#1
Dag allemaal,
Ik heb vandaag phenibut binnengekregen. Er is op dit forum weinig bekend over deze stof. Voornamelijk bij het afkicken van GHB. Ik heb weleens GHB gebruikt maar vond dat geen plezierig effect en toen ik na 3 weken merkte dat mijn lichaam erom ging vragen op een bepaalde manier (klein beetje trillen, slaapeloosheid zonder) heb ik het door de wc gespoeld. Ben daar dus niet verslaafd aan geweest. Maar naar dit middel was ik wel nieuwsgierig omdat ik het effect van benzos wel erg fijn vind en las dat het een soortgelijk effect kon geven. Weet iemand wat over de doseringen wanneer je wat moet voelen en wat het effect dan ook is, na hoe lang je het begint te merken etc? Weet niet of ik het in het goede forum heb gepost. Groetjes oranjezee.
Ik heb vandaag phenibut binnengekregen. Er is op dit forum weinig bekend over deze stof. Voornamelijk bij het afkicken van GHB. Ik heb weleens GHB gebruikt maar vond dat geen plezierig effect en toen ik na 3 weken merkte dat mijn lichaam erom ging vragen op een bepaalde manier (klein beetje trillen, slaapeloosheid zonder) heb ik het door de wc gespoeld. Ben daar dus niet verslaafd aan geweest. Maar naar dit middel was ik wel nieuwsgierig omdat ik het effect van benzos wel erg fijn vind en las dat het een soortgelijk effect kon geven. Weet iemand wat over de doseringen wanneer je wat moet voelen en wat het effect dan ook is, na hoe lang je het begint te merken etc? Weet niet of ik het in het goede forum heb gepost. Groetjes oranjezee.