Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"skunkopaat zei: Drientje zei: Niet waarom wil je het doen, waarom zou je een mongool zijn? Klik om te vergroten... Nee ik schat zo in dat anderen dat vinden, omdat niemand hier op het forum erg positief tegen heroine aan kijkt volgens mij. Klik om te vergroten... SCHIJT AAN!!! Toch? Maaruh zeker verslavend, net als alle andere druggiez... Ooit sex op speed gehad? Wil je nog anders??? (tot je LSD probeert dan :P ) Als je het hebt geprobeerd, en het was een succes, dan blijf je toch altijd een beetje verlangen naar die meest wazige trip, meest geile sex, vetste rush, ga maar door... SO WHAT???"
"Re: Wat vind ik nou de beste drug?Rangschikke alle drugs die je DOM Acid MDMA Truffels Coke Amfé Hasj Weed Alcohol GHB"
"Wat een topic... In de broekzak van iemand waar je een hekel aan hebt...???"
"Westmalle Trippel, en Chimay (alle soorten, maar vooral de Frater)"
"Exact 10 uur..."
"DrippTone zei: Single malt scotch whisky, 12 jaar oude Arran malt. Hmmmmmmm Klik om te vergroten... OT: droge, zoete witte"
"cronos zei: ben ik de enige die een penis mooier vind dan een vagina? neen ben geen homo,NO WAY!!! Klik om te vergroten... Smaken verschillen, maar je zal vast niet de enige zijn!!! :P Maaruh wilde je jij 'mooie piemel' gaan vergelijken met een gesloten mosseltje of een open klapband???"
"willem tel zei: ik kan even niet bedenken at dit onderwerp op dit forum doet en heb ook niets kunnen lezen wat de relatie daarmee bevestigd als dit soort posten bedoelt zijn om leden te behouden of op te voeren ? zou ik dat jammer vinden als het onderwerp gerelateerd is prima ,maar zoals gezegt zie ik de link niet !! ben er van overtuigd dat er andere forums zijn waar je meer en uitgebreidere reakties zal krijgen ,want dat lijkt je belang te zijn op dit moment veel sucses verder Klik om te vergroten... Ik vind het altijd zo jammer dat mensen zeiken zonder reden... Er is niets mis met kritiek ofzo, maar wtf... Het onderwerp is het uiterlijk van het vrouwelijk geslachtsorgaan, en valt onder het kopje liefde, sex, en relaties... Welke link zoek je dan nog meer ??? IIG bedankt voor je posts, OP NAAR DE 11 PAGINA'S IN DIT DRAADJE!!!"
"Spammen is best geinig, maar hoort dat niet in onzin??? OT: kamagra... :P"
"OPIUM! Pure, onvervalste, oldschool opium... Maar zie er maar eens aan te komen.."