Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ehm een Clipper heeft geen verstelbare vlam..."
"Heb dus een Clipper aanteker, maar die is nou leeg. Dus ik heb hem nu bijgevuld zoals op dezelfde manier als bij iedere andere aansteker, alleen nou komt er echt zo'n klein piemolvlammetje uit Heb hem gewoon gevuld met butaangas voor aanstekers... Weet iemand een oplossing? Al geprobeerd leeg te laten lopen en weer te vullen... zelfde hoogte van de vlam."
"Nee dat is gewoon helemaal schoon zo goed als nieuw Moet wel zeggen als ik de aansteker uit mijn zak haal, dan is ie natuurlijk een beetje warm, dan krijg je wel een fatsoenlijke vlam. Maar als je hem even op tafel legt en je pakt hem op dan geeft ie echt zo'n kleine vlam... Dat was eerst niet zo."
"Aha ik heb precies dezelfde van Azarius maar dan die gele... en hij kwam koud via de post binnen en toen deed ie het gewoon op goede hoogte. Ik laat hem niet buiten liggen ofzo, gewoon op kamertemperatuur presteert ie al slecht... ding is pas nieuw."
"Ja je kunt ze vast wel ergens in een winkel kopen... anders bel je gewoon die coffeeshop eens op of ze die hebben. Ik heb het probleem inmiddels opgelost: Heb ander busje gas gebruikt die al bijna op was (merk: Swan) en eerst gebruikte ik van de Bruna het merk Maxim... blijkbaar ligt het dus echt aan de kwaliteit van het gas. Trouwens op Swan staat made in england op en die van Maxim made in holland Swan was ook veel goedkoper als ik me goed herinner moest een aantal keer 'pompen' voordat ie helemaal vol was, maar nou doet ie het perfect!"
"cropp zei: hee je kunt het wieltje van je clipper er uit halen, dan zit er een stokje aan om je joint mee aan te stampen, en dat kun je er zo terug in klikken... Klik om te vergroten... Ja dat is een van de redenen waarom ik hem gekocht heb, hij is goedkoop, ziet er mooi uit, en zeer hoge kwaliteit, die dingen gaan jaren mee... Je kunt er heel wat bekijken op fire-flow.de of op ebay trouwens"
"iemand? wat hulp zou fijn zijn hierbij"
"Hallo, ik heb totaal 2 keer een vaporizer gebruikt, de eerste keer ging ik bad (ik had daar ook ergens een topic over gemaakt hier) en de tweede keer ook. De eerste keer had ik hoge hartslag en alles, helemaal para gaan in je gedachten misschien kennen jullie het wel De dag daarna echter voelde ik me weer compleet normaal. Toen wou ik de vaporizer een tweede kans geven en ging ik hem na een paar weken weer uitproberen. Ik was wel moe en had hoofdpijn (volgens mij vanwege het vroege opstaan voor studie die week), maar ik dacht misschien gaat het dan wel over en kan ik lekker slapen enzo. Alleen ik ging weer bad, alleen nou niet met echt een hoge hartslag ofzo, alleen dat rotgevoel in m'n hoofd. De weken daarna voelde ik me slecht, echt heel raar, een soort van gevoel van dat je op een boot op zee zit terwijl je dat niet bent, erg moe en af en toe bang om niks. Toen op een dag na hard werken ging ik naar de snackbar, en ik voelde m'n bewustzijn zeg maar wegzakken... en toen opeens had ik in 1 klap weer exact hetzelfde gevoel als van dat bad gaan. Helemaal in paniek en rare tintelingen enzo, warm krijgen. Sindsdien voel ik me helemaal niet goed, ik voel me moe, energieloos en kan me soms niet goed concentreren vanwege dat. Af en toe krijg ik dat gevoel van bad gaan weer terug. Ook moet ik vaak naar de WC om te plassen. Ik ben al naar de dokter geweest, die heeft bloedtesten gedaan op van alles en nog wat en kan het niet vinden. Volgens hem kan ik me niet na zo'n lange tijd nog steeds slecht voelen van wiet. Wat denken jullie? even ter informatie: ik ben niet erg bekend met wiet, heb 1 keer in januari een jointje gerookt maar ik vond het vies, maar het stoned zijn vond ik wel heerlijk toen. voor de rest niet veel ervaring met wiet gehad."
"En hoelang duurt dat dan wel niet? ik krijg de flashbacks bijna nooit meer en heb er al 6 maanden last van, zo ontzettend moe, duizelig, grieperig, heb ik me nog nooit gevoeld. Is het mogelijk dat door wiet bepaalde ziektes uit het verleden weer de hoek om komen kijken?"
"Ok, ik wou graag hennepolie kopen van deze website: http://webwinkel.gezonder.nu/culina...?__stateless=9AE9CCC24F23896551D9B073E410FF01 hennepolie is namelijk gezond en is lekker op koud eten enzo. echter dacht ik ook dat deze olie ook kanker kon genezen enzo, bijvoorbeeld in dit filmpje te zien: [url=http://www.youtube.com/watch?v=pjhT9282-Tw]http://www.youtube.com/watch?v=pjhT9282-Tw[/url] maar daar laten ze zien dat ze olie maken van wiet in plaats van zaad. huh? zijn er twee betekenissen van hennepolie dan?"