Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWazige paddo trip.

Wazige paddo trip.

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
seuntsjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wanneer: Zomervakantie 2007
Waar: In de stad, bus, dorp, op bed
Wat: Paddo's & (beetje) Coke
Wie: Vriendin en ik.

Deze ervaring was in de zomervakantie van 2007.
Samen met een vriendin zouden we even een jointje roken in de stad, als gewoonlijk. We kwamen heel toevallig op deze avond bekenden tegen die paddo's hadden en coke. Naja wij dachten het is vakantie, dus laten we het gewoon doen. Wat kan het schelen.
Nou goed wij een paar paddo's nemen. ( niet teveel want we hadden het nog nooit eerder gedaan )
Op een gegeven moment moesten we met de laatste bus naar huis, dus nog even snel een snuifje gedaan en we gingen naar huis, we namen afscheid van het groepje en daar gingen mijn vriendin en ik in de bus. Het was een mooie reis en we hadden elkaar van alles te vertellen, en we vonden het zo gezellig, en mooi. Op een gegeven moment kwam mijn vriendin op het idee, dat ik bij haar moest slapen, want ze wou niet nog alleen op de fiets terug. Dat begreep ik wel en we wouden ook nog niet bij elkaar weg, want ja wie weet wat er zou kunne gebeuren. Dus wij stappen de bus uit, pakken haar fiets, en gaan verder. Nog geen paar meters verder stopten we alweer, en we gingen op de weg liggen. We waren wel luidruchtig, maar zelf hadden we de grootste lol. We lagen voor een camping gek te doen, en opeens kwam er iemand aan lopen, die ons wegstuurde, wij vonden het dikke prima en onze reis naar huis vervolgde.
We hadden alleen 1 probleem, we hadden 1 fiets, en dat wou voor geen meter, dus, wat deed ik.. ik jatte bij iemand voor huis een fiets. Het kon me ook niks schelen, normaal zou ik hier wel even 2 keer over nadenken.
Wij vervolgden onze reis naar huis en het begon te regenen, maar het was niet koud. Dus mijn idee was om gewoon in onze beha verder te fietsen, dus mijn vriendin doet het ook. Maar op een gegeven moment staat er een grote vrachtauto op de weg, die stopt. Dus wij snel weg fietsen, en ik wou mijn truitje weer goed doen, nou dat wou dus niet, maar uiteindelijk was het me toch gelukt. Nooit komt er iemand langs op deze onverlaten plek, en toevallig fietsen wij er en er komt een vrachtauto langsrijden, dat konden we ons maar niet bevatten, maar het maakte ons verder ook niet uit, want ja we hadden elkaar.
We waren nog niet thuis en ineens bedacht ik me dat die fiets weg moest, ik rol die fiets dus in een sloot, en daarna zegt mijn vriendin dat we er nog niet zijn. Dus ik moest weer bij haar achterop. Het was ook niet erg, en we vonden het wel goed zo. Eenmaal aangekomen in het dorp gingen we ergens zitten, alles was mooi groen, allemaal slakken, op de grond. en we wouden nog lang niet slapen. Het regende heerlijk en het was niet koud. We rookten een sigaretje en,
toen belde de moeder van mijn vriendin! En die vertelde dat ik niet bij hun mocht slapen, dat hadden ze afgesproken, maar goed waar moest ik nu naar toe?! Nou uiteindelijk mocht ik wel blijven maar de moeder van mijn vriendin was er niet blij mee!! Eenmaal aangekomen bij haar thuis schreven wij een brief voor haar moeder, dat het ons spijt wat we hadden gedaan. ( als mijn vriendin en ik het erover hebben, willen we altijd nog eens die brief terug lezen, wat zou daar in hebben gestaan ). Nou goed daarna gingen we op bed. En mijn vriendin had allemaal plaatjes en krantenknipsels van drugs op haar muur geplakt, waar bij ons helemaal op tripten. We werden echt gek, en bang, maar uiteindelijk zijn we in slaap gevallen (we waren blij dat we bijelkaar waren).
We waren helemaal klaar met drugs en zeiden dat we nooit meer wouden, maar een week later zaten we alweer aan een jointje, en er zijn al meerdere ervaringen bij dan dit,
het was gewoon niet relaxt dat haar moeder ons belde, en voortaan gebruiken we zoiets , als we bijv niet thuis zijn, geen tijd mee hebben enz. Het is ook al een jaar geleden, maar ik vergeet het nooit meer.
Mijn 2de ervaring met paddo's was veel beter, omdat we het goed hadden gepland en mijn eerste keer was ook wel onverwachts.
Alleen deze ervaring had ook wel iets, want die nacht was super, totdat de telefoon ging. Mijn vriendin heeft ook alweer eens paddo's gebruikt toen ze alleen thuis was met haar vriend, en mijn 2de keer was met 2 vrienden. In de stad. Er komt nog een keer dat mijn vriendin en ik, het samen gaan doen met die 2 vrienden. Want de 2de keer was ik echt in sprookjesland!

Mijn 2de ervaring zie: tripreports, Mijn eerste paddo-trip! van MRC
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vet report! :grin:
Naar mijn mening moet je voor paddo's de tijd nemen en het misschien wel plannen om te doen. Dat geeft je een veel rustigere trip. Een tip is ook om je telefoon uit te laten. :wink:
s
seuntsjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja het is duur, maar wij kregen het, dusja toen hoefden we niet lang na te denken onder invloed van onze paddotrip. Maar ik zou het niet weer doen.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nooit de duivelse telefoon aanlaten, dat ding is echt verschrikkelijk in je paddo trip. 1: Je kan de tijd toch niet lezen en nummero 2: als je gebelt word met een slecht bericht of iets wat je nog moet doen e.d voel je je behoorlijk kut. Dus telefoon uit, geen verplichtingen en lekker trippen :grin:
s
seuntsjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja inderdaad, voortaan doe ik ook zeker de telefoon uit, maar we hadden er ook niet echt bij stil gedaan toen, ook omdat we niet echt wisten wat het nou precies met je deed.
De laatste keer werd ik ook al gebeld door een vriendin en daarna dacht ik dat ze het water was in gelopen, maar verder maakte ik me daar niet druk om (gelukkig) haha,
Maar voor mij geldt gewoon, dat ding MOET uit. =)
Ik geloof gelijk dat je dan veel lekkerder tript!!
T
TmzomLid
01-01-2024, 00:00
#6
Over die telefoon heeft iedereen volkomen gelijk,

je had dat puntje sos alleen niet in het begin van je trip moeten doen. Sos Neutraliseert, en het is dus handig om te gebruiken als je wilt dat het stopt, of als je gek word. Ik heb een intens slechte trip gehad, klein puntje sos erachteraan, weer helemaal helder en positief.

Ik wil dus ook niet weten hoe hard jullie hem nog hadden getript als je die sos achterwegen had gelaten :rolleyes:
s
seuntsjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pff nee inderdaad, ik zou dat ook echt niet willen weten, gelukkig ging het deze avond nog wel `goed`.
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oh oh, wat zijn paddo's toch leuk!
T
TmzomLid
01-01-2024, 00:00
#9
@seuntsje

Toch wel grappig, jou paddo ervaring heeft heel wat weg van de mijne:grin: tog zal ik nooit geen sos meenemen voor het geval dat het foutgaat, 1 het is duur, 2 met harddrugs moet je het plezier van de paddos niet verpesten :grin:
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tmzom zei:
@seuntsje

Toch wel grappig, jou paddo ervaring heeft heel wat weg van de mijne:grin: tog zal ik nooit geen sos meenemen voor het geval dat het foutgaat, 1 het is duur, 2 met harddrugs moet je het plezier van de paddos niet verpesten :grin:
Klik om te vergroten...

Wiet.nl'er? :P

Hmm, heb juist nooit zin om in trips fietsen te stelen xD wil juist zo onopvallend mogelijk door 'de mensenwereld' heenbewegen xD maar anyway, leuke report!
s
seuntsjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ach ja, we dachten dat dat allemaal wel kon, en het was wel grappig. Bij mijn 2de trip wouden we alleen maar het stadje Leeuwarden verkennen, gebouwen tot op de kleinste details bestuderen, en voor mensen liepen we hard weg! :grin:
B
BoefjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik was hierbij en het was neet :beer:


Maar de volgende keer wel met wat meer verstand gebruiken :openmouth:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#13
Verstand en paddo's? :P Kan wel, maar alleen bij lage porties, tenminste bij mij dan. Filosofische wijsheden zijn er natuurlijk wel in overvloed :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."