Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zelf heb ook een paar terugvallen gehad. Ik ben er niet trots op dat ik heb gebruikt maar ik probeer wel op dat moment te genieten. Ik praat veel met mijn vrienden en zoek de mensen op waar ik ook naar wil luisteren. Crisisdienst/psychiater/svper helpt voor mij ook niet. Ik praat altijd maar doelloos en plak woordjes achter woordjes. Maar met mijn vrienden maak ik beloftes om een tijd niet te gebruiken en die helpen wel. Als het even tegen zit en weer wil grijpen naar middelen denk ik aan de beloftes die ik gemaakt heb. Ik weet van me zelf dat ik nooit van de drugs af kan blijven dat is ook een te hoge lat. Maar ik wil het in de hand houden zo af en toe. Als je geen energy hebt om iets te gaan doen. Probeer dan ook niet veel. Als de dag niet lukt doe dan rustig aan en kijk hoe het de dag daarna gaat. Ik zit nu ook in de dip en probeer het ook dag na dag. Uiteindelijk komt er wel een dag die wel goed gaat. Blijf ook genieten van de kleine dingentjes die houden mij levend. Groet en sterkte"
"Je zou 3mmc (booster) kunnen proberen. Het geeft een licht euphorisch effect, je kaken worden actief, je ervaart tintelingen en je voelt je vrolijk. Het is een upper. Je kan 3mmc gewoon halen bij de smartshop modknip - geen prijzen noemen! Je kan dit middel snuiven en slikken via een capsule. De capsules krijg je er meestal bij, zo niet moet je het even vragen. Met een zakje kan je wel een avond door Ik gebruik dit zelf regelmatig. Ik snuif zelfs het liefst en kan 4 doseringen doen met 1zakje. Het effect duurt wel minder lang als je het snuift maar werkt vrijwel direct 5min. Capsule duurt wat langer maar je voelt er wel +- uur meer van. Je wilt al snel meer nemen. Een zakje in een keer kan ook, als je dat doet krijg je een xtc gevoel. Het fijne wat ik er aan vind is dat je de volgende dag nergens last van hebt. Teminste dat is wat ik ervaar. De beste mevrouw achter de balie heeft wel gezegd dat je er depressief van kan worden bij overmatig gebruik. Zoals bij elk andere drug. Het is een proberen waard! Oké dat was het, *flies away* (woosh)"
"Kadaver046 zei: Ik waardeer de reactie enorm maar heb zelf geen goeie ervaring met smart drugs ( of hoe je het noemt van smartshops ) Heb er vaker niks van gevoeld, is dit zeker weten een aanrader? Ben bereid het te proberen als ik zekrr weet dat het een effect heeft Klik om te vergroten... Heb zelf ook van die pillen genomen met natuurlijke stoffen(trip-e, dance-e, energy-e). Die had bijna geen werking op me. Voel me wel anders. Maar die booster is een ander soort formule en is anders dan natuurlijke stoffen. Dat heeft die medewerkster geïnformeerd. Waarschijnlijk voel je hier wel wat van. Net wat gegoogled maar slaaploosheid en een kater zijn wel mogelijk. Het verschilt dus persoon Ik zie graag een feedback van je als je het geprobeerd hebt. Ben benieuwd"
"Psychedelibee zei: @Peprick21, prijzen noemen zijn niet toegestaan. Bovendien lijkt me 3-MMC me niet echt handig als de TS van MDMA al niet kan slapen dan zal het met 3-MMC al niet veel beter gaan. Klik om te vergroten... Research chemical, juist dat was hem. Mijn excuus ik zal mijn bericht aanpassen en nog even de regels doornemen."
"Dag mensjes. Een jaar geleden heb ik een behoorlijke speed verslaving gehad. Er ging zo'n 4gram door in de week dit heb ik een half jaar lang volgehouden. Iets minder dan een jaar clean, sinds vorige week. Ik heb 2 grammetjes gehaalt, gewassen met aceton. Vrijdag naar een feestje geweest. maar het probleem is echter nu dat ik er gewoon niks van heb gemerkt.. Ik heb 5 lijnen genomen van ongeveer 80-90mg. Mijn maat had er maar 3 nodig en die ging super hard(zelfde pep). flinke doppen, spelende kaken. Ik voelde niks. hetzelfde als voor de lijnen. normale pupillen, geen rush en me kaken deden normaal. Ik ben zelfs me gevoel van ritme verloren. Wel heb ik een leuk feestje gehad, alleen jammer dat ik gewoon moe werd om 2 uur. verder prima geslapen en geen kater gehad Ben ik nu immuun geworden voor pep?"
"Oké ik ben niet immuun voor speed. Heb vandaag een paar grammetjes gehaald. Deze ook schoongemaakt. Maar hier voel ik degelijk wel wat van. Niet het gevoel wat ik gewend ben maar beter dan wat het vorige week was. Man man man dat was echt waardeloos. Ik denk vooral dat het door de stemming kwam"