Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-ho-met i.c.m. Syrian Rue mao-remmer

4-ho-met i.c.m. Syrian Rue mao-remmer

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PieterHaarlemLid
01-01-2024, 00:00
Wat is jullie ervaring met het combineren van 4-ho-met en een Mao-remmer? Welke dosis heb je gebruikt?
b
benzzzyLid
Het is NOOIT aan te raden research chemicals samen met een maoi te gebruiken.
Zelfs niet met tryptamines.
8
8️⃣6️⃣Lid
@PieterHaarlem
Ik gok zo dat vergelijkbaar effect hebt als met paddo's/truffels maar ik zou dat niet uitproberen, als ik het mis heb dan heb je de poppen aan het dansen.

Ik durf het in ieder geval niet aan om MAO remmers in mijn rc's te mengen en ik hou toch echt van combigebruik, maar ik vind het gewoon te link.

Mocht je toch je plan doorzetten zou ik eerst eens een lichte omkeerbare mao-remmer als passiebloem (bij sommige smartshops te verkrijgen) proberen (duurt maar 5 minuten als je die rookt)
b
benzzzyLid
Dit lijkt me idd een combo die je hart laat ontploffen lol.
b
benzzzyLid
Bevat de passiebloem ook niet gewoon harmala alkaloïden net zoals Syrian rue en b. Caapi?
8
8️⃣6️⃣Lid
Passiebloem is niet zo heftig en duurt maar heel kort is mijn ervaring ten opzichte van Syrische wijnruit (in combinatie met truffels/paddo's
M
MezelfLid
Benzoboss zei:
Bevat de passiebloem ook niet gewoon harmala alkaloïden net zoals Syrian rue en b. Caapi?
Klik om te vergroten...
Nee maar wel de iets minder sterke variant. Harmine ipv harmaline
8
8️⃣6️⃣Lid
Om eens een voorbeeld te geven:

Er zijn mensen geweest die dachten dat 5Meo-DMT leuk zou zijn met een MAO-remmer omdat dat ook bij DMT zelf het geval is. Een aantal van die mensen overleefden dat niet.
P
PieterHaarlemLid
Bedankt voor jullie reacties, al schrik ik er eerlijk gezegd een beetje van. Ik had het 'gevaar' van de combi niet ingeschat. Mochten jullie zelf ervaring hebben met 4-ho-met -positief dan wel negatief, dan houd ik mij zeker aanbevolen. Zelf heb ik zeer goede ervaringen met 20mg 4-aco-dmt, ook in combinatie met een lichte mao-remmer. (ca 3cm aan losse passiebloem thee in een groot theeglas). Dit gaf voor mij de ervaring meer diepte, emotie en inzichten. 1x zelfs vergelijkbaar met ayahuasca wat ik regelmatiger gebruik. Helaas kan ik niet meer aan 4-aco-dmt komen omdat de legale RC webshops het niet meer verkopen, dus ben ik op zoek naar alternatieven...
b
benzzzyLid
Het is meer dat we niet bekend zijn met het gevaar.

Als 4-ho-met ong hetzelfde is als dmt of paddos dan zal dit weinig kwaad kunnen.
Maar als 4-ho-met wel de heropname van monoamines remt of de afgave hiervan stimuleert dan heb je toch echt een probleem.

Het punt is we weten het niet.
En 4-ho-met werkt uitermate goed zonder maoi dus waarom het risico nemen?
M
Marcel TripLid
Passiebloem en 4-HO-MET kan. Ik heb dat van dichtbij meegemaakt. Sowieso kan je beter een milde MAO remmer in combinatie met iets meer psychedelica dan minder psychedelica met een sterke MAO remmer gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."