Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLsd + party = ?

Lsd + party = ?

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
dain zei:
Zeker niet verstandig als het je eerste keer is, en dan nog...
Klik om te vergroten...
P
PixoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi guys,
Het is oud & nieuw nu.. Vanavond een lekker feestje, (The horrorist, Dj promo, Hellfish etc), redelijke harde stamp muziek, zal het vanavond zijn. Eerst ging ik op de speed, maar heb dat uiteindelijk gegeven aan een vriend, maar nu heb ik iets nieuws in mijn handen gekregen... LSD zegeltjes. Het plan zou zijn, we gaan met een stuk of 10 man, op weg naar het feestje, op de LSD.

Hoewel, ik lees dat lsd trips best zwaar zijn en kunnen fucken.. Is het dan wel verstandig om op zo'n drukke plaats LSD te gebruiken? Met zulke zware muziek? Of.. ?

x :stoned:
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeker niet verstandig als het je eerste keer is, en dan nog...

Zoals je al aanhaalt is de plaats zeer druk, en de muziek zwaar, je zal geen moment rust hebben en enorm veel impulsen krijgen.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
lol

voor de eerste keer lsd zou ik het niet aanraden, maar ben toevallig afgelopen woensdag naar PRSPCTXL8 geweest onder invloed van LSD en dat is prima bevallen :grin: daar waren ook namen als The Producer, Ophidian, Promo, Current Value, Counterstrike, The Panacea, The Sect, etc, ook van die harde shit allemaal

Best te doen, heb me kos-te-lijk vermaakt :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
PARTY op lsd is voor als je meer ervaren bent als je het mij vraagt, maar het kan ook natuurlijk gewoon goed uitpakken als je je geen zorgen maakt om iets.

dus misschien is dit topic al wel een teken dat je het niet moet doen, want je bent er niet helemaal gerust op :wink:
P
PixoLid
01-01-2024, 00:00
#6
True,
het zou gaan om Shiva's, iemand meer ervaring daarmee? Anyway, ik doe een halve dosering. Zal hopelijk geen roze olifantjes zien, want ik zou al 5dagen kunnen doorfeesten op 1 lijn speed bij wijze van spreken. (ik ga altijd het grofste onderuit met zulke dingen, haha) en hopelijk een beetje plezier beleven :mrgreen:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#7
voor de eerste keer heb ik niet naar een party,café,... geweest.ik zou je het niet aanraden...waarschijnlijk ben ik reeds telaat met mijn reactie,want ik heb een vermoeden dat je al ga feesten bent :beer:
P
PixoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Uiteindelijk gaan feesten op de lsd, ik zeg het je.. Onvergetelijke ervaring, en zeker niet onprettig :grin:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#9
very good!!!! :wave:
by the way...hoeveel heb je genomen voor je eerste keer?
P
PixoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Voor mijn allereerste keer heb ik een hele zegel gedaan, voor de rest van de avond, uiteraard met niets gecombineerd, maar het ging goed :grin: , ik had eerst een soort schrik gevoel, het gaat uiteraard om "lsd" en dacht dat ik dingen ging hallucineren, maar het ging goed mee, de kleuren waren intens, de muziek was mooier, en geuren waren anders... Ik weet nog dat ik een sigaret het ranzigste van de wereld vond, de hele nacht was een soort waas, lachen, dansen, het had een"wow" effect, en je zag iedere gast afdruipen omdat zijn xtc uitwerkte, maar die lsd bleef ik energie hebben, een veel beter, mooier, effect dan xtc of mdma.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pixo zei:
Voor mijn allereerste keer heb ik een hele zegel gedaan, voor de rest van de avond, uiteraard met niets gecombineerd, maar het ging goed :grin: , ik had eerst een soort schrik gevoel, het gaat uiteraard om "lsd" en dacht dat ik dingen ging hallucineren, maar het ging goed mee, de kleuren waren intens, de muziek was mooier, en geuren waren anders... Ik weet nog dat ik een sigaret het ranzigste van de wereld vond, de hele nacht was een soort waas, lachen, dansen, het had een"wow" effect, en je zag iedere gast afdruipen omdat zijn xtc uitwerkte, maar die lsd bleef ik energie hebben, een veel beter, mooier, effect dan xtc of mdma.
Klik om te vergroten...

de adrenergische werking van LSD is veel liever voor het lichaam als die slopende xtc-mdma/amfetamines,
heb je een goede conditie en gebruik je goed op het goede moment
dan voel je je een hele week lang ,fit energiek en helder
P
PixoLid
01-01-2024, 00:00
#12
vogel zei:
Pixo zei:
Voor mijn allereerste keer heb ik een hele zegel gedaan, voor de rest van de avond, uiteraard met niets gecombineerd, maar het ging goed :grin: , ik had eerst een soort schrik gevoel, het gaat uiteraard om "lsd" en dacht dat ik dingen ging hallucineren, maar het ging goed mee, de kleuren waren intens, de muziek was mooier, en geuren waren anders... Ik weet nog dat ik een sigaret het ranzigste van de wereld vond, de hele nacht was een soort waas, lachen, dansen, het had een"wow" effect, en je zag iedere gast afdruipen omdat zijn xtc uitwerkte, maar die lsd bleef ik energie hebben, een veel beter, mooier, effect dan xtc of mdma.
Klik om te vergroten...

de adrenergische werking van LSD is veel liever voor het lichaam als die slopende xtc-mdma/amfetamines,
heb je een goede conditie en gebruik je goed op het goede moment
dan voel je je een hele week lang ,fit energiek en helder
Klik om te vergroten...

Het heeft mij alvast overtuigd :mrgreen: ,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."