Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mensen in Argentinië mogen voortaan kleine hoeveelheden marihuana voor privégebruik in bezit hebben. Dat heeft het Argentijnse Hooggerechtshof dinsdag besloten. Volgens de rechters is in de Argentijnse grondwet vastgelegd dat "iedere volwassene zelfstandig beslissingen kan nemen over zijn of haar levensstijl zonder dat de staat kan ingrijpen.'' Privégedrag is alleen strafbaar "als het een concreet gevaar oplevert of de rechten of goederen van anderen schaadt''. Mexico Enkele dagen geleden besloot Mexico het bezit van kleine hoeveelheden heroïne, marihuana en cocaïne te legaliseren. Volgens de Mexicaanse autoriteiten kost de bestrijding van privégebruik van drugs te veel politie-inzet. Dit zou ten koste gaan van de strijd tegen de georganiseerde misdaad. Latijns-Amerika is de bakermat van drugs als cocaïne. Met name in Mexico sterven ieder jaar duizenden mensen door drugsgerelateerd geweld. http://www.spitsnieuws.nl/archives/buit ... sj_en.html"
"Tsja dat was dus weer heel dom hè :P"
"ktja zei: Een aantal kerpunten uit de visie van de PVV: Daarom zijn er dringend veranderingen nodig. Nederland moet weer een sterk en vitaal land worden. Een land met een kleinere en minder betuttelende overheid - Preventief fouilleren invoeren in heel nederland - Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking, strenge straffen voor bezit kleine hoeveelheden hard/softrdrugs hoe bedoel je, de betutteling tegen door door van nederland een politiestaat te maken? Volgens mij is die site van Wilders na 1 nachtje brainstormen in elkaar gezet, staat vol met tegenstrijdigheden en andere onzin. Wat je ook stemt, stem geen PVV!! Klik om te vergroten... Ik ben overtuigd! -.- Voor mezelf denken kan ik niet dus bedankt dat je t ff voor me hebt gedaan."
"^ George Orwell is zo win Heb t boek net uit, echt een waarschuwing die in deze tijd nog steeds geldig is. (Ik hoop trouwens niet dat de Balk dan aan elke muur gehangen gaat worden, kutvent :P )"
"Ik heb m ff ingevuld voor jullie."
"Nou in dat geval heb ik toch de 'hongerwinter' mooi overbrugd met m'n voorraadje mdma :P"
"deadlock zei: Pikachu zei: ^ George Orwell is zo win Heb t boek net uit, echt een waarschuwing die in deze tijd nog steeds geldig is. (Ik hoop trouwens niet dat de Balk dan aan elke muur gehangen gaat worden, kutvent :P ) Klik om te vergroten... Dit is echt de minst erge vorm van 1984 in jaren, je hebt het boek of de maatschappij duidelijk niet in de gaten gehouden de afgelopen tijd. Klik om te vergroten... Ok, geef jouw uitleg er eens aan dan. Ik ben wel benieuwd hoe jij het geïnterpreteerd hebt."
"Ah het is allemaal duidelijk nu!"
"RSW zei: Ik zit ook in het complot. Wij joden zijn allemaal hetzelfde, ik zou mijn eigen moeder verkopen voor een gram goudpoeder. Om die vervolgens op te snuiven. Klik om te vergroten... Kan je moeder een beetje koken?"
"1. Bel vriend van 18 2. Vraag of vriend alcohol wil halen 3. ???? 4. PROFIT!"