Hoe lang voor je wil gaan slapen slik jij je xtc? Als je bv om 22.00 nog xtc neemt kun je niet een paar uur later om 00.00 of 01.00 al slapen. Dat hoort nou eenmaal bij een upper. Ook is je dosering van belang. Hoe meer je slikt hoe langer je wakker bent.
Als jij je aan een normale dosering houdt zou je toch een uur of 6 tot 8 na gebruik moeten kunnen slapen.
Xtc is, zoals hierboven al gemeld, juist een van de uppers waar je het minst lang wakker van ligt. Ga je aan bv speed dan kun je die tijd na gebruik minstens verdubbelen tot je kunt slapen.
En geen dip na drugs gebruik is voor de meesten een utopie. Dip en naweeën horen nou eenmaal bij drugsgebruik.
Nou ik heb 2 en half jaar speed gebruikt, ik was vaak ook best wel een extreme gebruiker waar ik nu spijt van heb ( denk aan een paar gr op een avond ) en ik heb nooit kunnen slapen tot mijn laatste periode, toen at en sliep ik gewoon op de speed.
Maar van xtc/mdma heb ik nooit kunnen slapen ( speed trouwens ook niet op laatste periode na dus ) en heb ik me altijd brak als f*ck door gevoeld en maar awkward voelen als je dan tussen mensen bent door slaap te kort en stoffen te kort..
Ik heb de diagnose pdd nos en ADHD ( wat voor mij persoonlijk niet veel betekent ) maar ik vraag me af of het daar mee te maken zou kunnen hebben, ik werd wel altijd rustig van xtc en speed ( alle uppers dus ) en van alcohol en ghb kan ik lam of druk worden.
En oxazepam/diazepam slikken naderhand heeft voor mij dus helemaal geen zin gehad om te kunnen slapen..
Nogmaals na xtc/mdma/speed heb ik nooit kunnen slapen tot de avond er na, ook al lig ik de hele dag in bed het lukt me gewoon niet. ( Is hier trouwens evt een oplossing voor? Ik heb al meerdere dingen geprobeerd, waaronder f rennen, honing met melk drinken, banaan eten, melatonine, oxazepam/diazepam, 5htp, vitamines denk aan multivitamine drinks of pilletjes/capsues van bijv kruidvat, gewoon heel lang stil liggen en proberen te slapen maar het lukt gewoon niet )
Bedankt voor het reageren.
Met vriendelijke groet Kadaver
PS de tijd maakt voor mij niks uit, ik heb wel eens overdag xtc geslikt en kon ik tot de avond er na nog niet slapen, heb veel verschillende tijden gehad dus dat maakt voor mij geen verschil.
En die dip maakt niet veel uit