Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heel erg jammer, maar was wel te verwachten dat ze dit zouden gaan verbieden. Ben toch benieuwd hoe ze dit willen gaan handhaven aangezien de horeca en ziekenhuizen dit veelvuldig gebruiken."
"Getekend!"
"Als ik naar een langer festival ga dan doe ik meestal het volgende: Half uurtje na binnenkomst een klein beetje MDMA dat je het licht voelt dan 18mg 2C-B daar ga ik dan niet te hard op zo dat je nog kan dansen. (De MDMA neem ik om niet zo’n last te hebben van de come up van de 2C-B) En dan ongeveer een half uur/uur voor dat de 2C-B uit gaat werken een halve pil er in. Dan ben ik daar meestal wel zoet meer tot het eind. Maar als je wil kan je dan nog wat MDMA bijnemen om harder te gaan"
"Werken vanuit huis tot zo lang het gaat. Daarnaast is het een mooie gelegenheid om eens 2C-E & 5-MAPB te testen en lekker te trippen op 2C-B,MDMA , Keta en 3-MeO-PCP. Was gelukkig gister op tijd bij de shop geweest voor hasj en weed Verder veel Call of Duty Warzone spelen, heb genoeg eten en drinken in huis dus ik vermaak me wel een weekje of 3 als het nodig is. En heb ook nog genoeg pep in huis voor als het eten bijna op is"
"Gister voor het eerst besteld bij een verdor, 2C-E en 5-MAPB. Vandaag keurig geleverd gekregen, heb het voor de grap even na gewogen. 1 gram 5-MAPB = 1.053 100mg 2C-E = 0.092 Beetje jammer van de 2C-E dat het net geen 100 mg is. Ze zijn allebei nieuw voor mij dus ben erg benieuwd!! Misschien morgen even een avond 5-MAPB testen"
"Ik heb hem ook thuis liggen en heb hem een maand geleden getest. Heel leuk stofje! 8️⃣6️⃣ zei: Je hebt een entactogeen met een bodyrush die wel wat vergelijkbaar is met MDMA met daarbij wat lichte visuals zonder echte mindfuck. Klik om te vergroten... Precies dit ja, had enorm veel zin om te gaan wandelen. Ik had zelf 15mg en had hier leuke Visuals op en andere vriend had 10mg en hij had bijna geen Visuals maar wel het "MDMA" achtige rush gevoel. Zou dit ook eerder op een festival gebruiken dan bijvoorbeeld 2C-B gezien de bodyload"
"PsyTekZ zei: Dat staaltje technologie van philips ziet er wel vetjes uit. Als ik in mijn leven nog een ander huis koop is een mancave room met deze philips hue wel een vereiste. Klik om te vergroten... Philips hue lampen zijn echt perfect om op te trippen, heb inmiddels na 3 jaar me hele woonkamer er vol hangen incl. ledstrip. Het voordeel daar van is dat je de lampen op de muziek (spotify) kan mee laten gaan via een app, echt geweldig! Rood, paars en roze zijn wel me favoriete kleuren, groen valt erg tegen."
"Aanwezig op; Amsterdam open air, zondag Awakenings festival, zondag Cercle festival in Parijs, zaterdag Nog op het verlanglijstje voor dit jaar maar nog geen kaartje; Wildeburg Welcome to the future Defqon"
"Wat een mooie trip zeg! 2C-E houd mij al een tijdje bezig en wil het heel graag gaan testenen heb het al een paar weken thuis liggen. Maar ik heb LSD ook nog nooit gedaan en zou ik graag wat advies van jullie willen wat ik eerst zou moeten gaan proberen, LSD of 2C-E? 2C-B heb ik al een keer of 8 gedaan tot 36mg in combinatie met Keta en daar kan ik heerlijk thuis op weg spacen."
"Cerberus zei: Niemand kan je zomaar algemeen zeggen in welke volgorde je stoffen moet nemen. Je psychedelisch traject is persoonlijk en je moet handelen naar waar je je klaar voor voelt na je goed geïnformeerd te hebben naar de stoffen zelf en wat trippen eigenlijk is. Zolang je maar rustig opbouwt qua dosering als je nog niet veel ervaring hebt met verschillende stoffen. Maar als je echt advies wilt zul je meer info moeten geven, dus waar je naar op zoek bent, waar je meest voor vreest aan stoffen, ... Klik om te vergroten... Ik heb me redelijk goed ingelezen in beide stoffen denk ik en weet wel een beetje wat ik bij allebei kan verwachten. Maar het is allemaal nieuw voor me en niemand in me vriendengroep heeft deze stoffen geprobeerd dus het is meer een beetje bang voor het onbekende. Daar laat ik me natuurlijk niet door tegen houden en ga deze stoffen proberen. Langzaam en gedoseerd opbouwen is sowieso mijn plan. 20mg 2C-E lijkt me ook te enthousiast om mee te beginnen bijvoorbeeld, zit eerder te denken aan 12/15mg. De vraag eerst 2C-E of LSD is vaak ook meer een persoonlijk dingetje denk ik, maar misschien zegt de ene persoon wel van LSD is iets subtieler dan 2C-E of juist andersom vandaar de vraag. Ik zoek ook een stof die wat langer werkt dan 2C-B en waar ik nog wat dieper in me headspace kan komen. Vaak heb ik daar mee dat ik er net lekker 2 uurtjes op lig te spacen en dat ik merk dat ik er dan weer vrij snel uit kom en dat me gedachten toch ergens blijven hangen."