Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi guys, Het is oud & nieuw nu.. Vanavond een lekker feestje, (The horrorist, Dj promo, Hellfish etc), redelijke harde stamp muziek, zal het vanavond zijn. Eerst ging ik op de speed, maar heb dat uiteindelijk gegeven aan een vriend, maar nu heb ik iets nieuws in mijn handen gekregen... LSD zegeltjes. Het plan zou zijn, we gaan met een stuk of 10 man, op weg naar het feestje, op de LSD. Hoewel, ik lees dat lsd trips best zwaar zijn en kunnen fucken.. Is het dan wel verstandig om op zo'n drukke plaats LSD te gebruiken? Met zulke zware muziek? Of.. ? x"
"True, het zou gaan om Shiva's, iemand meer ervaring daarmee? Anyway, ik doe een halve dosering. Zal hopelijk geen roze olifantjes zien, want ik zou al 5dagen kunnen doorfeesten op 1 lijn speed bij wijze van spreken. (ik ga altijd het grofste onderuit met zulke dingen, haha) en hopelijk een beetje plezier beleven"
"Uiteindelijk gaan feesten op de lsd, ik zeg het je.. Onvergetelijke ervaring, en zeker niet onprettig"
"Voor mijn allereerste keer heb ik een hele zegel gedaan, voor de rest van de avond, uiteraard met niets gecombineerd, maar het ging goed , ik had eerst een soort schrik gevoel, het gaat uiteraard om "lsd" en dacht dat ik dingen ging hallucineren, maar het ging goed mee, de kleuren waren intens, de muziek was mooier, en geuren waren anders... Ik weet nog dat ik een sigaret het ranzigste van de wereld vond, de hele nacht was een soort waas, lachen, dansen, het had een"wow" effect, en je zag iedere gast afdruipen omdat zijn xtc uitwerkte, maar die lsd bleef ik energie hebben, een veel beter, mooier, effect dan xtc of mdma."
"vogel zei: Pixo zei: Voor mijn allereerste keer heb ik een hele zegel gedaan, voor de rest van de avond, uiteraard met niets gecombineerd, maar het ging goed , ik had eerst een soort schrik gevoel, het gaat uiteraard om "lsd" en dacht dat ik dingen ging hallucineren, maar het ging goed mee, de kleuren waren intens, de muziek was mooier, en geuren waren anders... Ik weet nog dat ik een sigaret het ranzigste van de wereld vond, de hele nacht was een soort waas, lachen, dansen, het had een"wow" effect, en je zag iedere gast afdruipen omdat zijn xtc uitwerkte, maar die lsd bleef ik energie hebben, een veel beter, mooier, effect dan xtc of mdma. Klik om te vergroten... de adrenergische werking van LSD is veel liever voor het lichaam als die slopende xtc-mdma/amfetamines, heb je een goede conditie en gebruik je goed op het goede moment dan voel je je een hele week lang ,fit energiek en helder Klik om te vergroten... Het heeft mij alvast overtuigd ,"
"Belgische complex kwaliteit is bagger, geloof me. Al genoeg gezien, zorg toch dat je een gram hebt.. kost niet veel, drop ze in capsules en gooi ze zo binnen. Je zal een hele avond meppen"
"Hi, :P (even introductie) ik ben een belg van 22 jaar, doe al zo'n 3jaar experimenten. Begon met weed, eindigde al gauw met speed.. Altijd door de neus en enkel maar op de grote feestjes.. Om goed, lang en "leuk" door te gaan . Al geruime tijd lees ik het forum, kijken naar vragen en antwoorden, om gewoon er meer door te leren, (gevaren etc). Maar heb nu toch zelf een vraagje.. Ik ga morgen naar een redelijk groot feestje in mijn thuisstad, yeah en zal ongeveer maar 1 gram op zak hebben.. Alhoewel ik als de dood ben om ter plekke het te nemen, heb ik thuis in mijn apotheker kast gezocht om capsules, vond uiteindelijk natuurpillen die in capsules zaten, heb ze opengebroken en uitgeblazen, zodat er niets van stof meer in zat. Ik beschik niet over een smartshop of wat dan ook om lege capsules te kopen dus dit is de beste manier.. Kan zelfs dit moment niet buitenshuis gaan, heb nog een kleine kid rondlopen hier waar ik mijn aandacht aan moet geven :P Nu is de vraag, kan dit schadelijk effect hebben? I mean, speed + natuurpil-resten? in dezelfde capsule stoppen? En hoeveel mag ik er dan uiteindelijk indoen? Een mespuntje, of gewoon wat voor mij goed voelt? Moet wel zeggen dat de kwaliteit van de speed me nog nooit teleur gesteld heeft Well, hope to get some answers. x"
"Excuseer me, had het wel gelezen op voorhand maar moet er blijkbaar overgelezen hebben, Ja de pep is nu nog nat, laten drogen en in die capsule of? Ik ben nog een leek hierin.. Deed altijd wat de crowd deed, maar wil nu iets anders. x"
"lysergine25 zei: kut nu zijn me gehaktballen zwart verbrand ..... allemaal door jou Klik om te vergroten... Sorry"