Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHi guys.

Hi guys.

7 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
P
PixoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi, :P
(even introductie) ik ben een belg van 22 jaar, doe al zo'n 3jaar experimenten.
Begon met weed, eindigde al gauw met speed.. Altijd door de neus en enkel maar op de grote feestjes.. Om goed, lang en "leuk" door te gaan :mrgreen:. Al geruime tijd lees ik het forum, kijken naar vragen en antwoorden, om gewoon er meer door te leren, (gevaren etc). Maar heb nu toch zelf een vraagje..

Ik ga morgen naar een redelijk groot feestje in mijn thuisstad, yeah :sunglasses: en zal ongeveer maar 1 gram op zak hebben.. Alhoewel ik als de dood ben om ter plekke het te nemen, heb ik thuis in mijn apotheker kast gezocht om capsules, vond uiteindelijk natuurpillen die in capsules zaten, heb ze opengebroken en uitgeblazen, zodat er niets van stof meer in zat. Ik beschik niet over een smartshop of wat dan ook om lege capsules te kopen :tongueout: dus dit is de beste manier.. Kan zelfs dit moment niet buitenshuis gaan, heb nog een kleine kid rondlopen hier waar ik mijn aandacht aan moet geven :P

Nu is de vraag, kan dit schadelijk effect hebben? I mean, speed + natuurpil-resten? in dezelfde capsule stoppen? En hoeveel mag ik er dan uiteindelijk indoen? Een mespuntje, of gewoon wat voor mij goed voelt? Moet wel zeggen dat de kwaliteit van de speed me nog nooit teleur gesteld heeft :hearteyes:

Well, hope to get some answers.
x
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ok je hebt duidelijk niet de moeite genomen om te lezen ..

viewtopic.php?f=4&t=11480&p=556711#p556711

Vraag:

Is de pep nat ?
P
PixoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Excuseer me, had het wel gelezen op voorhand maar moet er blijkbaar overgelezen hebben, Ja de pep is nu nog nat, laten drogen en in die capsule of? Ik ben nog een leek hierin.. Deed altijd wat de crowd deed, maar wil nu iets anders.

x
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
oraal is een goed begin, capsules smelten binnen 10 minuten weg omdat natte pep de capsule oplost.

dus droog dan eerst 1 gram, deel die in 2 delen en weer in 2 delen en weer in 2 delen dan heb je ongeveer 125 mg.

Drop die droge pep in je capsule en vlieg !!!
Tenminste je claimt dat je weet wat zuiver pep is en hoe het moet voelen ....

Want de meeste pep is totale bagger ...

:hearteyes:

kut nu zijn me gehaktballen zwart verbrand ..... allemaal door jou
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
medicijn werkt uit he ....
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
HAHA :grin:

doe je zolang over een stukje verhaal typen dan bonie?

100~200mg in je capsules is lekker :grin:
P
PixoLid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergine25 zei:
kut nu zijn me gehaktballen zwart verbrand ..... allemaal door jou
Klik om te vergroten...

Sorry :hearteyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ben een belg
Klik om te vergroten...
Je moet jezelf niet zo uitschelden. Al helemaal is het geen goede introductie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."