Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Psychonaut88 zei: een andere opmerking die ik me nog goed kan herinneren, Alles is gelijk, alles is met elkaar verbonden, we zijn allemaal 1 levend organisme, ik ga dieper en dieper de trip in.. Klik om te vergroten... Ja ik weet precies wat je bedoelt. Komt op een of andere manier ook door die passiebloem volgens mij. Altijd als ik dat rook of drink begint alles te ademen te kleuren en te leven."
"Nasica zei: Één van de mooiere dingen die ik had gezien was toch wel recht voor mijn neus, in de lucht. Daar zag ik paarse patronen (denk van stof). Zo'n visueel iets had ik nog nooit meegemaakt. Klik om te vergroten... Zeer herkenbaar, afgelopen keer 2cb leek 't net of ik tv aan het kijken was op m'n netvlies. Waar ik ook keek kon ik tv kijken. Wat ik maar wilde :P Ook die kop van hellraiser gezien die keer :P iets te wazig (2cb keta wiet) Verder best mooi report"
"Update"
"Dumpy zei: mocridhe zei: Ze hielp me staan en gaf me de ruimte, liet me breed staan. “Dit ben jij, je mag er best zijn. Neem de ruimte maar eens.” En dat.. raakte me zo erg. Ik heb altijd de neiging om mezelf te verstoppen, weg te cijferen, en nu hoefde dat niet. Klik om te vergroten... Klinkt erg mooi Die helpster lag bij de vorige grote sessie naast me. Hele fijne gesprekken mee gehad en veel uit geleerd, mooi dat ze jou deze les liet zien Ook het niet weten waarom je huilt herken ik heel erg. Had dat ook een keer, voelde me super goed keek beetje om me heen en opeens begon ik toch te janken. En toen zei ik ook zo hardop: Huh? waarom huil ik nu ik weet helemaal niet waar dit vandaan komt. Soms hoef je het niet te weten, als het eruit komt is het goed Geniet ervan! Klik om te vergroten... Huilen van geluk waarschijnlijk Zat er bij de zonsondergang de laatste keer met paddo's bij mij ook dicht tegenaan. Vet mooi tripreport, ik word zo langzamerhand toch wel nieuwsgierig naar Ayahuasca met al deze verhalen op DF."
"Pas met wat maten gedaan, k had er 15 op. Na een tijdje werd ik een beetje dronken achtig. Later nog voelde het alsof iemand anders in mij zat en de dingen die ik deed niet door mij bestuurd werden. Ik was m'n tanden aan 't poetsen met iemand anders z'n hand zeg maar, echt raar. We hebben het midden in onze trip afgezworen om 't nooit meer te doen en toch weet ik niet meer waarom. Zal wel door de jeuk en de hoofdpijn komen."
"Swantikz zei: Nja muziek, de paddotrip had bij ons nogal een soort speed effect heel raar. we waren te druk om stil te blijven zitten en stom genoeg hebben we gewoon radio aangezet , We hebben wel nog getekend bij mij nja, ik heb niks kunnen tekenen want ik was gefascineerd over een koe de telange benen had of een te korte nek ^^ ik weet het eigenlijk nog steeds niet maar vrienden konden wel behoorlijk goed tekenen opeens,en visueel , ja alles leek wat fleuriger en alles was leuk en grappig XD heb ook wel behoorlijk veel lachkicks gehad maar echt hallucinaties nee. alles wat er was zag er gewoon ietsje anders uit, iets feller van kleur en iets wat tegen mij zei raak me aan xD ik heb ook heel zn huis alles opgepakt bekeken en weer neergelegd. maar had meer richting de "grote verhalen" verwacht. zoals overal vlinders , ballonnen noem het maar op , maar volgens mij is dat volkomen bullshit ^^ Klik om te vergroten... Dat is inderdaad volkomen bullshit. Heel veel mensen denken zulke dingen te zien met paddo's. Met paddo's heb ik zelf al wel echt brute visuals gehad met 2x hawaii. Het is echter nooit dat er plotsklaps iets voor je staat ofzo. Het moet altijd ergens uit voort vloeien. Ik zag bijvoorbeeld een enorme gekleurde golf die op me afkwam. Deze was voortgevloeid uit een aantal overhellende bomen. Ik denk dat de meeste paddo gebruikers hier wel mee in kunnen stemmen of niet?"
"Sorry voor de wat late reactie maar ik had ze opgelost in water, de helft van de kleine balletjes was echter niet goed opgelost en die heb ik doorgeslikt. Wat pas nog bij me opkwam was dat het niet leuk was omdat je niet goed kon lachen. Je kon eigenlijk alleen maar een neppe haha eruitkrijgen."
"Het is inderdaad een stuk langer zoals de rest hier ook zegt. Persoonlijk ging ik harder van 2x Hawaii als van LSD, maar met LSD heb ik dan ook weinig ervaring, maar 1x gedaan. Persoonlijk vond ik paddo's relaxter, beetje jammer dat 't 'zo kort' duurt maar ik had echt enorme hoofdpijn bij LSD. Ook wordt het na een tijdje 'normaal' dat je zo van de kaart bent door de duur."
"Pink Floyd zeker weten. Pure euforie. Zou je is moeten proberen in 't donker Echoes af te luisteren. Die spooky geluiden hakken er in dan^^"
"Ja was een vette avond :P Gek dat je bent, volgende dag naar school"