#1
Dag mensjes.
Een jaar geleden heb ik een behoorlijke speed verslaving gehad. Er ging zo'n 4gram door in de week dit heb ik een half jaar lang volgehouden. Iets minder dan een jaar clean, sinds vorige week. Ik heb 2 grammetjes gehaalt, gewassen met aceton. Vrijdag naar een feestje geweest. maar het probleem is echter nu dat ik er gewoon niks van heb gemerkt.. Ik heb 5 lijnen genomen van ongeveer 80-90mg. Mijn maat had er maar 3 nodig en die ging super hard(zelfde pep). flinke doppen, spelende kaken. Ik voelde niks. hetzelfde als voor de lijnen. normale pupillen, geen rush en me kaken deden normaal.
Ik ben zelfs me gevoel van ritme verloren.
Wel heb ik een leuk feestje gehad, alleen jammer dat ik gewoon moe werd om 2 uur. verder prima geslapen en geen kater gehad
Ben ik nu immuun geworden voor pep?
Een jaar geleden heb ik een behoorlijke speed verslaving gehad. Er ging zo'n 4gram door in de week dit heb ik een half jaar lang volgehouden. Iets minder dan een jaar clean, sinds vorige week. Ik heb 2 grammetjes gehaalt, gewassen met aceton. Vrijdag naar een feestje geweest. maar het probleem is echter nu dat ik er gewoon niks van heb gemerkt.. Ik heb 5 lijnen genomen van ongeveer 80-90mg. Mijn maat had er maar 3 nodig en die ging super hard(zelfde pep). flinke doppen, spelende kaken. Ik voelde niks. hetzelfde als voor de lijnen. normale pupillen, geen rush en me kaken deden normaal.
Ik ben zelfs me gevoel van ritme verloren.
Wel heb ik een leuk feestje gehad, alleen jammer dat ik gewoon moe werd om 2 uur. verder prima geslapen en geen kater gehad
Ben ik nu immuun geworden voor pep?