Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: LSD Breaking in, in the universe, and the unknown *aange Geniaal goos Echt leuk hoe je zoveel probeert te beschrijven hoe het eruit zag Kan mij er een leuk beeld bij vormen"
"Fresh zei: Mag voor je hopen dat je geen 100mg DEX hebt genomen Tenminste, bij mij is dat echt teveel...Heb aan 50mg al genoeg. Anders wordt het nog een leuk rapport hehe. Leuk te lezen man! Ben benieuwd naar de andere Klik om te vergroten... Hmm, volgens mij heb ik de dosis bij de dex gehalveerd. Fijn om te horen Ik denk dat mijn spacereport van 10 december beter gaat worden..waarschijnlijk aan de 2c of keta dan :P Chris Pontius zei: Fresh zei: Mag voor je hopen dat je geen 100mg DEX hebt genomen Klik om te vergroten... Is best te doen hoor. Klik om te vergroten... Volgens mij ook..heb daar namelijk ook 3 lijntjes van genomen."
"Duidelijk Sublimo. Je hele manier van vertellen spreekt mij heel erg aan. Ook erg fijn om te lezen. De andere tripreports doen trouwens niks aan deze onder, maar dit tripreport spreekt mij zoveel meer aan."
"Hallo mensjes van DF, Dit keer een tripreport over mephedrone in plaats van XTC. Een kleine inleiding is denk op zijn plaats. Vorige week had ik een feestje en daar liep ik tegen de stof ''Miauw Miauw'' aan. Althans zo werd het door mijn maatje genoemd. Iedereen zei dat het geweldig spul was en dat het een fijn gevoel opriep zoals bij XTC. Inmiddels wilde ik wel wat nieuws proberen en nieuwsgierig als ik ben, hadden ze wat van de ''Miauw Miauw'' klaargelegd. Iedereen zei dat je het in je drinken kon gooien of kon snuiven. Nu vind ik snuiven erg vermakelijk en deed ik mijn best om een mooi lijntje te maken. Na het snuiven hiervan heb ik een erg mooie avond gehad en ik vond het een erg vermakelijk stofje. Nu heb ik dit opgegooid bij wat mensen en die wezen mij op de stof Mephedrone. Oke, leuk. Ik vond het een fijner gevoel dan dat van XTC en ik vind snuiven veel leuker (dat gevoel ) en zo begon mijn zoektocht. Zo kwam ik aan Mephedrone. Het was een hoeveelheid van ongeveer 170 mg. Mooi in een zakje verpakt. Ik ging het echter gebruiken op een feest en had niet zoveel zin om een lijn te leggen of puntjes te pakken. Mijn lieve hersentjes dachten als volgt. Wat maakt het uit, je snuift het gewoon uit het zakje. Goed plan. Daar gingen we met een mooi snuifbuisje aan de gang. Midden in het publiek, mijn vrienden en vriendinnen keken mij aan en begonnen te lachen. Dat lachen verging ze, want ik bleef maar doorgaan. Dit omdat ik zelf niet kon zien hoeveel ik nou eigenlijk snoof. Op den duur zeiden ze ''Ho kerel stoppen!''. Helaas was het zakje toen al leeg. Daar stond ik dus met mijn blije kop te kijken naar het zakje en dacht ''Kut''. Ik bereidde mij maar voor op het meest harde gaan in mijn leven, omdat ik nog nooit zo'n hoge dosis van wat dan ook genuttigd heb. Ik voelde het eigenlijk al gelijk opkomen. Een heel aangenaam gevoel. Heel zachtjes kreeg ik kippenvel en werd mijn hoofd leeg en rustig. Ik ging op in mezelf. Het branden in de neus voelde ik helemaal niet meer en het branden in mijn keel ging zachtjes over. Wat water naar binnen en het gleed als zachte vla naar binnen. Heel bizar gevoel. Alles was zacht. Echt dan ook alles, iedereen die ik aanraakte alles wat ik voelde. Zacht. Op den duur na een half uur voelde ik mij misselijk worden. De perfecte remedie; Water. Zachtjes gleed het weer naar binnen en het flesjes waar het inzat tilde ik heel zachtjes naar boven. God, wat voelde dat lekker aan zeg. Het water spijpelde leek het wel door heel mijn lichaam heen. Adembenemend zacht. Inmiddels kwamen er ook andere effecten bij. Er kwam een warme gloed door heel mijn lichaam heen. Mijn handen begonnen te zweven en het leek net of ik door de zaal heen vloog terwijl ik stampte voor het leven. Ik gleed over de vloer en alles was zo leeg in mijn hoofd. Pure automatische piloot. Adembenemend fijn. Bij XTC heb je het welbekende lovegevoel. Hierbij was het niet zo zeer een love gevoel, maar toen ik eenmaal aan het knuffelen begon, wilde ik er niet meer vanaf. Mensen voelde gewoon zo lekker aan. Inmiddels vordere de avond en ging ik wat rondjes lopen. Het bekende zweefeffect trad weer op en ik voelde mij door de zaal heen glijden. Het mooie was nog dat weinig mensen aan mij zagen dat ik echt ver heen was. Ik zag alles wel extreem helder, geen roes of iets dergelijks. Alleen mijn beleving van alles was zo intens. Wat een schitterend spul. Later nam ik nog een half pilletje en het leek wel of alles all over again kwam. Wat een geniale combinatie. Het enige zeer nadelige is de enorme harde comedown. Ik werd bizar chagerijnig, kroop volledig in mijzelf en als ik mijn zin niet kreeg, keek ik nog chagerijniger. Later kreeg ik ook te horen dat ik 3 maal heb staan huilen. Waarvan ik mijzelf helemaal niet bewust was. Het is heel erg fijn spul, maar je moet goed opletten op de comedown. Hij is behoorlijk intens. Ook de dagen erna. Het gevoel echter tijdens het gebruik overtreft dit alles en het zal mij ook niet weerhouden om dit op een volgend feest te gebruiken. De gelukzaligheid, de intensiteit en het fijne gevoel overtreffen voor mij XTC. Al met al een geniale avond gehad met een geniaal gevoel. Persoonlijk vind ik het een echte aanrader voor thuis, alhoewel ik het liefste op feesten gebruik. Ik hoop dat het een beetje te lezen was en dat jullie een beeld hebben van Mephedrone!"
"Theupsetter zei: Olijfboompje zei: en ik luisterde heel veel. Heel erg veel ging langs mij heen. Ik kreeg de informatie wel binnen en ik hoorde het wel, maar het leek niet aan te komen of door te dringen. Toch wist ik er telkens wel iets van te maken en op te antwoorden. Klik om te vergroten... Dat heb ik nu altijd op school, ik kan het gewoon niet onthouden, zou dit puur aan mijn geheugen liggen of iets anders? Leuk geschreven trouwens, maakt me nieuwsgierig! Klik om te vergroten... Ik onthoud ook niet iets daar :P Misschien dat een lijntje verschil maakt Hehe danke Ik vind het leuk spul mephuser zei: Mooi geschreven report! Heel herkenbaar ook Ik vind Meph super spul!! mn nummer 1! Klik om te vergroten... Mooi zo! Ook bedankt voor het positieve commentaar!"
"k00k zei: Gaat je goed af blijkbaar, dat gesnuif :P Klik om te vergroten... Mijn neus werkt nog 100% en is niet buigbaar Harderstyles zei: Misschien dat je niet verslaafd raakt aan een bepaald middel, maar de drang krijgt om steeds vaker van de kaart te willen zijn.. Verder je eigen verantwoordelijkheid natuurlijk, maar voor zover ik je ken en je kan peilen, kan je daar wel mee omgaan. Verder een nice reportje! Zeer vermakelijk. Ik kom je binnenkort wel weer 'n keer tegen Klik om te vergroten... Dat vind ik een mooie uitspraak ja.., kan ik mij wel in vinden. Gelukkig kan je zoiets meestal wel onderdrukken met een eigen willetje Ik ga je sowieso vast wel tegenkomen :P Eerst zaterdag Qlimax voor moi"
"Re: Coke report DamienDope zei: mephuser zei: Bij Mephedrone zie je er nog strakker dan strak uit, terwijl je zelf denkt dat je er vrij "normaal" uitziet Klik om te vergroten... Ik vind idd dat ik er vrij normaal uitzie op meph. Maar ligt ook aan de hoeveelheid. Ik neem meestal maar hele kleine beetjes per keer (10-25 mg) en binge ook niet. Ik zie er wel wakkerder uit dan. Wel was het zo, dat toen ik een keertje beneden kwam na een nachtje doorhalen na een vet feest waar ik pillen en meph ophad dat mn broertje zei datie zag dat ik strak stond. Gelukkig heeft hij geen idee wat meph is. :P Klik om te vergroten... Ik pak altijd lijntjes van 100 mg... Van meph zie ik er lekker moe uit ofzo, terwijl ik mij geniaal voel"
"k00k zei: Ik kan me nog herinneren toen je de eerste keer een report schreef over je aller eerste XTC ervaring en daarna zwoor om het een tijdje niet te doen om het gevoel optimaal te houden :P Dat is niet gelukt he? :P En nu zit je aan de meph hihi Drugs own u Buiten dat; leuk report welk feestje was het? Klik om te vergroten... Whaha, ik weet het kerel... Ik stond er toen ook wat anders tegenover qua principes. Ik heb geleerd dat je zelfs met drugs in bepaalde mate verantwoordelijk kan zijn. Bovendien blijft het een leuke aanvulling Nibiru zei: Miauw miauw is nice, Snap niet waarom het zo'n vieze naam heeft bij veel mensen. Ik vind zelf dat het niet echt met XTC/MDMA te vergelijken valt. Het is een wat andere euforie; het voelt wat echter ofzo. Mooi reportje! Klik om te vergroten... Tja vergelijken zou ik het niet moeten doen, maar het is wel denk hetgeen wat het meest dicht in de buurt komt als je de feeling zou willen omschrijven seth zei: leuk report! maar wees wel voorzichtig, meph is erg verslavend en heeft nare bijwerkingen bij langer gebruik, bloedneus/ontstoken neus na relatief korte tijd. Klik om te vergroten... Ik weet het Daarom bewaar ik het zelf niet en gebruik het hoogstens eenmaal per maand. Ik merkte de craving al vrij snel. Daarom ook telkens maar net genoeg voor een avond gebruik"
"schijvenbikker zei: Klinkt wel als een leuke drug, maar is zoiets wel echt geschikt voor een feest? Lijkt mij toch wel net iets te heftig maarja wie ben ik om dat te zeggen :P en JA Thrillogy was -> Klik om te vergroten... Ik vond het niet heftig, maar uberrelaxed haha Haha, ja het was wel lastig, maar dat komt omdat ik geen zin heb lijnen te leggen uit angst dat het weggestoten wordt ofzo :P Uit een zakje snuiven is iig het stomste wat je kan doen heb ik geleerd Daarom een preventieve maatregel :P Van tevoren een bepaalde hoeveelheid in het zakje doen en dan wegsnuiven Weg probleem van te hoge dosering :P"
"Re: Datura stramonium: een ervaring van tripper en tripsitte Holy Crap man! Wat een tripreport...echt te gek gewoon! Zo zie je maar hoe de geest is... The power of the mind..."