Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"was zeker een relaxte avond --> nacht.. Dit was mijn 2de keer XTC en ik vond het bijna even goed als de eerste keer! ik/we hebben er een paar maandjes tussen gelaten. Ik heb die nacht voor de eerste keer gehallucineerd van XTC, dit vond ik geweldig omdat ik nog nooit gehallucineerd had! Het was inmiddels donker toen ik een rondje ging lopen, ik zag ik de verte altijd mensen staan die met van alles en nog wat bezig waren! Zodra ik er naartoe liep en ik met mij ogen knipperde waren ze verdwenen!!! Maja als ik dan weer in de verte keek waren er al weer nieuwe mensen. Ik denk dat mensen die wel echt waren wel raar gekeken moeten hebben want ik was best blij dat ze wel echt waren.. haha! één keer ben ik geschrokken! Ik liep met smokeboy langs een chinees restaurant toen ik iemand op het dak zag zitten die eraf wou springen (ging hij/zij niet overleven of anders benen breken) toch sprong diegene maar verdween in een paars/wit/zilvere gloed voordat hij/zij de grond raakte. Zo waren er trouwens nog wel meer objecten die ik die gloed verdwenen!"
"Intoxication zei: Phantom zei: ff nog een k*tvraag mag je in belgië nog binnen roken? Klik om te vergroten... duuuh is in disco's toch ook zo Klik om te vergroten... Nou in mijn woonplaats mag je ook binnen in de discotheek niet meer roken.. tenminste nu het winter is mag je wel binnen roken maar wordt je in een soort 'tweede-hands' vip-room geplaatst waar je makkelijk aan je nicotine kan komen zonder heel de avond een sigaret op te steken! ach ach, das waar ook we ze zitten hier op een drugsforum! Ik bedoelde gewoon tabak geen groene tabak Ik ga niet smoke tijdens reverze, kwor er altijd super gaar van. en das opzich best lekker maar niet als ik wil feesten.."
"tis alleen k*t dat we morgen pas de pillen op gaan halen en overmorgen reverse is.. maar kzal zeggen dat ze het goed moeten verpakken. kheb het het nu namelijk zo geregeld dat iemand anders voor mij naar binnen smokkelt misschien beetje pussy alleen ik heb de rare gewoonte om meteen als ik zoiets 'stouts' doe om gepakt te worden. Dat heb ik dan liever de eerste keer in Nederland en 18 ben anders zitten mijn ouders ook weer met het gezeiik.."
"Nou ik ben er geweest!!! superrelaxed!!! kheb me zeer goed vermaakt! ook met de pillen is alles goed gegaan. Ze hebben me niet eens aangeraakt en ook me maten niet. Geen hond gezien (ja op de terugweg was er 1 maat zo slim om de weg aan politiemensen met een drugshond te vragen. De hond begon te janken enz maar er gebeurde niets.. mischien was het toch helemaal geen drugshond) Ik maak nog een tripreport maar niet nu want ik ben chagerijnig en naar de klote!"
"SperSIZEboon zei: TrippyShit zei: SperSIZEboon zei: hahaha idd, doorbijten is echt slecht voor je tanden. heb het er wel eens met mn eigen tandarts over gehad Klik om te vergroten... Hahaha, wat een onderwerp :P Klik om te vergroten... tsja ik doe daar niet moeilijk over hoor mn moeder heeft het ook tegen me gezegd,die heeft ook bij een tandarts gewerkt Klik om te vergroten... was dat toen je tandarts vroeg waarom je tanden zo hard sleten.. Zo heb ik een keer tandarts geskipt toen ik naar een feestje was geweest.. Naderhand best gekund trouwens want ik had bijna geen last van klapkaken.. @smokeboy kerel je moet me binnenkort echt is uitleggen waarom jij altijd kutreactie terug krijgt op dit forum.."
"infected mushrooms vind ik altijd wel vet! infected mushroom - converting vergetarians: infected mushroom - i wish waar die kerel mee bezig is weet ik ook niet maar voor de rest vind ik alleen remixen, de orginele is het vetst! @rotterdam-gabber Ik vind hardcore geen echte 'trip'-muziek. Ik luister wel dagelijks hardcore maar als ik mdma op heb dan luister ik liever trippende dingen. Als er hardcore op staat moet hij goed hard staan, dan zet de mdma er wel extra veel kracht achter (als je snapt wat iik bedoel) kan ook geweldig zijn. Maar als ik thuis zit met maten dan liever geen hardcore tijdens de mdma!"
"geDaante zei: Mijn eerste (en enige tot nu toe) trip met MDMA was met m'n vader. We waren in zijn huis en hadden Stars of the Lid opstaan. Dromerige rustige gitaar, trompet en viool drones, ambient achtig. Prachtige muziek en creeerde een geweldige sfeer. Best tegenstrijdig tegen de hardcore/house/techno muziek die velen graag luisteren om op los te gaan :P De neiging om te dansen was bij mij na 5 minuten alweer weg, en ik heb 4 uur lang op de bank gelegen, meer hoefde ik ook niet Klik om te vergroten... bijzonder verhaal.. met je pa!!! maar met die muziek op mdma trippen lijkt me ook wel een keer vet eigenlijk.. Volgens mij kom je dan toch in een soort 'diepere' sferen! Of igg dat denk je.."
"daster zei: [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1kKL1jw_5oI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1kKL1jw_5oI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] Dit is sowieso een GENIAAL nummer hier space je 'm helemaal op weg Klik om te vergroten... Ik heb denk ik vorige week dit nummer geluisterd en het is een ondekking (zonder mdma btw!) Ondertussen staat me telefoon vol met moonbeam en is sowieso al in 3 wagens gedraait van mensen die normaal iets HEEEEEEEL anders luisteren. mischien kan je nog wat meer artiesten noemen die dit soort muziek maken..? dan kom ik meteen bij de volgende vraag.. welke muziekstijl is het? ik heb even gezocht en kwam erachter dat het iets van progressive house was.. hier was ook nog een andere naam voor maar die ben ik vergeten.."
"Ik heb het nu een keer gedaan.. Ik heb de trip niet zo ernstig ervaren (weet trouwens ook niet hoeveel extract/gram) maar toch klonk je verhaal een beetje herkenbaar. Een vriend van mij heeft het toen ook gedaan maar heeft veel meer gepakt. Hij deed eerst de eerste shot, geen effect, tweede shot volgens hem te weinig effect (dit kan het niet zijn zeej tie), en derde shot begon ie allemaal raar te doen. Hij viel achterover in de bank waarna hij meteen weer opstond en begon te klagen dat hij naar de kast toe werd getrokken. Vervolgens ging hij midden in de kamer staan met zijn armen gespreid en hij werd ECHT naar achter getrokken. Mischien is dit te vergelijken met jou tunnel. Ik weet niet 0f hij ook alles zag smelten enz.."
"En ja die kinderen.. het was heel toevallig dat ze precies daar waren.. maar ze lagen echt rollend op de grond van het lachen.. ouderen mensen rond om het speeltuintje keken aandachtig naar mij en de kinderen alsof ze water zagen branden! o.O< Wat ik was vergeten te zeggen is dat we in het winkelcentrum liepen en een vriend van me zei: geef die man een baka(klap op achterhoofd) zonder na te denken deed ik het en ik had het niet eens door!:P Klik om te vergroten... Volgens mij was ik vorig jaar toch een stukje volwassener als jij.. Ik snap niet dat je andere mensen (die kinderen maar zeker die man) lastig valt met jou drugsgebruik. Je bent het typetje dat een keer goed hard genaaid moet worden bij zijn ouders wat betreft drugsgebruik.. beter volg je de tip van MellowWw op dan kan je trippen.."