#1
Geloof me, als je te veel neemt wil je niet meer lopen/bewegen. :P.
Chris Pontius zei:Fresh zei:Mag voor je hopen dat je geen 100mg DEX hebt genomen![]()
Is best te doen hoor.
Fronske zei:Voor iemand die nog niet zo lang met drugs bezig is? Ik weet niet hoe het met haar tolerantie zit maar voor een beginner is dat echt zware overkill. Op 50mg ga je zeker al goed genoeg.
Als ik nu 100mg goede dex zou nemen zou ik retestrak staan en zéker meer dan 48u wakker blijven. En ik neem minstens 1 keer per week een kleine dosis (10 á 50mg) normale straatspeed, en in het weekend soms tot 200mg, dus ik heb wel een zekere tolerantie.
Fronske zei:Chris Pontius zei:Fresh zei:Mag voor je hopen dat je geen 100mg DEX hebt genomen![]()
Is best te doen hoor.
Voor iemand die nog niet zo lang met drugs bezig is? Ik weet niet hoe het met haar tolerantie zit maar voor een beginner is dat echt zware overkill. Op 50mg ga je zeker al goed genoeg.
Als ik nu 100mg goede dex zou nemen zou ik retestrak staan en zéker meer dan 48u wakker blijven. En ik neem minstens 1 keer per week een kleine dosis (10 á 50mg) normale straatspeed, en in het weekend soms tot 200mg, dus ik heb wel een zekere tolerantie.
Chris Pontius zei:Geloof me, als je te veel neemt wil je niet meer lopen/bewegen. :P.
Chris Pontius zei:Geloof me, als je te veel neemt wil je niet meer lopen/bewegen. :P.
Chris Pontius zei:Het was meer dat ik dacht dat mijn hart spontaan zou ontploffen. :P
Bommetjes van 300mg; doen we ook niet meer.
sjaaktrekhaak zei:Veel plezier met meph, zo lang het duurt..
de grootst mogelijke zooi, met mogelijk heel vervelende sides

Olijfboompje zei:Chris Pontius zei:Het was meer dat ik dacht dat mijn hart spontaan zou ontploffen. :P
Bommetjes van 300mg; doen we ook niet meer.
Das ook wel erg veel he knul :P
Daarom nu ook een tijdje nietsjaaktrekhaak zei:Veel plezier met meph, zo lang het duurt..
de grootst mogelijke zooi, met mogelijk heel vervelende sides
Tja, ik heb nog niet veel ervaring met downers :P25tolife zei:Tja persoonlijk geen ervaring mee. Maar uitproberen kan altijd eens, leuk om te lezen!
Maakt me ook wat nieuwsgierig, maar ben niet zo van de uppers om het zo te noemen. Maar wie weet!![]()
Chris Pontius zei:Er was wel al sprake van aardig wat tolernatie natuurlijk. Maar alsnog, het was veel te veel ja.
Ik wilde even het laatste beetje opmaken; dat bleek wat meer te zijn dan verwacht :P
Daarom stopte ik ook met het verder nemen van Mephedrone en stapte ik over op de Dextro Amfetamine.
Haha ja :PSublimo zei:Mooi geschreven tripreport !![]()
Ik was wel verbaasd over de manier waarop je het snuiven van mephedrone beschrijft, ik vindt dat persoonlijk absoluut geen fijne stof om te snuiven. :P
Daarom stopte ik ook met het verder nemen van Mephedrone en stapte ik over op de Dextro Amfetamine.
Amfetamine heeft ook vaatvernauwende eigenschappen.![]()
Ik kijk uit naar het volgende deel !![]()
Haha ja :P
Der zat wel een aantal uur tussen gelukkig
Niet dat dat veel uitmaakt, maarja :P
De Meph was vooral 's middags..Dextro ergens rond 10 a 11 uur..![]()
Haha ja dat snuiven van Meph, ik weet niet, ik vind dat echt geniaal aanvoelen op de een of ander manier :P![]()
Fijn om te horen dat je uitkijkt naar het volgende deel![]()
Rustig rustig :Pk00k zei:Waar blijf dat volgende deel?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."