Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"inner_search zei: Not my cup of tea. Lekker nostalgisch dit. Klik om te vergroten... Wel intens, maar ik kan er niet van genieten."
"inner_search zei: Hot. Klik om te vergroten... Boze rapper = not"
"Wel relaxed, maar ook erg sloom."
"Ik heb dit ook een beetje, ook al kan ik ook bij het eerste of tweede buisje wel al op een prima level komen (zeker als ik lang niet heb gegeten ervoor), lijkt het toch hoe langer je ermee doorgaat hoe lekkerder het effect wordt. Het gekke is inderdaad dat ik dit specifieke gevoel vroeger al kreeg bij het eerste of tweede buisje, terwijl wat ik nu voel bij het eerste of twee buisje ook wel chill is maar lang niet zo chill als vroeger/na een stuk of 6 buisjes."
"Denk dat het misschien te maken heeft met een opbouw van de hoeveelheid dopamine etc in je hersenen die steeds meer wordt hoe langer je achter elkaar gebruikt. Ik heb ook dat ik van de eerste twee buisjes niet echt geil wordt, maar dit wordt daarna bij elk buisje meer."
""De eerste dosis GHB is van invloed op de stofwisseling. Een tweede dosis GHB kan hierdoor harder aankomen." En dit."
"Sinds de zomer zit ik volgens mij met een redelijke tolerantie voor 4F, toen drie keer in een week gedaan en sinds die tijd heeft het veel minder effect, vooral het "lovegevoel" is er bijna niet meer, allemaal niet zo gek natuurlijk. Afgelopen ADE bleek voor XTC (na een pauze van twee maanden) hetzelfde te gelden. Ik voelde hier eigenlijk zelfs nog minder van dan van de 4F eerder. Nu denk ik dat mijn mindset die avond ook wel een rol heeft gespeeld, het duurde bijvoorbeeld ook al meer dan twee uur voordat hij begon te werken. Ik heb die avond in twee keer een hele pil van 230mg genomen en verder niets (voor mij een redelijk lage dosering, maar ik had niet het gevoel dat bijnemen zou helpen), maar het had dus extreem weinig effect. Niet alleen qua liefdesgevoel, maar ik werd ook niet vaag, muziek en lichten werden niet veel anders/mooier etc. Waar ik eigenlijk alleen aan merkte dat ik wat had gebruikt was af en toe de neiging om met mijn pupillen te trillen en dat mijn lichaamstemperatuur wat was gestegen, maar ook allemaal heel mild. Ook qua dip of na-effecten heb ik eigenlijk nergens last van gehad. De vragen waar ik nu mee zit zijn: - Heeft deze tolerantie alleen/vooral te maken met de serotoninehuishouding, aangezien alle andere effecten dan het liefdesgevoel ook zoveel minder zijn dan eerst, bvb de energie etc.? En dus ook, is MDMA/4F tolerantie eigenlijk hetzelfde? - Zorgt de tolerantie er ook voor dat er minder serotonine wordt verbruikt door dezelfde hoeveelheid MDMA? (hier zat ik aan te denken door het volledig uitblijven van een dip) Ook was het wel bijzonder dat in de week erna ik soms het echte XTC-gevoel wel weer volledig voor me kon halen, wat ik voor het ADE-weekend eigenlijk al lang niet meer kon. Dus dat effect heeft het weer wel gehad. In ieder geval ga ik nu minstens 4 maanden geen serotonineslurpers meer gebruiken, om te zien of daarna het oude effect weer een beetje terug is."
"Ten eerste bedoelde ik met voor mij een lage dosering alleen dat ik slechts een keer eerder minder dan 230mg heb gedaan, dus op die keer na gebruikte ik altijd (slechts vijf keer XTC gedaan voor deze keer) al meer voordat ik zoveel tolerantie had. Ten tweede hoef je niet zo belerend te doen, natuurlijk snap ik dat beide stofjes inwerken op je serotonine, echter lijkt niet alleen de werking omtrent de serotonine (want ik ga er vanuit dat niet alle effecten hiermee te maken hebben?) minder te zijn geworden, zoals ik al aangaf. Als je het systeem dan al deels gesloopt hebt en vervolgens weer probeert er toch nog wat serotonine uit te persen, zal het ten opzichte van hoe je je vlak voor gebruik voelde niet veel veranderen, en zal je dus ook niet echt een dip merken. Klik om te vergroten... Ik weet niet of ik je goed begrijp maar dan zou ik me nu in principe constant moeten voelen alsof ik een dip heb? Of in ieder geval een stuk minder goed dan pak hem beet een jaar terug. Wat absoluut niet het geval is. Ik weet niet hoe vaak/in welke hoeveelheid je voor de rest de afgelopen jaar(/jaren) MDMA/4-FA hebt gebruikt, maar als ik het zo lees is een pauze van langer dan 4 maanden misschien een iets beter idee. Klik om te vergroten... Over het algemeen redelijke pauzes, behalve deze zomer dus, na die ene week ook nog twee korte pauzes van vier respectievelijk vijf weken tussen 4F gebruik. En als vier maanden niet genoeg is, hoeveel dan wel?"
"een gram mdma Klik om te vergroten... Dit is ook wel bizar veel, ik heb denk ik eenmalig 500 mg gedaan, andere keren tussen de 200-400, en eenmalig 100mg ofzo. Met 4F altijd tussen de 150-200 mg. Dus, op die ene week na, zou ik toch niet echt zeggen dat ik de stofjes misbruikt heb. In ieder geval niet genoeg om de feeling voor altijd verkloot te hebben, lijkt me."
"Jammer voor iedereen die naar WTTF zou gaan..."