Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn ervaring met 2C-B

Mijn ervaring met 2C-B

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thxs :)

Ja iid. nu je het zegt.. het lijkt alsof je naar een TV kunt kijken waar je maar wil.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan maar één ding zeggen; 2C-B :hearteyes:

Voor een eerste keer heb je het goed aangepakt.
Begonnen met MDMA en op de afbouw nog eens een tripje 2c-b, en niet al te veel!

Klinkt als een heerlijke avond! =)
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey mensen,

Het leek mij wel leuk om deze ervaring te delen met andere forum-gebruikers.
Ik wist het ongeveer 3 weken geleden... M'n vriend had 2c-b gescoord en laten testen.
Het was zuiver spul dus daar kon het niet aan liggen ^^.

Eerst even wat research gedaan van wat het precies is en wat het met je doet.
Maar om eerlijk te zijn kun je zoiets moeilijk beschrijven zonder het mee gemaakt te hebben.
Ik ga m'n best doen :wink:

----------------------------
De hele ervaring speelt zich gewoon thuis af. In een rustige omgeving met je eigen muziek en sfeer.
Drugs met een lege maag leek ons niet slim dus we hebben goed gegeten. (rond 18:00). daarna gewoon rustig aan gedaan en het eten laten zakken. Rond 00:00 hadden we allebei wel zin in een party dus zette leuke muziek op en namen beide MDMA (~120). ondertussen lekker zitten kleppen en toen die pil opkwam werd de avond erg leuk. hele nacht zitten relaxen, muziek geluisterd en goed vermaakt. rond 04:00 in de morgen was de eerste MDMA pil wel uitgewerkt en vonden we het tijd om nog een pil te nemen. ook deze was rond de ~120. En ja hoor, ook deze werkte geweldig na 30 minuten. (persoonlijk vind ik de 2de pil op een avond de allerbeste). Lekker genieten was dat.

Toen het al licht werd buiten keken we er erg naar uit om 2C-B te gaan doen. lekker buiten in de natuur met een lekker zonnetje erbij.
Helaas hadden we pech en was het niet zo'n geweldig weer. Beetje grijs en miezerachtig.
Nadat de 2de XTC pil was uitgewerkt hebben we ff rustig beneden een kop koffie gedronken en beetje bijgekomen. we waren wel moe maar wouden ook graag de 2CB doen terwijl je nog iets MDMA gevoel hebt (voor de MDMA gebruikers hier... die snappen wel wat ik bedoel ^^)

Het weer werd al iets beter en zo af en toe brak de zon even door. yaay. rond 09:00 in de morgen, nadat we beide ff een douche hadden genomen, namen we de 2C-B. (~18mg)

We hadden maar ff een filmpje opgezet om de tijd te doden voordat de 2cb z'n werk ging doen.
en ja hoor, na ongeveer 30 minuten begon die tv toch een beetje gek te doen !. de hoeken van het scherm werden rond en gingen tegen de tv-behuizing aanbotsen.

mijn eerste reactie was dat ik nog wat moe was dus ik kneep m'n ogen even dicht en ik keek weer op. ja, het was weer normaal... ...of toch niet? het begon weer. Wat grappig. Het begon erg rustig op te komen. Het werd steeds moeilijker om de film te volgen dus daar ben ik erg snel mee gestopt. Ik ging rustig rond kijken. héé ! wat cool, ik merkte dat alles wat elastiek-achtig leek. Alles ging heen en weer. Heb me rot gelachen. Langzaam werd het steeds heftiger en toen kwam het, kleuren gingen mee spelen. veel kleuren werden heftiger en alles veranderde. De 2c-B werkte optimaal.

Overal waar ik keek bewoog alles. kleuren werden feller en alles golfde. de vloer, kastjes en de natuur die ik kon zien uit het raam. Het leek wel een sprookjeswereld. Ongeveer elke minuut had ik wel weer een binnenpretje. Voor de verandering liep ik even naar buiten om de tuin te bezichtegen. Zo had ik de wereld nog nooit gezien. al die bonte kleuren en mooie patronen. Het grasveld golfde alle kanten op en het leek wel alsof het een droom was.

Één van de mooiere dingen die ik had gezien was toch wel recht voor mijn neus, in de lucht. Daar zag ik paarse patronen (denk van stof). Zo'n visueel iets had ik nog nooit meegemaakt.

Na ongeveer 3 uur nam het effect af en besloot ik de rest van de trip in m'n bed uit te liggen en lekker in slaap te vallen. Ik moet zeggen in slaap komen was vrij lastig maar het kwam vanzelf ^^
-----------------------

Groetjes, Nasica !
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nasica zei:
Één van de mooiere dingen die ik had gezien was toch wel recht voor mijn neus, in de lucht. Daar zag ik paarse patronen (denk van stof). Zo'n visueel iets had ik nog nooit meegemaakt.
Klik om te vergroten...

Zeer herkenbaar, afgelopen keer 2cb leek 't net of ik tv aan het kijken was op m'n netvlies. Waar ik ook keek kon ik tv kijken. Wat ik maar wilde :P Ook die kop van hellraiser gezien die keer :P iets te wazig (2cb keta wiet)

Verder best mooi report :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."