Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind van wel Ik vind het trouwens zo jammer dat alcohol sociaal geaccepteerd is in de maatschappij en wiet/hasj niet.. (belg.)"
"Dnm Feat Jade - Liquid Skies (DJ Rebel Remix) heel mooi liedje"
"beste, Ik ben al een paar weken clean van wiet, na een aantal zware weken achter de rug gaat het nu beter met me, ik voel me stukken beter zonder wiet. Mijn probleem is alleen dat ik geestelijk enorm vermoeid/lichtjes depressief ben. Zou dit kunnen doordat ik geen wiet meer rook? alvast dank"
"1 jaar lang regelmatige wiet gebruiker geweest, vandaag 1 september gestopt en dat probeer ik zo lang mogelijk vol te houden"
"Re: Drie zegels en een compleet ander mens Marla Singer zei: Misschien nog wel even zo leuk om te vermelden, dat we sinds vanavond weten dat ik zwanger ben!!! Klik om te vergroten... dikke proficiat! mooi reportje, heb je het nog moeilijk gehad?"
"Bass junky zei: ik ben van Belgie, in NL is het blijkbaar dood normaal dat je pille test voor je ze gebruikt en doe je dat niet ben je gek.. ik moet zeggen ik ken niemand in Belgie die zijn pille laat testen hoor. dan kan hier in Belgie ook niet. dus nee test ze nooit eigenlijk. al ben ik wel voorzichtig als ik een nieuwe pil heb die ik niet ken, dan neem ik 1tje en wacht ik lange tijd tot ik weet of ie sterk is of niet.. elke keer met xtc over de grens rijden om ze te laten testen in NL lijkt me ook niet echt slim Klik om te vergroten... inderdaad, ik ben ook van België en ken werkelijk niemand die ze laat testen gewoon slikken die handel"
"ik zou de wiet niet in een filter sigaret verwerken stop je wietzakje gewoon in je sok of je ondergoed, lijkt mij de beste verstopplek. have fun"