Klik om te vergroten...

Dat het een mild effect geeft betekend natuurlijk niet dat het niet verslavend is. Wat is dat voor een logica dan..

Benzo's zijn ook vrij mild qua effect toch? Maar ook zwaar verslavend.

Hoe het precies werkt geen idee, iets met je GABA receptoren. Net zoals GHB en benzo's, ik zou als ik jou was gewoon even gaan googelen. Zat info te vinden hierover. Of misschien kan iemand hier je meer over vertellen.

Misschien @Jmths ?
o
oranjezeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
PaddoKweker zei:
en had ik zoiets als iemand me iets zegt wat me niet aanstaat krijgt diegene een tik voor zn hoofd. Beetje agressief opgefokt
sorry hoor, maar dit lijkt me niet wenselijk om zo aan het verkeer deel te nemen
dus ook ik oordeel
Klik om te vergroten...

Dus als jij moe bent of chagrijnig neem je ook niet deel aan het verkeer neem ik aan?
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#13
oranjezee zei:
Dus als jij moe bent of chagrijnig neem je ook niet deel aan het verkeer neem ik aan?
Klik om te vergroten...
als ik moe ben rij ik niet,
als ik chagrijnig ben wel,
opgefokt en agressief ga ik echt niet rijden.
als ik gebruikt heb rij ik echt nooit, je zal maar een aanrijding veroorzaken met alle gevolgen van dien!
o
oranjezeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
PaddoKweker zei:
als ik moe ben rij ik niet,
als ik chagrijnig ben wel,
opgefokt en agressief ga ik echt niet rijden.
als ik gebruikt heb rij ik echt nooit, je zal maar een aanrijding veroorzaken met alle gevolgen van dien!
Klik om te vergroten...

Oke nou dan ben je echt een goeie brave vent met mooie moralen, maar iedereen heeft andere toch? Zullen we daarom niet meer oordelen over wat ik in het verkeer doe? Doe ik dat ook niet bij jou. Kwam hier namelijk om over phenibut te praten niet over gebruik en verkeer..
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha, wat een domper! Eigenlijk vooral voor jou :wink: Mag ik jou dan in elk geval vragen wat je doseringen waren en hoeveel tijd je tussen de pogingen hebt gehad? En heb je alleen geprobeerd het oraal te nemen, of andere manieren? Op nuchtere maag of dat niet specifiek? (Zoveel vragen over een niet-werkende-drug :') )
P
PaddoKwekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
oranjezee zei:
Oke nou dan ben je echt een goeie brave vent met mooie moralen, maar iedereen heeft andere toch? Zullen we daarom niet meer oordelen over wat ik in het verkeer doe? Doe ik dat ook niet bij jou. Kwam hier namelijk om over phenibut te praten niet over gebruik en verkeer..
Klik om te vergroten...
ik las dit topic omdat ik ook geïnteresseerd ben in de werking van phenibut en er eigenlijk te weinig info over is. Dat autorijden is een bijkomstigheid en ik wil er zeker ook niet over doorzeuren. Een brave Hendrik ben ik zeker niet:tonguewink:
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Even dit topic omhoog gooien! Zijn er inmiddels al nieuwe phenibut ervaringen opgedaan door mensen hier? Ik ben zo benieuwd naar ervaringen maar er is inderdaad niet extreem veel te vinden.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
KropSla zei:
Even dit topic omhoog gooien! Zijn er inmiddels al nieuwe phenibut ervaringen opgedaan door mensen hier? Ik ben zo benieuwd naar ervaringen maar er is inderdaad niet extreem veel te vinden.
Klik om te vergroten...

Ik zou je graag vanalles vertellen erover maar ik heb het een paar keer geprobeerd (waaronder op serieus hoge dosis) maar bij mij heeft Phenibut vreemd genoeg gewoon amper tot geen effect. Ik heb er dus niet zoveel over te melden helaas. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."