Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwe drugs proberen

Nieuwe drugs proberen

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MissAnonumousLid
01-01-2024, 00:00
#1
2ci lijkt me super.. Maar geen ervaring mee.
2cb geinig maar ging gauw vervelen maar dat vond ik écht alleen maar grappig en daarna reteirritant omdat het effect zo snel af nam. Maar allicht had ik al te veel gefeest van tevoren of is het mijn ding niet. Nog een x overdoen..

2ci past wel bij je beschrijving denk ik, kleine dosering.
K
Kadaver046Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi, ik wil graag iets nieuws proberen iets wat me niet wakker houd en liefste ook zonder na sleep/dip.
Ik weet geen nieuwe dingen meer die makkelijk te verkrijgen zijn, natuurlijk kan ik ofcourse shadowweb/deepweb proberen.

Ik heb geprobeerd
: wiet en hasj(<-vind ik geen fijn gevoel) xtc, speed, coke/sos, truffels, ketamine, nicotone, caffeine,ghb, natuurlijke xtc( die bullsh1t van smartshops ) diazepam, oxazepam, ritalin, dexamfetamine, alcohol, mdma.
Ik heb ook vaak gemixt en verschillende effecten gehad.
Ik hou vooral van het gevoel van xtc maar het niet kunnen slapen vind ik vreselijk, ik zoek het liefst een soortgelijk iets maar wel kunnen slapen en liefst zonder dip.
Hoor graag reacties meningen en ideeen
P
Peprick21Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Je zou 3mmc (booster) kunnen proberen. Het geeft een licht euphorisch effect, je kaken worden actief, je ervaart tintelingen en je voelt je vrolijk. Het is een upper.

Je kan 3mmc gewoon halen bij de smartshop modknip - geen prijzen noemen! Je kan dit middel snuiven en slikken via een capsule. De capsules krijg je er meestal bij, zo niet moet je het even vragen. Met een zakje kan je wel een avond door

Ik gebruik dit zelf regelmatig. Ik snuif zelfs het liefst en kan 4 doseringen doen met 1zakje. Het effect duurt wel minder lang als je het snuift maar werkt vrijwel direct 5min. Capsule duurt wat langer maar je voelt er wel +- uur meer van. Je wilt al snel meer nemen. Een zakje in een keer kan ook, als je dat doet krijg je een xtc gevoel.
Het fijne wat ik er aan vind is dat je de volgende dag nergens last van hebt. Teminste dat is wat ik ervaar.

De beste mevrouw achter de balie heeft wel gezegd dat je er depressief van kan worden bij overmatig gebruik. Zoals bij elk andere drug.

Het is een proberen waard!

Oké dat was het, *flies away* (woosh)
O
OntdekkingsreizigerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou je lsd erg aanraden! Moet je wel een volle dag voor nemen en vroeg beginnen, en gewoon een dag volledig genieten in de natuur :)

Dan ontdek je pas echt wie je bent, imo.
K
Kadaver046Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Peprick21 zei:
Je zou 3mmc (booster) kunnen proberen. Het geeft een licht euphorisch effect, je kaken worden actief, je ervaart tintelingen en je voelt je vrolijk. Het is een upper.

Je kan 3mmc gewoon halen bij de smartshop modknip - geen prijzen noemen!
Je kan dit middel snuiven en slikken via een capsule. De capsules krijg je er meestal bij, zo niet moet je het even vragen. Met een zakje kan je wel een avond door

Ik gebruik dit zelf regelmatig. Ik snuif zelfs het liefst en kan 4 doseringen doen met 1zakje. Het effect duurt wel minder lang als je het snuift maar werkt vrijwel direct 5min. Capsule duurt wat langer maar je voelt er wel +- uur meer van. Je wilt al snel meer nemen. Een zakje in een keer kan ook, als je dat doet krijg je een xtc gevoel.
Het fijne wat ik er aan vind is dat je de volgende dag nergens last van hebt. Teminste dat is wat ik ervaar.

De beste mevrouw achter de balie heeft wel gezegd dat je er depressief van kan worden bij overmatig gebruik. Zoals bij elk andere drug.

Het is een proberen waard!

Oké dat was het, *flies away* (woosh)
Klik om te vergroten...
Ik waardeer de reactie enorm maar heb zelf geen goeie ervaring met smart drugs ( of hoe je het noemt van smartshops )
Heb er vaker niks van gevoeld, is dit zeker weten een aanrader?
Ben bereid het te proberen als ik zekrr weet dat het een effect heeft
P
Peprick21Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Kadaver046 zei:
Ik waardeer de reactie enorm maar heb zelf geen goeie ervaring met smart drugs ( of hoe je het noemt van smartshops )
Heb er vaker niks van gevoeld, is dit zeker weten een aanrader?
Ben bereid het te proberen als ik zekrr weet dat het een effect heeft
Klik om te vergroten...

Heb zelf ook van die pillen genomen met natuurlijke stoffen(trip-e, dance-e, energy-e). Die had bijna geen werking op me. Voel me wel anders. Maar die booster is een ander soort formule en is anders dan natuurlijke stoffen. Dat heeft die medewerkster geïnformeerd. Waarschijnlijk voel je hier wel wat van. Net wat gegoogled maar slaaploosheid en een kater zijn wel mogelijk. Het verschilt dus persoon

Ik zie graag een feedback van je als je het geprobeerd hebt. Ben benieuwd
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Peprick21, prijzen noemen zijn niet toegestaan. Bovendien lijkt me 3-MMC me niet echt handig als de TS van MDMA al niet kan slapen dan zal het met 3-MMC al niet veel beter gaan.

Kadaver046 zei:
Ik waardeer de reactie enorm maar heb zelf geen goeie ervaring met smart drugs ( of hoe je het noemt van smartshops )
Heb er vaker niks van gevoeld, is dit zeker weten een aanrader?
Ben bereid het te proberen als ik zekrr weet dat het een effect heeft
Klik om te vergroten...
Het is geen smartdrug maar een research chemical. Het werkt zeker, maar als je wilt slapen zou ik het achterwege laten. Zeker omdat je na MDMA al moeite met slapen hebt, terwijl vrijwel iedereen na MDMA juist nog redelijk goed kan slapen.

Je vraagt iets wat op MDMA lijkt, maar dan zonder dip en waarvan je makkelijk kunt slapen. Ik moet je teleurstellen, maar dat bestaat niet op MDAI na misschien. Maar dat is tegenwoordig eigenlijk niet meer te krijgen. 2C-B heeft in lagere doseringen iets weg van MDMA, geeft geen dip en zorgt zelden voor slapeloosheid. Maar echt hetzelfde is het niet, is uiteindelijk toch gewoon een psychedelicum en dus minder makkelijk als MDMA alhoewel het voor een psychedelicum dan wel weer vrij makkelijk is.
P
Peprick21Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
@Peprick21, prijzen noemen zijn niet toegestaan. Bovendien lijkt me 3-MMC me niet echt handig als de TS van MDMA al niet kan slapen dan zal het met 3-MMC al niet veel beter gaan.
Klik om te vergroten...
Research chemical, juist dat was hem. Mijn excuus ik zal mijn bericht aanpassen en nog even de regels doornemen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Peprick21 zei:
Research chemical, juist dat was hem. Mijn excuus ik zal mijn bericht aanpassen en nog even de regels doornemen.
Klik om te vergroten...
No worries, heb ik al gedaan.
K
Kadaver046Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
@Peprick21, prijzen noemen zijn niet toegestaan. Bovendien lijkt me 3-MMC me niet echt handig als de TS van MDMA al niet kan slapen dan zal het met 3-MMC al niet veel beter gaan.


Het is geen smartdrug maar een research chemical. Het werkt zeker, maar als je wilt slapen zou ik het achterwege laten. Zeker omdat je na MDMA al moeite met slapen hebt, terwijl vrijwel iedereen na MDMA juist nog redelijk goed kan slapen.

Je vraagt iets wat op MDMA lijkt, maar dan zonder dip en waarvan je makkelijk kunt slapen. Ik moet je teleurstellen, maar dat bestaat niet op MDAI na misschien. Maar dat is tegenwoordig eigenlijk niet meer te krijgen. 2C-B heeft in lagere doseringen iets weg van MDMA, geeft geen dip en zorgt zelden voor slapeloosheid. Maar echt hetzelfde is het niet, is uiteindelijk toch gewoon een psychedelicum en dus minder makkelijk als MDMA alhoewel het voor een psychedelicum dan wel weer vrij makkelijk is.
Klik om te vergroten...

Het maakt me ook niet veel uit om een dip/nasleep te hebben maar het niet kunnen slapen is bij mij altijd de grootste issue geweest met drugs, heb zelfs vaker oxazepam na xtc geprobeerd en heb toen nog niet kunnen slapen wat ik jammer en raar vond, melatonine ook geprobeerd maar heeft al helemaal geen effect, is er echt niks anders ook niet van research chemicals / designer drugs ( mits dat niet hetzelfde is )?
Heel erg bedankt voor het reageren
Mvg Kadaver
K
Kadaver046Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Peprick21 zei:
Heb zelf ook van die pillen genomen met natuurlijke stoffen(trip-e, dance-e, energy-e). Die had bijna geen werking op me. Voel me wel anders. Maar die booster is een ander soort formule en is anders dan natuurlijke stoffen. Dat heeft die medewerkster geïnformeerd. Waarschijnlijk voel je hier wel wat van. Net wat gegoogled maar slaaploosheid en een kater zijn wel mogelijk. Het verschilt dus persoon

Ik zie graag een feedback van je als je het geprobeerd hebt. Ben benieuwd
Klik om te vergroten...

Ik ga dit waarschijnlijk in de mei vakantie eens proberen! Heel erg bedankt voor het reageren en ik zal laten weten wat ik er van vond!
Mvg Kadaver
K
Kadaver046Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ontdekkingsreiziger zei:
Ik zou je lsd erg aanraden! Moet je wel een volle dag voor nemen en vroeg beginnen, en gewoon een dag volledig genieten in de natuur :)

Dan ontdek je pas echt wie je bent, imo.
Klik om te vergroten...
Ik hou heel erg van het idee van psychedelics maar ik ben elke keer dat ik truffels heb gedaan er slecht op gegaan dus ik ben bang voor een bad trip, excuses ik ben een heel moeilijk kieskeurig persoon
Dankjewel voor het reageren
Mvg Kadaver
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoe lang voor je wil gaan slapen slik jij je xtc? Als je bv om 22.00 nog xtc neemt kun je niet een paar uur later om 00.00 of 01.00 al slapen. Dat hoort nou eenmaal bij een upper. Ook is je dosering van belang. Hoe meer je slikt hoe langer je wakker bent.
Als jij je aan een normale dosering houdt zou je toch een uur of 6 tot 8 na gebruik moeten kunnen slapen.
Xtc is, zoals hierboven al gemeld, juist een van de uppers waar je het minst lang wakker van ligt. Ga je aan bv speed dan kun je die tijd na gebruik minstens verdubbelen tot je kunt slapen.
En geen dip na drugs gebruik is voor de meesten een utopie. Dip en naweeën horen nou eenmaal bij drugsgebruik.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Helaas is er geen wondermiddel voor. Als zelfs sterke benzo’s niet helpen... (wat trouwens nog slechter voor je lijf is, een downer na een upper).
Meer als uitzitten en accepteren zit er dan niet in. De enige oplossing is niks gebruiken maar ja dat is niet leuk, snap ik.
K
Kadaver046Lid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Hoe lang voor je wil gaan slapen slik jij je xtc? Als je bv om 22.00 nog xtc neemt kun je niet een paar uur later om 00.00 of 01.00 al slapen. Dat hoort nou eenmaal bij een upper. Ook is je dosering van belang. Hoe meer je slikt hoe langer je wakker bent.
Als jij je aan een normale dosering houdt zou je toch een uur of 6 tot 8 na gebruik moeten kunnen slapen.
Xtc is, zoals hierboven al gemeld, juist een van de uppers waar je het minst lang wakker van ligt. Ga je aan bv speed dan kun je die tijd na gebruik minstens verdubbelen tot je kunt slapen.
En geen dip na drugs gebruik is voor de meesten een utopie. Dip en naweeën horen nou eenmaal bij drugsgebruik.
Klik om te vergroten...
Nou ik heb 2 en half jaar speed gebruikt, ik was vaak ook best wel een extreme gebruiker waar ik nu spijt van heb ( denk aan een paar gr op een avond ) en ik heb nooit kunnen slapen tot mijn laatste periode, toen at en sliep ik gewoon op de speed.
Maar van xtc/mdma heb ik nooit kunnen slapen ( speed trouwens ook niet op laatste periode na dus ) en heb ik me altijd brak als f*ck door gevoeld en maar awkward voelen als je dan tussen mensen bent door slaap te kort en stoffen te kort..
Ik heb de diagnose pdd nos en ADHD ( wat voor mij persoonlijk niet veel betekent ) maar ik vraag me af of het daar mee te maken zou kunnen hebben, ik werd wel altijd rustig van xtc en speed ( alle uppers dus ) en van alcohol en ghb kan ik lam of druk worden.
En oxazepam/diazepam slikken naderhand heeft voor mij dus helemaal geen zin gehad om te kunnen slapen..
Nogmaals na xtc/mdma/speed heb ik nooit kunnen slapen tot de avond er na, ook al lig ik de hele dag in bed het lukt me gewoon niet. ( Is hier trouwens evt een oplossing voor? Ik heb al meerdere dingen geprobeerd, waaronder f rennen, honing met melk drinken, banaan eten, melatonine, oxazepam/diazepam, 5htp, vitamines denk aan multivitamine drinks of pilletjes/capsues van bijv kruidvat, gewoon heel lang stil liggen en proberen te slapen maar het lukt gewoon niet )
Bedankt voor het reageren.
Met vriendelijke groet Kadaver

PS de tijd maakt voor mij niks uit, ik heb wel eens overdag xtc geslikt en kon ik tot de avond er na nog niet slapen, heb veel verschillende tijden gehad dus dat maakt voor mij geen verschil.
En die dip maakt niet veel uit
K
Kadaver046Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Even snel een vraagje, hoe zit het met het effect van 6apb/benzofury?
En de na wëeen/dip?
Wat voel je er wel en niet van?
Kan je erop slapen of niet?
Ben er namelijk achter gekomen dat dit extreem makkelijk verkrijgbaar is

Mvg Kadaver
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kadaver046 zei:
Even snel een vraagje, hoe zit het met het effect van 6apb/benzofury?
En de na wëeen/dip?
Wat voel je er wel en niet van?
Kan je erop slapen of niet?
Ben er namelijk achter gekomen dat dit extreem makkelijk verkrijgbaar is

Mvg Kadaver
Klik om te vergroten...
6-APB duurt twee andere drie keer zo lang als MDMA, dus dan kun je slapen helemaal wel vergeten.
K
Kadaver046Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Tripreport :
Ik ben vanavond begonnen met fristi vodka ( wat heel vies klinkt maar verbazend lekker is )
En een van mijn maten kwam op het idee truffels te gaan halen ( wat ik zelf niet heb gebruikt omdat ik niet tegen psychedelics kan )
Dus heb ik gevraagd in die headshop wat hij voor uppers had, nou heb ik een drankje gekregen met iets van leguana of hoe je het schrijft, wat een booster zou moeten zijn dus heb ik die gepakt samen met iets dat stargate ressurection heette.
Nou heb ik het samen gepakt je mocht maximaal 4 capsules pakken en er zaten 6 in, nou ben ik begonnen met 4, niks gevoeld het eerste uur dus dacht ik ik pak me die andere 2 ook nog wat ik vervolgens ook heb gedaan.
Nou ik heb buikpijn gekregen en heb geluk dat we wc papier bij ons hadden want heb een paar keer in het bos moeten poepen.. ( sorry voor deze details )
En vervolgens heeft het gevoel 1a2 uur geduurd wat voelde alsof xtc insloeg, nou het eerste kwartier - half uur is fijn maar vervolgens duurde het te lang..
Ben nu een paar uur later en het enigste wat ik merk ik is dat ik niet kan slapen en een beetje vaag ben.
Wat in die capsules/pillen stargate ressurection zou moeten zitten is iets van vitamine b12 en caffeine, en nog allemal natuurlijke stoffen omdat die man zei dat het allemaal op natuurlijke basis was.
Maar heb flinke buikpijn gehad hiervan en heel erg vaak na toilet geweest toen eenmaal thuis.
Heb nagevraagd voor 3mmc, wat ze dus niet hadden omdat die man geen research chemicals deed verkopen.
Mvg Kadaver
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Peprick21 zei:
Je zou 3mmc (booster) kunnen proberen. Het geeft een licht euphorisch effect, je kaken worden actief, je ervaart tintelingen en je voelt je vrolijk. Het is een upper.

Je kan 3mmc gewoon halen bij de smartshop modknip - geen prijzen noemen! Je kan dit middel snuiven en slikken via een capsule. De capsules krijg je er meestal bij, zo niet moet je het even vragen. Met een zakje kan je wel een avond door

Ik gebruik dit zelf regelmatig. Ik snuif zelfs het liefst en kan 4 doseringen doen met 1zakje. Het effect duurt wel minder lang als je het snuift maar werkt vrijwel direct 5min. Capsule duurt wat langer maar je voelt er wel +- uur meer van. Je wilt al snel meer nemen. Een zakje in een keer kan ook, als je dat doet krijg je een xtc gevoel.
Het fijne wat ik er aan vind is dat je de volgende dag nergens last van hebt. Teminste dat is wat ik ervaar.

De beste mevrouw achter de balie heeft wel gezegd dat je er depressief van kan worden bij overmatig gebruik. Zoals bij elk andere drug.

Het is een proberen waard!

Oké dat was het, *flies away* (woosh)
Klik om te vergroten...

3-mmc is super leuk spul. Ik voel me de volgende dag ook altijd prima. Echter wel zeer belastend voor je hart. Als ik t t thuis op de bank gebruik zit ik al snel op een hartslag van 160 in rust en ik voel t hart regelmatig een sprongetje maken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."