#1
Voorheen:
Welke gekkigheid ik ook bedacht, hoe bizar de gedachtekronkels ook.. Ze verliepen volgens een structuur, ze volgde basis regels. Hoe gek de tekst ook, ik lees het van links naar rechts.
Tot deze dag... vandaag tijdens mijn ayahuasca trip kreeg ik een tipje van de sluier van totale Gekte. Angstaanjagend.
De purge was venijnig, vile and voilent. Verlamd, liggend op mijn rug bijna stikkend in braaksel. Mijn ogen en tong maakte heftig rare bewegingen, hier was ik bewust van maar ik kon het niet stoppen.
Maar het engste was het gevoel gek geworden te zijn. Er had kortsluiting plaatsgevonden, een belangrijk draadje doorgebrandt. Onherstelbaar, zo voelde het. Gedachten waren chaotisch. Alsof lezen niet meer vanzelfsprekend van links naar rechts ging, maar plots 3 regels terug kon verspringen. Dit was het engste dat ik afgelopen jaren meegemaakt heb. Ik dacht dat ik onherstelbaar beschadigd was. Nooit meer helder zou kunnen denken, nooit meer een gesprek zou kunnen voeren.
Na 30+ postieve trip ervaringen in a row een duister kijkje in een psychotische kant van mijzelf.
Onberekenbaar die psychedelica.. dus toch. Doodeng..
Wie heeft een soortgelijke ervaring, en wil dit delen?
Welke gekkigheid ik ook bedacht, hoe bizar de gedachtekronkels ook.. Ze verliepen volgens een structuur, ze volgde basis regels. Hoe gek de tekst ook, ik lees het van links naar rechts.
Tot deze dag... vandaag tijdens mijn ayahuasca trip kreeg ik een tipje van de sluier van totale Gekte. Angstaanjagend.
De purge was venijnig, vile and voilent. Verlamd, liggend op mijn rug bijna stikkend in braaksel. Mijn ogen en tong maakte heftig rare bewegingen, hier was ik bewust van maar ik kon het niet stoppen.
Maar het engste was het gevoel gek geworden te zijn. Er had kortsluiting plaatsgevonden, een belangrijk draadje doorgebrandt. Onherstelbaar, zo voelde het. Gedachten waren chaotisch. Alsof lezen niet meer vanzelfsprekend van links naar rechts ging, maar plots 3 regels terug kon verspringen. Dit was het engste dat ik afgelopen jaren meegemaakt heb. Ik dacht dat ik onherstelbaar beschadigd was. Nooit meer helder zou kunnen denken, nooit meer een gesprek zou kunnen voeren.
Na 30+ postieve trip ervaringen in a row een duister kijkje in een psychotische kant van mijzelf.
Onberekenbaar die psychedelica.. dus toch. Doodeng..
Wie heeft een soortgelijke ervaring, en wil dit delen?