#1
The Black Tape Project, en jawel in 4K dames en heren!
Goed omschreven inderdaad! Dan heb je waarschijnlijk ook dat wanneer je het weer opzet dat je eraan terugdenkt en vervolgens iets hebt van: nah, toch maar niet... Of niet?Ik keek echt van alles toen ik nog wiet rookte. Probleem was, dat ik het dan altijd maar half (op zijn best) meekreeg, maar dan nog wel nét zoveel dat het niet leuk was om een volgende keer weer te kijken. Een hele hoop films en series voor mezelf verpest op die manier.![]()
Precies! Dan kwam er altijd net genoeg weer boven zodat het niet leuk was om weer te kijken...Goed omschreven inderdaad! Dan heb je waarschijnlijk ook dat wanneer je het weer opzet dat je eraan terugdenkt en vervolgens iets hebt van: nah, toch maar niet... Of niet?
NatuurlijkMag ik vragen op hoeveel en hoevaak je zat met wiet per dag/week?
Ik snap 'm!Precies! Dan kwam er altijd net genoeg weer boven zodat het niet leuk was om weer te kijken...
Natuurlijk
Het wisselde heel erg. Meestal sowieso in de weekends, maar dat liep dan soms ook uit in de werkweek. Maar ik zat nooit maanden aaneen aan de wiet. Het was altijd max 1 a 2 weken elke dag. En dan vaak ook perioden dat ik was "gestopt". Ik bedoel, ik nam dan niks meer, maar ik verlangde er wel naar. Achteraf gezien was ik toen niet af van mijn verslaving, want ik zat vooral te wachten tot ik "weer mocht".
Ik gebruikte praktisch alleen 's avonds/'s nachts. Met enkele uitzonderingen 's middags, maar dan moest ik Jack Herer hebben. Iets wat me energie gaf en niet sloom maakte. Maar overall was ik van het 's avonds gebruiken. En dan zowel sativa als indica soorten, met een voorkeur naar sativa.
En hoeveel? Erg weinig.... Ik had altijd maar heel weinig nodig en ik gebruikte een efficiënte vaporizer. Dan haalde ik 5 gram en daar kon ik maanden mee doen.
Nou ja, eerlijk gezegd wel wat meer dan dat.Ik snap 'm!
Eigenlijk een beetje hetzelfde idee als wat vele anderen doen met bier en/of wijn als slaapmutsje. Of niet?
Ik gebruikte wiet ook geregeld na stims. En ook na LSD, wat soort van stim-achtige kwaliteiten heeft. Tenminste, het maakte mij lichamelijk onrustig en de wiet kalmeerde me dan genoeg om nog even lekker te kunnen bijkomen van de trip en dan te kunnen slapen. Dat van koud worden herken ik niet. Wel typisch was dat ik na bijvoorbeeld MDMA grote hoeveelheden wiet (voor mijn doen dan) weg kon werken, zonder dat ik heel erg high werd. Maar het effect was best lekker. Niet zo lekker als puur gewoon MDMA in de piek, maar wel lekker in de comedown van MDMA.Als ik het op mezelf betrek, ik rookte altijd om te kunnen slapen na 3m destijds in mijn verslaving.
De laatste keer dat ik heb gerookt, iets meer dan een maand geleden, in een stim comedown (2-FMA), viel het niet erg goed. Daardoor ben ik ook om één of andere reden ook afgeknapt op cannabis. Nu moet erbij gezegd worden dat het pijpje wel aardig gevuld was en ik beste teugen nam per keer. En ik weet ook wel hoe het komt: van stims gaan je bloedvaten nauwer zitten. In de comedown komen ze net wat losser en dan pure hasj erbij in grote hoeveelheden en dan BAM!!!! Bloedvaten los en vervolgens koud en rillend op een warm bed liggen. Nogmaals, bedankt, mijn compagnon die het bed aanbood!![]()
Dat heb ik ook een hele tijd zo ervaren, nadat het een keer gruwelijk misging tijdens een combinatie van LSD en wiet. Ik heb dat al een lange tijd niet meer (dat ik paranoia ervaar op wiet), maar ik heb ook geen interesse meer in wiet. Wiet voelt als een soort illusie voor me. In het begin voelt het heel goed en heb ik allemaal inzichten over hoe ik dingen kan en wil gaan doen. En dan komt de luiheid en onverschilligheid... En de volgende dag is er die mentale waas. De echte helderheid is er niet. Ik heb zeker lol gehad met wiet, maar het is mooi geweest. Dan liever sporadisch nog eens een echte trip op LSD/psilo/DMT of een roll op 6-apb.En dan toch, wetende waarom, een soort angst om weer cannabis te roken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."