Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMephedrone & Dextro Amfetamine; Een keer iets anders.

Mephedrone & Dextro Amfetamine; Een keer iets anders.

33 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geloof me, als je te veel neemt wil je niet meer lopen/bewegen. :P.
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Veel plezier met meph, zo lang het duurt..

de grootst mogelijke zooi, met mogelijk heel vervelende sides
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chris Pontius zei:
Fresh zei:
Mag voor je hopen dat je geen 100mg DEX hebt genomen :grin:
Klik om te vergroten...

Is best te doen hoor.
Klik om te vergroten...

Voor iemand die nog niet zo lang met drugs bezig is? Ik weet niet hoe het met haar tolerantie zit maar voor een beginner is dat echt zware overkill. Op 50mg ga je zeker al goed genoeg.

Als ik nu 100mg goede dex zou nemen zou ik retestrak staan en zéker meer dan 48u wakker blijven. En ik neem minstens 1 keer per week een kleine dosis (10 á 50mg) normale straatspeed, en in het weekend soms tot 200mg, dus ik heb wel een zekere tolerantie.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fronske zei:
Voor iemand die nog niet zo lang met drugs bezig is? Ik weet niet hoe het met haar tolerantie zit maar voor een beginner is dat echt zware overkill. Op 50mg ga je zeker al goed genoeg.

Als ik nu 100mg goede dex zou nemen zou ik retestrak staan en zéker meer dan 48u wakker blijven. En ik neem minstens 1 keer per week een kleine dosis (10 á 50mg) normale straatspeed, en in het weekend soms tot 200mg, dus ik heb wel een zekere tolerantie.
Klik om te vergroten...

Dat is gewoon afhankelijk per persoon. Toen ik met Dex begon nam ik een bommetje van 80mg waar ik gewoon lekker op ging. Andere keren snoof ik rond de 150mg (toen ging ik wel hard, hehe). Tegenwoordig vind ik dat subtiele gevoel fijner en is dat sowieso niets meer voor mij, maar het is zeker geen "Ik-ga-zo-hard-dat-ik-mijn-stoel-niet-meer-uit-kan-hoeveelheid".
F
FronskeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ergens tussen 10mg en 100mg, vermoed ik..

M.a.w.: Koop een goede weegschaal en weeg het. Wij kunnen echt niet weten wat voor jou een 'puntje' is.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Fronske zei:
Chris Pontius zei:
Fresh zei:
Mag voor je hopen dat je geen 100mg DEX hebt genomen :grin:
Klik om te vergroten...

Is best te doen hoor.
Klik om te vergroten...

Voor iemand die nog niet zo lang met drugs bezig is? Ik weet niet hoe het met haar tolerantie zit maar voor een beginner is dat echt zware overkill. Op 50mg ga je zeker al goed genoeg.

Als ik nu 100mg goede dex zou nemen zou ik retestrak staan en zéker meer dan 48u wakker blijven. En ik neem minstens 1 keer per week een kleine dosis (10 á 50mg) normale straatspeed, en in het weekend soms tot 200mg, dus ik heb wel een zekere tolerantie.
Klik om te vergroten...

JUIST Fronske, dat bedoel ik nou! Jij snapt 'm! :grin:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Of: "Ik-ga-zo-hard-dat-ik-niet-in-mijn-stoel-kan-blijven-zitten-hoeveelheid" :grin:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chris Pontius zei:
Geloof me, als je te veel neemt wil je niet meer lopen/bewegen. :P.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Ken het :P
Na die 3 lijnen Meph wilde ik dat ook niet meer :tearsofjoy:
Die stoel zat veels te fijn :hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het was meer dat ik dacht dat mijn hart spontaan zou ontploffen. :P
Bommetjes van 300mg; doen we ook niet meer.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Chris Pontius zei:
Geloof me, als je te veel neemt wil je niet meer lopen/bewegen. :P.
Klik om te vergroten...

Whaha dat ken ik...die loungebanken zijn ook altijd funest met gebruik van grotere hoeveelheden :)
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Chris Pontius zei:
Het was meer dat ik dacht dat mijn hart spontaan zou ontploffen. :P
Bommetjes van 300mg; doen we ook niet meer.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Das ook wel erg veel he knul :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
sjaaktrekhaak zei:
Veel plezier met meph, zo lang het duurt..

de grootst mogelijke zooi, met mogelijk heel vervelende sides
Klik om te vergroten...

Tja persoonlijk geen ervaring mee. Maar uitproberen kan altijd eens, leuk om te lezen!
Maakt me ook wat nieuwsgierig, maar ben niet zo van de uppers om het zo te noemen. Maar wie weet! :wave:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Olijfboompje zei:
Chris Pontius zei:
Het was meer dat ik dacht dat mijn hart spontaan zou ontploffen. :P
Bommetjes van 300mg; doen we ook niet meer.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Das ook wel erg veel he knul :P
Klik om te vergroten...

Er was wel al sprake van aardig wat tolernatie natuurlijk. Maar alsnog, het was veel te veel ja.
Ik wilde even het laatste beetje opmaken; dat bleek wat meer te zijn dan verwacht :P
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
sjaaktrekhaak zei:
Veel plezier met meph, zo lang het duurt..

de grootst mogelijke zooi, met mogelijk heel vervelende sides
Klik om te vergroten...
Daarom nu ook een tijdje niet :wink:
25tolife zei:
Tja persoonlijk geen ervaring mee. Maar uitproberen kan altijd eens, leuk om te lezen!
Maakt me ook wat nieuwsgierig, maar ben niet zo van de uppers om het zo te noemen. Maar wie weet! :wave:
Klik om te vergroten...
Tja, ik heb nog niet veel ervaring met downers :P
Nu begint het rijtje uppers zich wel uit te breiden haha :P
Ik vind het wel een aanrader :)
Chris Pontius zei:
Er was wel al sprake van aardig wat tolernatie natuurlijk. Maar alsnog, het was veel te veel ja.
Ik wilde even het laatste beetje opmaken; dat bleek wat meer te zijn dan verwacht :P
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Even de restjes opmaken, oeps, weg halve gram :tearsofjoy:
Geniaal haha :tearsofjoy: :hearteyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mooi geschreven tripreport ! :wink:

Ik was wel verbaasd over de manier waarop je het snuiven van mephedrone beschrijft, ik vindt dat persoonlijk absoluut geen fijne stof om te snuiven. :P

Daarom stopte ik ook met het verder nemen van Mephedrone en stapte ik over op de Dextro Amfetamine.
Klik om te vergroten...

Amfetamine heeft ook vaatvernauwende eigenschappen. :)

Ik kijk uit naar het volgende deel ! :grin:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sublimo zei:
Mooi geschreven tripreport ! :wink:

Ik was wel verbaasd over de manier waarop je het snuiven van mephedrone beschrijft, ik vindt dat persoonlijk absoluut geen fijne stof om te snuiven. :P

Daarom stopte ik ook met het verder nemen van Mephedrone en stapte ik over op de Dextro Amfetamine.
Klik om te vergroten...

Amfetamine heeft ook vaatvernauwende eigenschappen. :)

Ik kijk uit naar het volgende deel ! :grin:
Klik om te vergroten...
Haha ja :P
Der zat wel een aantal uur tussen gelukkig :)
Niet dat dat veel uitmaakt, maarja :P
De Meph was vooral 's middags..Dextro ergens rond 10 a 11 uur..:grin:

Haha ja dat snuiven van Meph, ik weet niet, ik vind dat echt geniaal aanvoelen op de een of ander manier :P :tearsofjoy:

Fijn om te horen dat je uitkijkt naar het volgende deel :hearteyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha ja :P
Der zat wel een aantal uur tussen gelukkig :)
Niet dat dat veel uitmaakt, maarja :P
De Meph was vooral 's middags..Dextro ergens rond 10 a 11 uur..:grin:
Klik om te vergroten...

Oh, oke, dat is al weer een heel ander verhaal. Mephedrone werkt over het algemeen toch al snel uit. Dus er zat inderdaad meer dan genoeg tijd tussen. :)

Haha ja dat snuiven van Meph, ik weet niet, ik vind dat echt geniaal aanvoelen op de een of ander manier :P :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Grappig, mephedrone is een van de enige stoffen waarbij ik echt het idee heb dat ik mijn neus kapot maak ermee. Als ik mephedrone heb gesnoven is het heel normaal als er de volgende dag bloed uit mijn neus komt. :P

Fijn om te horen dat je uitkijkt naar het volgende deel :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja, ik vindt dat het een tripreport over stimulanten is dat echt aangenaam leest, het heeft net dat extra's wat de meeste tripreports over stimulanten missen. :wink:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waar blijf dat volgende deel?
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
k00k zei:
Waar blijf dat volgende deel?
Klik om te vergroten...
Rustig rustig :P
Ik gooi hem er denk morgen op...heb het druk gehad.
Veel werken :openmouth:
Centjes verdien voor al mijn drugs, jwt.
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mensjes,

Mijn tweede tripreport deze maand.
Waarschijnlijk denken jullie nu;
Een junkie in spé, misschien een kleine kern van waarheid, al beschouw ik het zelf niet zo.
Mijn drugsgebruik is in grote mate toegenomen sinds mijn eerste keer en zeer gevarieerd geworden. Zo neem ik elke keer wat anders en dat is denk ook een goed iets om te voorkomen dat ik een eventuele verslaving oploop.

Laat ik beginnen met het weekendje.
Ik ging een weekendje weg en uiteraard, ga ik dan lekker van de kaart.
Een keertje iets anders, een keertje geheel in thuissituatie en niet op een feest in tegenstelling tot veel eerdere ervaringen.

Ik beschikte over de volgende middelen met een ruime dosis.
0.6 gram Mephedrone en zo'n 0.6 gram Dextro Amfetamine.
Bekend met de effecten van Mephedrone en onbekend met de effecten van Dextro Amfetamine.
Na wat turbulentie de eerste dag ging ik er maar aan.


Ik begon met de Mephedrone en een vriendin met de Dextro Amfetamine. Ieders een lijntje. Ik schat zo'n 100 mg. Het bekende gevoel van Mephedrone bij mij door de neus is dat heerlijke gevoel je in je neus voelt ingaan. Een soort waarme gloed, gevolgd door een klein beetje kriebel. Dan voel je het zo je voorhoofd inschieten en denk je bij je eigen; Yippeeeeee, Let's get going! :hearteyes:

Ik kreeg een heerlijk chill gevoel, ontspannen en geintrigeerd door alles om mij heen. De vriendin die bij mij was ging min of meer op de praatstoel en ik luisterde heel veel. Heel erg veel ging langs mij heen. Ik kreeg de informatie wel binnen en ik hoorde het wel, maar het leek niet aan te komen of door te dringen. Toch wist ik er telkens wel iets van te maken en op te antwoorden. Zij zei dat ze niet veel voelde, maar ik wist wel zeker dat ze iets voelde :P Ze ging erg lekker en had een erg chill gevoel. Op den duur kreeg ik het heel erg koud en wist ik niet zo goed waar ik het moest zoeken. Onder een thermo deken gaan liggen en genieten van de warmte. Ik bleef het maar koud hebben als ik mijn armen aanraakte, maar wanneer ik nadacht over of ik het warm had, bleek dat ik het snoeiwarm had. Een hele warme gloed van binnen en een gevoel uit mijn buik wat zei dat ik het niet koud had, maar dat het maar zo leek. Mijn voeten waren gewoon eigenwijs. Wat een gedachtesprong, maar het was wel zo. Mijn voeten en handen waren in tegenstelling tot de rest van mijn lichaam heel koud. De rest was erg warm en het zweet klotste onder mijn oksels en rug. Wat een heerlijk gevoel.

Inmiddels hadden we meer als genoeg gepraat en bij mij was de piek wel geweest. De comedown blijft voor mij nasty en dat vind ik niet chill, maar het gevoel wat ik heb destijds vind ik heerlijk. Ik begon honger te krijgen, maar ik wist dat het niet zou werken om te eten. Mijn maag was namelijk volledig vol, maar mijn hersens zeiden van niet. Heel apart. Ik besloot dat de honger maar iets anders was. Het was honger naar meeeeeeeeeeeeeer. Dus weer de Mephedrone erbij gepakt. Een nieuw lijntje gelegd en het tweede deel van de space ging beginnen. Dit keer weet ik er niks meer van om heel eerlijk te zijn. Ik weet nog dat ik heel erg lang heb gezeten en dat ik telkens heel veel dorst had, terwijl ik telkens wel genoeg dronk. Mijn lichaam beloog mij voor mijn gevoel. Toch liet ik het allemaal varen. Nadenken is wel het meest stomme wat je kan doen wanneer je van de wereld bent. Althans dat is mijn mening. Dit heeft nog een uurtje of 2 geduurd of iets dergelijks. Daarna had ik zin in een nog een lijntje. Ja, ik weet het, let op de dosis en symptonen van ernstige vernauwing hardkloppingen etc. Dat hield ik netjes in mijn achterhoofd. Daar kwam het 3e lijntjes van wederom +- 100 mg. Dit keer was het effect heerlijk. Tenminste naar mijn mening, haha.

Het ubergevoel kwam op. Het leek eindelijk alsof ik uberuberuberlekker ging. Zeg maar het baas boven baas gevoel. Mijn lichaam ging kietelen, ja, ik kietelde mezelf zonder te kietelen. Kippevel over heel mijn lichaam en alle haartjes stonden overeind. De haartjes aaide elkaar en ik raakte in volledige extase. Mijn lichaam werd een verwarming en hielp zichzelf telkens op de juiste temperatuur. Niks geen kou, ideale temperatuur. Een interne thermostaat. Ik ging helemaal op in mijzelf. Voor het eerst sinds tijden zag ik dingen. Ik heb nog nooit gehallucineerd of iets dergelijks, maar dit vond ik toch wel zo leuk. Ik keek naar het plafond. Wat sommige mensen wel weten is dat bij een plafond vaak dan die soort van steentjes zijn. Ik zag een wat meer uitgedrukt steentje die groter was als de anderen. De kleintjes bleven netjes op hun plek en ik zag op den duur de grote zich voortbewegen over het plafond. Ik wist niet wat mij overkwam. De grote ging voort en opeens gingen alle kleintjes weg van de grote. Wanneer de grote de kleintjes raakte, werd hij steeds groter. Op den duur zag ik dat hij pootjes kreeg. Mijn fantasie nam een loopje met mij. Ik maakte er een neushoorn van, waarom, nouja, dat vond ik gewoon leuk. De wereld nam de vormen aan die ik nam, geniaal toch. Ik heb zo nog een flinke tijd zitten kijken met dat adembenemende gevoel.

Ik zal dit tripreport in tweeën splitsen, want ik merk dat het al aardig wat is om te lezen. Het deel van de Dextro Amfetamine zal ik in een ander tripreport zetten. Dat was ook een leuk avontuur op zich. Voor de mensen die denken dat ik onverantwoord bezig ben. Ik weet dat vanaf ongeveer 500 mg gevaarlijke symptonen van Mephedrone zich beginnen te vertonen. Natuurlijk is de naatvernauwing al vanaf het begin bij de Mephedrone. Dat merk je ook wel. Ik wist bij de derde lijn dat ik niet meer bij moest nemen. Dat ik zo ongeveer op mijn grens zat qua opname van drugs. Daarom stopte ik ook met het verder nemen van Mephedrone en stapte ik over op de Dextro Amfetamine.

Voor de mensen die zich zorgen maken over een verslaving; Ik bewaar de Mephedrone niet thuis en ik laat altijd het spul achter als ik bang ben voor eventueel gebruik naderhand. Dit heb ik in deze ook gedaan. Ik zorg er ook voor dat ik er niet aan komen in de directe omgeving. Een verslaving heb je immers zo opgepikt. Wederom hoop ik dat jullie hebben kunnen genieten van dit tripreport en ik jullie weer een beetje informatie heb kunnen geven over het leuke spul genaamd Mephedrone. Dit keer heb ik geen slechte symptonen ondervonden (gevoel te braken etc.).


Stay tuned for my first time experience met Dextro Amfetamine! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."