Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat is jullie ervaring met het combineren van 4-ho-met en een Mao-remmer? Welke dosis heb je gebruikt?"
"Bedankt voor jullie reacties, al schrik ik er eerlijk gezegd een beetje van. Ik had het 'gevaar' van de combi niet ingeschat. Mochten jullie zelf ervaring hebben met 4-ho-met -positief dan wel negatief, dan houd ik mij zeker aanbevolen. Zelf heb ik zeer goede ervaringen met 20mg 4-aco-dmt, ook in combinatie met een lichte mao-remmer. (ca 3cm aan losse passiebloem thee in een groot theeglas). Dit gaf voor mij de ervaring meer diepte, emotie en inzichten. 1x zelfs vergelijkbaar met ayahuasca wat ik regelmatiger gebruik. Helaas kan ik niet meer aan 4-aco-dmt komen omdat de legale RC webshops het niet meer verkopen, dus ben ik op zoek naar alternatieven..."
"Na zorgvuldig mimosa hostilis brouwen, paar dagen in de koelkast en verwijderen van tannine bezinksel ben ik er klaar voor: 3 gram syrian rue 'thee'.. vies, maar goed binnen te houden. Niet misselijk. Half uur later 30ml mimosa 'thee'. Binnen 2 minuten hevige misselijkheid, om vervolgens de boel uit te kotsen. Ik lees over honing, agavesiroop, gember en zelfs wagenziek tabletten... Brouwsel kan ook te zuur zijn, door het gebruik van appelazijn. waarmee is dit het beste mee te compenseren? Heeft iemand ervaring met uitbraken vrijwel direct na inname, en tips om het te voorkomen?"
"Bedankt voor je reactie en tips inner_search. Een ayahuasca alternatief is mijn doel inderdaad. Mimosa met mao remmer leek mij mooi, maar ik was echt verrast dat m'n maag zich omkeerde. Tientallen keren aya gehad, en altijd binnengehouden. DMT extractie zou ik dolgraag willen maar ik durf 1 ding simpelweg niet aan; met zeer lichtontvlambaar nafta in de weer in een rijtjeswoning..."
"Probleem opgelost! Voor degene die dit lezen omdat ze hetzelfde issue hebben: Het waren de tannines die nog in het brouwsel zaten. Het bezinksel verwijderen na een paar dagen koelkast was blijkbaar niet genoeg. Gister het brouwsel warm gemaakt en eiwit van ei toegevoegd om tannimes daar in te laten trekken. Met succes, gisteravond mooie reis gemaakt zonder enige misselijkheid of overgeven."
"Mijn betrouwbare RC vendor verkoopt sindskort Methallylescaline. Wat is jullie ervaring hiermee?"
"Voorheen: Welke gekkigheid ik ook bedacht, hoe bizar de gedachtekronkels ook.. Ze verliepen volgens een structuur, ze volgde basis regels. Hoe gek de tekst ook, ik lees het van links naar rechts. Tot deze dag... vandaag tijdens mijn ayahuasca trip kreeg ik een tipje van de sluier van totale Gekte. Angstaanjagend. De purge was venijnig, vile and voilent. Verlamd, liggend op mijn rug bijna stikkend in braaksel. Mijn ogen en tong maakte heftig rare bewegingen, hier was ik bewust van maar ik kon het niet stoppen. Maar het engste was het gevoel gek geworden te zijn. Er had kortsluiting plaatsgevonden, een belangrijk draadje doorgebrandt. Onherstelbaar, zo voelde het. Gedachten waren chaotisch. Alsof lezen niet meer vanzelfsprekend van links naar rechts ging, maar plots 3 regels terug kon verspringen. Dit was het engste dat ik afgelopen jaren meegemaakt heb. Ik dacht dat ik onherstelbaar beschadigd was. Nooit meer helder zou kunnen denken, nooit meer een gesprek zou kunnen voeren. Na 30+ postieve trip ervaringen in a row een duister kijkje in een psychotische kant van mijzelf. Onberekenbaar die psychedelica.. dus toch. Doodeng.. Wie heeft een soortgelijke ervaring, en wil dit delen?"
"Tijd heelt alle wonden.. Nu had ik geen besef van tijd, maar achteraf gezien ben ik ca. 5 uur onder de pannen geweest. Ik kan me maar weinig herinneren, en dat is misschien maar goed ook. Ik weet ook het kantelpunt niet meer. De comedown van Ayahuasca (analoog) gaat bij mij altijd heel snel. Van behoorlijk onder invloed tot vrijwel nuchter in een halfuurtje. Ook vandaag kwam ik op een gegeven moment 'weer bij'. Ik had toen een vredig, rozig en dankbaar gevoel. Gelukkig was snel duidelijk dat mijn brein nog werkte als vanouds. Heel geruststellend. Ik voel me nu prima, maar ik ben gewaarschuwd.. ik denk dat ik het trippen weer terug ga brengen naar max 1x per maand. Dit was afgelopen maanden 1x per 2 weken. Het zelf brouwen van van Aya analoog en stapjesgewijs verhogen van de dosis ging zo voorspoedig. Tricky..."
"Klopt. Ik gebruik syrian rue als mao-remmer, en mimosa hostilis voor de dmt. Scheikundig liggen de werkzame stoffen dichtbij die van Ayahuasca. Maar niet 100%, met name door ontbrekende Caapi. Mag dus geen Ayahuasca heten."
"30+ lijkt misschien veel, maar zo ervaar ik het niet. Mijn meeste ervaringen waren afgelopen 5 jaar als gast bij het Santo Daime kerkgenootschap. De lichtere concentratie- en danswerken, maar ook de zwaardere Cura's. Ik ging eens per paar weken. Vond het supermooie en leerzame ervaringen. Veel inzichten, en genoot van de meesleepende muziek. Meeste deelnemers kwamen meerdere keren per maand. Way of life, dat zeker, maar velen met een dagdagelijkse baan ernaast. Sommigen al meer dan 20 jaar.. dat zijn vele honderden ervaringen. ik zou nog graag naar Santo Daime gaan, maar helaas hebben zij sinds ayahuasca verbod en Corona voorlopig geen 'werken'. Zelf brouwen was dus noodgedwongen omdat ik niet aan ayahuasca kan komen, en na 1,5 jaar deze ervaring weer op wou doen.."