#1
Oké Thanks, de eerste keer dat ik truffels nam was ook zo een duisteren vage ervaring. Was ook impulsief de dag zelf gepland. Na een iets of wat stresserende dag met druk verkeer enz. Ik had toen het idee dat men vrienden, geen echte vrienden waren. Ook kwam elk slechte gebeurtenis die ik als klein kind had mee gemaakt terug boven... ook zag ik mezelf als een loser. De andere twee keren kwam het ook niet goed op had ik de indrukJa dat is zeker mogelijk. Zowel psilocybine als LSD zijn beide erg geschikt om jezelf te leren kennen en aan jezelf te werken. DMT in zijn pure juist niet, aangezien dat heel buitenaards en kosmisch is. Ayahuasca is dan wel weer net zoals psilo en LSD geschikt om aan jezelf te werken.
Maar als je echt aan jezelf wilt werken op psychedelica zul je je er echt aan over moeten geven en zeker als je issues hebt zoals jij die beschrijft dan zal het zeer waarschijnlijk een erg confronterende, duistere en overall erg moeilijke ervaring worden. Maar juist die duistere ervaringen zijn de meest leerzame als je jezelf eraan over kunt geven.
Om diep te gaan op psychedelica is het belangrijk dat je zo min mogelijk afleiding hebt. Een rustig muziekje kan nog wel, maar tv of telefoon moet je dan echt uitzetten. Een tripsitter erbij kan opzich ook wel zolang je je maar 100% op je gemak voelt bij die persoon en die je ook zoveel mogelijk met rust laat.