Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""KIJK DIE GIGANTISCHE RUPSEN OP DIE WITTE BOOM". "Bevroren kip is geen diepvries groente" en tot slot "beter een berggeit dan geen berggeit""
"-Oortjes maken muziek intenser naar mijn ervaring. -Wiet is fantastisch bij elk tripmiddel -Als je op LSD tript is Goldstrike of Jägermeister meer dan welkom -Bellenblaas is ook echt een goeie aanrader, werkt kalmerender dan een benzo en ziet er mooier uit dan Kim Kardashian"
"Alleen LSD vind ik juist super, je hoeft je dan ff nergens aan te passen en ik hou ook wel van een beetje stilte, en als het weer te stil word heb je ook geen discussie over welke muziek je op gaat zetten. En mocht je je alleen voelen kun je altijd nog ff skypen ofzo maar tijdens het trippen ben.kk meestal te druk met alles om me eenzaam te voelen. En als je helemaal uit je dak wilt gaan moet je gewoon een paar halve circels en een paar strepen.op papier zetten dan maakt te tekening zichzelf waf. Heb echter nog geen ervaring met paddo's/truffel's dus daar durf ik.niks over te zeggen. Al met al is LSD in een groep ook wel leuk vind ik."
"Psychedelibee zei: Zojuist Hollandia truffels besteld om vrijdag te gaan trippen in mijn eentje. Nou heb ik het deze week best druk op werk, dus als ik vrijdag niet te moe ben gaat het er eindelijk van komen. Zal dan uiteraard ook even laten weten hoe het bevallen is. Klik om te vergroten... Veel plezier met trippen!"
"Om te beginnen, super report het was erg vermakelijk en ben blij dat je een leuke trip had. Ik heb een vraag, altijd als ik lsd gebruik halucineer ik keihard en heb ntesatuurlijk super vage gedachtes waar ik erg van geniet, helaas word het bij mij nooit filosofisch. Vaak als ik tripreports lees zeggen ze dat ze inzichten krijgen en dingen leren begrijpen en met een tevreden verlaten ze san de trip. Ik zou dit graag een keer willen en ga daarom truffels proberen. Heeft er iemand een idee hoe het kan dat ik geen inzichten of ideeën krijg, ik denk niet dat het door de dosis komt want ik halucineer 15 uur lang kei hard met alles erop en eraan inclusief tijdreizen . Weet iemand een antwoord op mijn probleem?"
"Ik was al bang dat het aan mij zou liggen maar ik zou ik het kunnen veranderen door misschien wat optimistischer te worden, ik ben redelijk pessimistisch. Niet zo erg dat het storend is voor m'n vrienden maar het valt ze wel op. Ik denk dat dat in ieder geval wel zou helpen, ik dacht dat vaak de mensen die het puur voor het plezier doen dat dat degene die minder (vaak) inzichten hebben en de mensen die ook met een doel trippen toch ook wel vaker/meer inzichten hebben. Ik probeerde het ook een beetje te forceren door op een bepaald stuk van de trip alleen of met zijn 2en (dan was m'n maat ook aan het trippen), en altijd wel een wat wiet erbij . Die dingen verdiepen de trip naar mijn ervaring. Jammer dat je niet kan vertellen hoe je het kan aanleren maar ik snap ook wel dat het echt iets persoonlijk's is en dat lijkt me ook niet de juiste manier om erachter te komen. Ik moet er zelf achter zien te komen en ik geloof dat dat ook wel goed komt als ik o.a. wat optimistischer. Bedankt voor de reactie man! Ik waardeer het. Groetjes PrimaMan"
"Ik was al bang dat het aan mij zou liggen maar ik ben wel iets softer geworden door de laatste paar trips, ik probeer minder te schelden want dat is nergens goed voor natuurlijk, ik vind het nu ook vervelend als ik mezelf erop betrap. Maar ik kan nog niet zeggen dat ik echt dingen heb geleerd of inzichten heb gehad. Zou ik het kunnen veranderen door misschien wat optimistischer te worden? ik ben redelijk pessimistisch. Niet zo erg dat het storend is voor m'n vrienden maar het valt ze soms wel op, Ik denk dat het in ieder geval wel zou helpen. Ik dacht dat vaak de mensen die het puur voor het plezier doen dat dat dan degene die minder (vaak) inzichten hebben en de mensen die ook met een doel trippen toch ook wel vaker/meer inzichten hebben. Ik probeerde het ook een beetje te forceren door op een bepaald stuk van de trip alleen of met zijn 2en (dan was m'n maat ook aan het trippen), en altijd wel een wat wiet erbij .En ik ben een heel groot van van Old School- (Wu tang Clan, DMX) en Psychedelic Hip-Hop (The Underachievers, Flatbush Zombies) .Psychedelic Hip-Hop is een vrij onbekend genre maar het is in (even snel in Jip en Janneke taal) vaak snelle raps over drugs, voornamelijk psychedelica (ik laat een link voor het geval dat er mensen zijn die nieuwsgierig zijn). Die dingen verdiepen aanzienlijk de trip naar mijn ervaring. Ik weet niet of het echt helpt maar ik vind deze dingen erg altijd fijn dus tijdens het trippen ook. Jammer dat je niet kan vertellen hoe je het kan aanleren maar ik snap ook wel dat het echt iets persoonlijk's is en dat lijkt me ook niet de juiste manier om erachter te komen. Ik moet er zelf achter zien te komen en ik geloof dat dat ook wel goed komt als ik o.a. wat optimistischer toch? Bedankt voor de reactie man! Ik waardeer het. Groetjes mij https://www.youtube.com/watch?v=w7aXlHL0xQ4 (Let goed op de tekst) (0:30 - 1:20 vind ik heel vet gezien de tekst)"