Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Memento zei: Ik heb in de ‘6apb crisis’ mijn poedertje een keer weg gebracht, hier zat 6apb+5apb in. Kwantiteit weet ik niet, maar meen ergens gelezen te hebben dat er vaak een restje 5apb in kan zitten. Klik om te vergroten... Dit heb ik inderdaad ook een paar keer voorbij zien komen. Meen me te herinneren dat het een restant van het productieproces is o.i.d."
"5-ReMI-DMT zei: Hoeveel heb je genomen? En ook in poedervorm? Klik om te vergroten... 100 mg in een bommetje. Ik ben een flinke jongen (1,89m, 115kg) dus ik denk dat het gewoon te weinig is. Wilde niet teveel ineens nemen omdat ik t nog nooit gebruikt heb. Als ik aan de XTC/MDMA ga dan zit ik ook altijd aan de hoge kant dus dat zal t wel zijn. Maar he wil je niet teveel uit je space halen he! Ga d'r lekker van genieten 🤗 en ik probeer t volgende keer lekker opnieuw."
"Rivalrie zei: 100 is idd wel weinig ik weeg 95 en neem minstens 160 eigenlijk. Klik om te vergroten... Ja dat dacht ik ook al wel eigenlijk. Maarja hoewel ik best wat ervaring heb met andere drugs, vond ik deze toch wel een beetje spannend. Ik ben de enige in onze vriendengroep die het ging proberen. Better safe than sorry! Misschien dat ik zo nog een halve XTC pil neem om nog wat te kunnen meegenieten met de rest!"
"5-ReMI-DMT zei: Je raadt het: PUPIL CHECK Klik om te vergroten... 5-ReMI-DMT zei: Ik vind aardbeien altijd al lekker, maar damn. Het zijn ook wel goeie aardbeien maar ik denk dat 6-APB er iets meer diepte in brengt!! Ach wat zeg ik, ik ben geen aardbeienconnaisseur Klik om te vergroten... Dat zou wel een leuk beroep zijn...aardbeien connaisseur"
"Misschien ligt het aan mij, maar deze vind ik toch een van de lelijkste die ik gehad heb Kan niet eens uitmaken wat er nou precies op staat.. Iemand een idee?"
"Geniet ervan! Leuke report. Ik zit er ook aan maar helaas voel ik t toch minder. Misschien een hogere dosis proberen volgende keer. Veel plezier nog man!"
"5-ReMI-DMT zei: Better be safe than sorry, precies wat ik wilde zeggen! Ik zit overigens nogsteeds op hetzelfde niveau!! Misschien zelfs ietsjes meer! Ik voel me iets warmer op dit moment. HR: 128 Klik om te vergroten... Nice! Ik heb toch maar een halfje genomen hopen dat ik zo ook lekker ga😁 Rivalrie zei: Lekker man. Ik heb 2 jaar terug gewoon tijdens heel awakenings kunnen feesten op 6apb zonder bij te nemen. Klik om te vergroten... Dat is wel nice man. Kan niet wachten tot we weer naar wat festivals kunnen. M'n eerste keer x op een festival (Emporium) was echt zo tof😍"
"Rivalrie zei: Pff ja ik wil ook wel weer Klik om te vergroten... Ik mis sowieso het uitgaan man. De houseparty's zijn leuk maar het is toch anders haha"
"Rivalrie zei: Ik had vet veel kaarten voor dit jaar.... Alleen awakenings gaat door helaas...naja wellicht met ADE nog even knallen. Klik om te vergroten... Ja wij hebben nog maar niks gekocht. We zien het wel weer wanneer t allemaal kan. Zul je zien dat je ze voor niks koop. 5-ReMI-DMT zei: We gaan het even anders doen... 70mg bijgenomen. Ik ben benieuwd hoelang ik wakker blijf... Klik om te vergroten... Lang genoeg hahaha. Lekker man."
"Dara zei: Ik ook! Heb haast doorlig(zit)plekken van het bankhangen de afgelopen 12 maanden Thuis feesten is af en toe leuk, maar nu wel lang genoeg weer... De komende jaren geen huisfeestjes voor mij als dit alles voorbij is! Klik om te vergroten... Haha doorligplekken valt wel mee we maken er vaak wel een feestje van. Maar ben er hierna wel ff klaar mee ja"