Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBen ik immuun geworden voor pep?

Ben ik immuun geworden voor pep?

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
Peprick21Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag mensjes.

Een jaar geleden heb ik een behoorlijke speed verslaving gehad. Er ging zo'n 4gram door in de week dit heb ik een half jaar lang volgehouden. Iets minder dan een jaar clean, sinds vorige week. Ik heb 2 grammetjes gehaalt, gewassen met aceton. Vrijdag naar een feestje geweest. maar het probleem is echter nu dat ik er gewoon niks van heb gemerkt.. Ik heb 5 lijnen genomen van ongeveer 80-90mg. Mijn maat had er maar 3 nodig en die ging super hard(zelfde pep). flinke doppen, spelende kaken. Ik voelde niks. hetzelfde als voor de lijnen. normale pupillen, geen rush en me kaken deden normaal.
Ik ben zelfs me gevoel van ritme verloren.

Wel heb ik een leuk feestje gehad, alleen jammer dat ik gewoon moe werd om 2 uur. verder prima geslapen en geen kater gehad

Ben ik nu immuun geworden voor pep?
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Peprick21 zei:
Dag mensjes.

Een jaar geleden heb ik een behoorlijke speed verslaving gehad. Er ging zo'n 4gram door in de week dit heb ik een half jaar lang volgehouden. Iets minder dan een jaar clean, sinds vorige week. Ik heb 2 grammetjes gehaalt, gewassen met aceton. Vrijdag naar een feestje geweest. maar het probleem is echter nu dat ik er gewoon niks van heb gemerkt.. Ik heb 5 lijnen genomen van ongeveer 80-90mg. Mijn maat had er maar 3 nodig en die ging super hard(zelfde pep). flinke doppen, spelende kaken. Ik voelde niks. hetzelfde als voor de lijnen. normale pupillen, geen rush en me kaken deden normaal.
Ik ben zelfs me gevoel van ritme verloren.

Wel heb ik een leuk feestje gehad, alleen jammer dat ik gewoon moe werd om 2 uur. verder prima geslapen en geen kater gehad

Ben ik nu immuun geworden voor pep?
Klik om te vergroten...

Amfetamine heeft een snelle tolerantie. Of je helemaal immuun kan worden lijkt me sterk, maar als je 4 gram in de week gebruikt voor een halfjaar lang, dan hoef je geen Einstein te zijn om te weten dat je tolerantie pijlsnel omhoog geschoten is.

Ik gebruik zelf ook wel eens speed. Bij lange na niet zoveel als jij, maar zelfs ik merk na een dag flink inhaleren dat ik de tweede dag veel minder van de pep voel. Die tolerantie gebeurt dus echt ontzettend snel.
P
Peprick21Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Oké ik ben niet immuun voor speed. Heb vandaag een paar grammetjes gehaald. Deze ook schoongemaakt. Maar hier voel ik degelijk wel wat van. Niet het gevoel wat ik gewend ben maar beter dan wat het vorige week was. Man man man dat was echt waardeloos. Ik denk vooral dat het door de stemming kwam
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Het heeft Herman Brood meer dan 30 jaar elke dag 2 gram speed spuiten gekost aleer het spul niet meer werkte, dus lijkt me van niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."