Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Diametha zei: Kan ik die haldol niet krijgen voor een paar dagen rust ben helemaal kapot En dan weer gaan proberen stabiliseren voor methadon ? Verlang zo erg naar een beetje rust in mijn hoofd en lichaam Waar kan ik die spul krijgen? Klik om te vergroten... Dit is volgens mij precies het probleem. Je hoopt dat een pil je problemen op gaat lossen. Dat gaat niet gebeuren zonder intensieve behandeling, waarbij pillen alleen een hulpmiddel zijn. En haldol wil je echt niet, dat is een paardenmiddel dat nog veel zwaardere bijwerkingen geeft dan de middelen die je nu al gebruikt. En dat zijn er nu al 4, allemaal zware medicatie met mogelijk heftige bijwerkingen op zowel korte als lange termijn. Weer een andere pil is niet de oplossing. Behandeling van de oorzaak van je klachten is wat je nodig hebt niet meer soorten pillen."
"Raver zei: Wow heftig dat je dat moest meemaken. Ben het er ook mee eens dat benzo's niet toereikend werken. Het kan wel ondersteuning tijdens een afbouwtraject. Maar coldturkey nee. Ze hebben je die Haldol gewoon gegeven om het delier/onrust te stoppen. Maar Haloperidol is gewoon noodmedicatie. Vooral in hoge doseringen. Ik noem zulke medicatie een chemische dwangbuis. Je complete dopamine systeem word verdoofd. Zo ook de overprikkeling van het brein door overmatig glutamaat. Ik heb ruime ervaring met Haldol op me werk. Klik om te vergroten... Verschrikkelijk spul is dat zeg. Kon niet eens meer normaal praten alsof ik controle over mn tong kwijt was."
"Overigens vind ik die formulering ‘rust in je hoofd’ ook eerder klinken als psychologisch/psychiatrisch probleem dan als verslaving. Bij verslaving is de drug vaak juist wat de onrust dempt (tot je stopt). Jij lijkt te zeggen dat de medicijnen juist je problemen veroorzaken of iig verergeren. Ben geen expert maar ga aub achter behandeling aan en neem het serieus. Niet zo blindstaren op die medicatie alleen."
"Diametha zei: Over die haldol wou het voorstellen aan mijn psychiater De 45 mg mirtezepine had ik gedaan en daarna spijt gekregen Maar een tijdje terug toen ik niet kon slapen mocht van de huisarts eenmalig de mertezepine naar 45 mg verhoogd Maar eenmalig En vandaag vond ze het niet zo erg als het maar bij dat ene keer blijft want heb een week maar 3 uurtjes per nacht geslapen en was zo kapot van het lopen afgelopen dagen Had echt slaap nodig Klik om te vergroten... Je hebt slaap nodig en ipv methadon of zolidem verhoog je dan je antidepressivum? Die volg ik niet."
"Manu76 zei: Methadon toch? Klik om te vergroten... Nee! Suboxone of kratom. Ibogaine kun je proberen maar geen ervaring mee zelf. Alles behalve methadon zou ik zeggen."
"sameshitdiffday zei: Ik heb hier geen enkel verstand van.. ff snel gegoogled wat kratom is.. is het legaal verkrijgbaar? Of moet het ook via recept? Om de oxy te vervangen welke dosering is dan nodig? En wat is eventueel een aanbeveling om het te halen. Klik om te vergroten... Kratom is een plant met opioide alkaloiden. Gewoon legaal te bestellen via google. Heb er weinig ervaring mee maar anderen hier kunnen je vast meer vertellen. Iig veel lichter middel dan methadon, net als suboxone. Want methadon is een flinkne stap omhoog in verslaving."
"1) Propofol 2) Heroïne 3) DMT 4) 4-HO-MET 5) Hydromorfon En een honorable mention voor MDA"
"Dirkjan zei: Dat is een narcosemiddel, flapdrol. Misschien heb ik het al eens gezegd, maar... 1. 6-apb 2. 1-p-LSD Wat was 3? Klik om te vergroten... Nee propofol is geen narcosemiddel. Is een veel gemaakt misverstand. Ze noemen het een "roesje:". Stadium voor complete narcose. Je bent gewoon bewust. Is heerlijk spul. Super euforisch. Beter dan opiaten by far. En werkt heel goed als kortwerkend slaapmiddel. Alleen heel moeilijk te krijgen buiten ziekenhuis setting, En moeilijk toedienen. Voor de gevorderde gebruiker zeg maar Edit: Die LSD analogen heb ik nog nooit geprobeerd. Zijn ze beter dan LSD? AL-LAD staat al een tijd op mn verlanglijstje."
"Dirkjan zei: Don’t do this to me. Niet met scheikunde. 😒 Klik om te vergroten... Oke dit moet ik qualifieren; het is niet alleen een narcosemiddel. Het wordt ook gebruikt voor algehele anesthesie in combinatie met andere middelen maar het wordt ook gebruikt als ‘roesje’ bij invasieve behandelingen die geen algehele narcose vereisen. En dan is het verdomde lekker. Veel dokters raken er verslaafd aan. Hebt het een aantal keer mogen ervaren en is veruit de lekkerste high die ik heb meegemaakt. Maar werkt heel kort als je geen actief infuus hebt. En over het algemeen rammen ze een slang oid in een of andere lichaamsopening als je het krijgt, dat verknalt de ervaring enigszins 🤣"
"Raver zei: Aangezien je toch al thuis aan het afbouwen bent neem ik aan dat je de risico's die hierbij horen voor lief neemt? Ik zou Baclofen niet aanraden tijdens het gebruik van GHB. Dit in verband met kruistolerantie. Benzo's kunnen ondersteuning bieden. Maar het is tricky, vanwege de verslavende eigenschappen en de combinatie GHB + benzo's. Ik weet dat ik destijds in de detox wel 3 maal daags zo nodig 5mg Diazepam kreeg. Dit kan ondersteuning bieden omdat het het effect wat versterkt van de GHB. Heb je een bloeddrukmeter? Beetje onwennig hoort wel bij afbouwen, aangezien het je 4e keer is verwacht ik ook wel dat het niet zo makkelijk gaat. Bloeddruk / hartslag is de maatstaf of je te snel gaat ja of de nee. Lukt een halve ml niet? Doe dan 0,3. Of blijf een dagje extra stabiel. Probeer er een beetje mee te spelen. Zolang je maar stabiel blijft doseren. Stabilitt.eit = de sleutel naar succes. Klik om te vergroten... Bij mij werkten benzos helemaal niet tijdens GHB ontwenning. Zelfs IV midazolam kreeg me niet in slaap. Weet niet precies hoe veel ik heb gekregen maar ze durfden iig niet verder te gaan (op de IC!) dus dat zegt wel wat. Uiteindelijk hielp megadosis haldol maar fijn was het allerminst. Zou dit nooit thuis doen."