Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke & Honger

Coke & Honger

25 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kaas is moeilijk verteerbaar en blijft langer in de maag. Heb je het daarbij ook? Een combi met vlees werkt nog beter.

Als ik stil zit krijg ik meestal sneller een ongemakkelijk leeg gevoel dan als ik (buiten) druk bezig ben. Hangt er ook vanaf wat ik gegeten heb. Brood vult goed maar verteert snel.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wordt altijd gigantisch hongerig wanneer ik coke gebruik...
Het maakt niet uit of ik eet, na een relatief korte tijd krijg ik opnieuw honger.
Ik eet normale gezonde maaltijden. 3 Keer warm eten op een dag en daarna na verloop van tijd opnieuw hongerig.
Hierbij benadrukkend dat het geen 'trek in iets lekkers' is, maar daadwerkelijke honger die ik moet stillen, zo niet krijg ik buikpijn van de honger.

Aangezien ik hierover niets op het web kon vinden vroeg ik mij af of anderen hier ook last van hebben.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#3
-Honger- :joycat:
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Soms gebeurd dat bij mij ook wel eens, maar niet zo erg als jij beschrijft. Bij is het maar een klein hongerig (leeg) gevoel. Maar blijft nooit lang aanhouden. Vreemd dat dat bij jou voorvalt.. cocaine staat er toch om bekend dat het honger,dorst en slaap onderdrukt. Ikzelf krijg ook geen hap door men keel als ik coke heb gebruikt
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lytje pole zei:
Persoonlijk heb ik geen honger na cokegebruik. Ik denk dat het ermee te maken heeft dat ik bij coke een biertje neem. Dat vult ook.

Maar drie warme maaltijden per dag ben ik zowiezo niet gewend, doe je dat om een bepaalde reden als ik vragen mag?
Klik om te vergroten...
Haha ja omdat ik honger heb :sweatsmile:
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#6
Persoonlijk heb ik geen honger na cokegebruik. Ik denk dat het ermee te maken heeft dat ik bij coke een biertje neem. Dat vult ook.

Maar drie warme maaltijden per dag ben ik zowiezo niet gewend, doe je dat om een bepaalde reden als ik vragen mag?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#7
Realist zei:
Soms gebeurd dat bij mij ook wel eens, maar niet zo erg als jij beschrijft. Bij is het maar een klein hongerig (leeg) gevoel. Maar blijft nooit lang aanhouden. Vreemd dat dat bij jou voorvalt.. cocaine staat er toch om bekend dat het honger,dorst en slaap onderdrukt. Ikzelf krijg ook geen hap door men keel als ik coke heb gebruikt
Klik om te vergroten...
Als ik niks van mijn honger aantrek en weer een paar lijnen neem dan onderdruk ik mijn honger wel, maar ga ik me slecht voelen- onrustig, donker (niet zo zeer depressief) lusteloos, in het ergste geval paranoïde. Dit weet ik, dus vandaar zorg ik dat ik iets te eten bij de hand heb. Ik vind het zelf ook wel eigenaardig die honger. Het gebeurt trouwens pas in de middag vanaf een uur of 3 tot in de avond.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#8
Albedo zei:
Kaas is moeilijk verteerbaar en blijft langer in de maag. Heb je het daarbij ook? Een combi met vlees werkt nog beter.

Als ik stil zit krijg ik meestal sneller een ongemakkelijk leeg gevoel dan als ik (buiten) druk bezig ben. Hangt er ook vanaf wat ik gegeten heb. Brood vult goed maar verteert snel.
Klik om te vergroten...
Zit wat in, heb vaak behoefte aan wat zwaarder eten, vlees doet het goed, vet eten als patat, pizza met kaas etc.
Maar zoals je begrijpt is dit niet een menu wat je heel lang moet doen tenzij het niet uitmaakt hoe dik je wordt. Bovendien heel gezond is het niet dus probeer toch gewoon al mijn voedingsstoffen binnen te krijgen via goede maaltijden.

Het is extra frappant omdat ik normaal juist heel weinig eet. Ongeveer de helft tot een derde van wat ik nu eet...
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik neem aan dat jullie het hebben over coke gebruik over de dag verspreid icm met voedsel.

Vind een midnight snack wel altijd lekker, zoals een pizza slice of een patatje. Coke is bij mij echt wel een avond ding.

Heb nu zo’n zin om r&r bandjes te gaan kijken met bier en coke en snacks. Heerlijk. Misschien vooraf een borrel en een etentje. :grin:
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rayyar zei:
Ga je nu elke 5 minuten je post editten met meer eten? :flushed:

-ondraaglijke honger- :mouthzip::tonguewink:
Klik om te vergroten...
Lol, inderdaad, doe ik gewoon. De boterham is trouwens al weg. Wel opletten dat ik mijn athletisch figuur niet verpest. :smirk:
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Veel vezels vullen overigens ook goed bij mij, zoals een goed gevulde maaltijdsoep. In deze tijd nog lekkerder. Beetje vet vlees erbij of room.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lytje pole zei:
Vind een midnight snack wel altijd lekker, zoals een pizza slice of een patatje. Coke is bij mij echt wel een avond ding.

Heb nu zo’n zin om r&r bandjes te gaan kijken met bier en coke en snacks. Heerlijk. Misschien vooraf een borrel en een etentje. :grin:
Klik om te vergroten...

Albedo zei:
Veel vezels vullen overigens ook goed bij mij, zoals een goed gevulde maaltijdsoep. In deze tijd nog lekkerder. Beetje vet vlees erbij of room.
Klik om te vergroten...
Op één of andere manier krijg ik nu nog meer honger... :sweat:
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lekker, een tosti met ham. Of ramen. Of roti. Of pizza napolitana.....

Zelfs vegetarische smeerworst keur ik nu niet af.
Ga nu trouwens even een boterham smeren. :grin:
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lytje pole zei:
Lekker, een tosti met ham. Of ramen. Of roti. Of pizza napolitana.....

Zelfs vegetarische smeerworst keur ik nu niet af.
Ga nu trouwens even een boterham smeren. :grin:
Klik om te vergroten...
Ga je nu elke 5 minuten je post editten met meer eten? :flushed:

-ondraaglijke honger- :mouthzip::tonguewink:
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#15
na sos een banaan en 2 boterhammen wegwerken en je kater is drastisch minder
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#16
3 keer per dag warm eten? Wauw, wauw, wauw.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#17
WAZA zei:
na sos een banaan en 2 boterhammen wegwerken en je kater is drastisch minder
Klik om te vergroten...
Er zit zeker wat in. Wanneer ik goed gegeten heb en de cokehigh wordt minder, dan is er geen kater. Eet ik niet dan wel.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snap niet hoe je dat doet, vind eten afschuwelijk als je sos heb gehad. Met pep geen probleem, maar dat verdoofde gevoel in je strot laat al mn zin om te eten wel verdwijnen.maar prettig is het absoluut niet :cry: Sws na coke voel ik me behoorlijk gammel. Gelukkig al maanden niet gedaan, is me alle hoofdpijn eromheen niet meer waard.

Maargoed iedereen zn ding, sommige verhalen die ik lees van mensen die zeggen 3 dagen doorhalen en niet eten en amper drinken lijkt me pas afschuwelijk, hoe hou je dat in godsnaam vol
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zwijgrecht zei:
Snap niet hoe je dat doet, vind eten afschuwelijk als je sos heb gehad. Met pep geen probleem, maar dat verdoofde gevoel in je strot laat al mn zin om te eten wel verdwijnen.maar prettig is het absoluut niet :cry:
Klik om te vergroten...
Ik voel nooit verdoving in mijn keel. Wss snuif je te hard en komt het zo in je keel terecht, maar je moet het juist in je neus houden.
Zwijgrecht zei:
Sws na coke voel ik me behoorlijk gammel. Gelukkig al maanden niet gedaan, is me alle hoofdpijn eromheen niet meer waard.

Maargoed iedereen zn ding, sommige verhalen die ik lees van mensen die zeggen 3 dagen doorhalen en niet eten en amper drinken lijkt me pas afschuwelijk, hoe hou je dat in godsnaam vol
Klik om te vergroten...
Dat mensen zich gammel voelen na coke komt juist doordat ze niet goed eten. Ik blijf altijd goed naar mijn lichaam luisteren en daardoor voel ik me juist uitstekend op coke...
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rayyar zei:
Dat mensen zich gammel voelen na coke komt juist doordat ze niet goed eten. Ik blijf altijd goed naar mijn lichaam luisteren en daardoor voel ik me juist uitstekend op coke...
Klik om te vergroten...
Dit geld niet voor iedereen helaas. Er is voor mij niets dat zo ellendig voelt als het moment dat de zon op komt, de coke op is en je niet kan slapen. En als ik dan vervolgens toch die paar uurtjes slaap kan pakken, word ik wakker en voel ik me de rest van de dag depressief en eenzaam. Ook als ik nog gegeten heb tijdens/na gebruik, dat gevoel blijft bij mij gewoon aanhouden. Het is wel voornamelijk psychisch, lichamelijk heb ik nergens last van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."