Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD Breaking in, in the universe, and the unknown *aangevuld

LSD Breaking in, in the universe, and the unknown *aangevuld

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: LSD Breaking in, in the universe, and the unknown *aange

Ik had vorige week het gevoel dat ik doorbrak onder lsd. Had 2 capsules lachgas in een ballon gedaan en voelde me voor de eerste keer volledig geabsorbeerd worden door mijn visuals. Ik reisde door de schakels in mijn hoofd van herinnering naar herinnering die ik visueel ook zag, alsof ik door een bolle lens keek. Ongelofelijke ervaring, de tunnel, de scherven, de explosie.. alles was er.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: LSD Breaking in, in the universe, and the unknown *aange

spacelord zei:
Ik had vorige week het gevoel dat ik doorbrak onder lsd. Had 2 capsules lachgas in een ballon gedaan en voelde me voor de eerste keer volledig geabsorbeerd worden door mijn visuals. Ik reisde door de schakels in mijn hoofd van herinnering naar herinnering die ik visueel ook zag, alsof ik door een bolle lens keek. Ongelofelijke ervaring, de tunnel, de scherven, de explosie.. alles was er.
Klik om te vergroten...


Klinkt inderdaad ook als inbreken in het onmogelijke, hopelijk een speciale ervaring gehad?vast wel klinkt zeker zo in ieder geval :wink: . Ik wel ben er veranderd in positieve zin, en een onmogelijke ervaring draag ik mee met me voor altijd denk ik. Was niets aliens ofzo denk dan maar 100x verder erachter na etc... :hearteyes:

Dank voor je berichtje! :wave:

PS de dosis zet ik bewust nergens neer, iedereen neemt nou eenmaal zijn vertrouwde hoeveelheid! Maar zeg toch weer erbij kijk uit het is alles behalve speelgoed! :rolleyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: LSD Breaking in, in the universe, and the unknown *aange

Wat ik altijd grappig vind is het feit dat je je eigen grenzen altijd blijft verleggen op vlak van trippen, alsof er geen eind aan komt. Toen ik voor het eerst lsd deed, was ik ervan overtuigd dat dit DE ervaring was. Was overigens maar 30 µg ofzo, natuurlijk schrok ik me een bult toen ik ineens overstapte 150 µg :tearsofjoy: Toen dacht ik 'nee verder dan dit kan je echt niet gaan'. Endan leer je lachgas kennen, nog hogere doseringen, DMT, ga je eens combineren en krijg je steeds meer te weten over die miljoenen kronkels in je kop waarmee je kunt tijdreizen, sterven, wedergeboren worden, versplinterd worden over meedere dimensies... de mogelijlheden zijn eindeloos :hearteyes: Ik heb nooit behoefte aan die enorme dosisssen waar dagen van tript. Met ketamine en lachgas geraak je voor een paar minuten wel op het niveau van almost DMT breaktrough met een zegeltje van zon 200µg.

Ik vraag me af hoe een doorwinterd tripper uit een ervaring zou komen van salvia, dmt, lsd, paddo's, 2cb en mescaline. Dan trip je mss de rest van je leven :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: LSD Breaking in, in the universe, and the unknown *aange

spacelord zei:
Wat ik altijd grappig vind is het feit dat je je eigen grenzen altijd blijft verleggen op vlak van trippen, alsof er geen eind aan komt. Toen ik voor het eerst lsd deed, was ik ervan overtuigd dat dit DE ervaring was. Was overigens maar 30 µg ofzo, natuurlijk schrok ik me een bult toen ik ineens overstapte 150 µg :tearsofjoy: Toen dacht ik 'nee verder dan dit kan je echt niet gaan'. Endan leer je lachgas kennen, nog hogere doseringen, DMT, ga je eens combineren en krijg je steeds meer te weten over die miljoenen kronkels in je kop waarmee je kunt tijdreizen, sterven, wedergeboren worden, versplinterd worden over meedere dimensies... de mogelijlheden zijn eindeloos :hearteyes: Ik heb nooit behoefte aan die enorme dosisssen waar dagen van tript. Met ketamine en lachgas geraak je voor een paar minuten wel op het niveau van almost DMT breaktrough met een zegeltje van zon 200µg.

Ik vraag me af hoe een doorwinterd tripper uit een ervaring zou komen van salvia, dmt, lsd, paddo's, 2cb en mescaline. Dan trip je mss de rest van je leven :grin:
Klik om te vergroten...

Grenzen?! :hearteyes: Dacht eerst ook altijd aan grenzen etc. maar nu zie ik het meer als mijlpalen ofzoiets :P Ja onderstaande klinkt wel als een uitdaging (waar ik me niet aan ga wagen nu :wink: ) Denk dat je dan er wel even(of altijd..) over doet de draad van het leven op te pakken op zijn zachtst gezegd :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: LSD Breaking in, in the universe, and the unknown *aange

Misschien post ik deel 2 om het zo maar te noemen ook binnenkort. Moet dat stuk nog even goed vertalen om het zo te noemen, anders is het al helemaal niet begrijpelijk meer nog dieper in de trip, en dat uit proberen te leggen hms. :confused: :grin: Zal er lekker de tijd voor nemen tot het goed waardig word hopelijk :) Heb daar eigenlijk nog geen woorden voor behalve
" WTF?! :hearteyes: " op het moment en papieren vol dingen die ik toen schreef/maakte. Ik zie wel hoe het in elkaar gaat vliegen, veel met woorden spelen maar weer, hopelijk gaat dat me goed af in dit kloteweer :rolleyes:
Piece!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Edit: Het trip(je) vooraf waar ik niet echt een verslag van kon maken maar dit had ervaren, en bij deze trip weer verder ging waar ik was post ik dit hier ook bij. Sommige hebben het vast al gelezen. dit stukje vooraf. Daarna komt de trip pas eigenlijk echt dit was een voorproefje ofzo:

Een onmogelijke ervaring op papier zetten kan dat?! :cry:
De tijd klopt er niet voor daar :confused:

Ik wou een reportje maken maar ik post het maar hier want echt een report is het niet vind ik persoonlijk

Het onmogelijke..........
Dosis : genoeg

Denk je eens in dat je zoveel patronen vierkanten driehoeken ziet en ze draaien allemaal veranderen van kleurziet dat je nog geen meter voor je kan kijken als de lsd aan het werken is.. Als je maar hard lang genoeg je staande houd kom ik in een andere tijd terecht... Waar veel mensen nog zijn maar enkel met moeite adem kunnen halen; aangezien het drama, realiteit, euforie, schoonheid, vele kanten op kan rollen en vallen of breken. Terwijl dit echt hele belangrijke mensen zijn Er is na een bepaalde grens inderdaad verder uhm niets of iets wat uit te leggen valt, zou me dagen/weken kostten om dat neer te zetten op papier als dat al zou lukken wat denk ik niet mogelijk is voor mij nu. Want het is al geschreven dus kan er niets aan doen, misschien snapt iemand dat?

Er is zoveel meer dan de meeste mensen denken, en dat is niet slecht,goed,mooi,naar, het is wat het is, en daar moet je van genieten. Ik zal even de tijd nodig hebben om me weer op dezelfde pagina voel als ik nu op schrijf. Hoeveel ik heb genomen zou het eerlijk waar niet weten. Enkel weet ik dat ik nu een unieke,speciale trip was die vele eerder overtrof. Dit heeft me de andere kant laten zien , zover ik dat mocht , kan snappen of jullie begrijpen. Het is daar niets als hier Het is daar op een ander level van bewustzijn, wat erg gecompliceerd, en beter is om niet uit te leggen dat is iets wat je zelf misschien eens ervaart als je dat geluk zou hebben! Maar sta er echt sterk in je schoentjes voor met een helm op, en ga ervan uit dat je ego losbarst als een ei en je bent los van jezelf en raakt de echte werkelijkheid, hoe zit het nou precies in elkaar? Heb wat dingen gezien , gevoeld, gehoord, maar het is helaas niet uit te drukken misschien , I love the way you lie... :hearteyes: Kan er niet meer tegen teveel mensen die niet weten wie ze zijn, nog moeten groeien tot bloemen! Begrijp me niet verkeerd gelukkig zijn velen in mijn opinie echt al daar maar ik ga nu weer te wazig praten volgens mij. … heeft zoveel in zich dat het er ontelbaar andere trips zullen worden gepost denk ik voor een hele lang tijd ,ik denk de grens gezien te hebben maar ik ben ook maar een mens dus fouten maak ik ook,. Maar het leek onbeschreven stuk papier waar ik op liep kan het niet anders uitleggen dat. Waar ik zelf alles kan bepalen aangezien er niemand is soms dan. Het is een duister pad wat niemands schuld is behalve de mijne die ik bewust gekozen heb., en beslist niemand die ik verzinnen kan het kwalijk neem, en er echt helemaal mezelf kan zijn zonder enig gezeur. En het meer dan logica/fictie/non-fictie worden kan, dan het is. Ik voel me daar echt thuis alsof ik daar al jaren of misschien 1 seconde of andere jaren zat zonder dat ik het wist, en nu er nu pas bewust van ben. Het gaat alle logica te boven. Hier gaan mijn woorden me verstand te boven kan het niet beter uitleggen. Ik ben wie ik ben en ben mezelf tegengekomen zonder ego/andere dingen neutraal fictie achtig en als je daarin in stapt gaat er nog een wereld open.. Verder kan ik nog niet met de woorden nu :hearteyes:
Sorry let niet op mij ben maar een verstrooide idioot nu!! En sorry voor de taalfouten alvast :flushed: dacht er een reportje van te maken maar meer zal er niet uit komen heb ik het gevoel..
Klik om te vergroten...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Breaking in, in the universe, and the unknown

Voorbereiding: Had een paar dagen ervoor een lichte trip gehad al dus dacht tolerantie te hebben, maar had dat verkeerd ingeschat ondanks eerdere ervaringen met zon korte tijd ertussen. Maar goed had al eerder die dag 2cb op 15-17mg. Was dus nog beetje vaag op zen minst te noemen, en had alles behalve zin in slapen. Toen kwam ik op een spontaan idee wat lsd te nemen. De dosis weet ik niet(zal vast te veel zijn voor vele maar goed), maar ben ver gegaan verder dan ooit :hearteyes:

Met wie? : Alone

Nam uiteindelijk dus de lsd rectaal om zo meer ervan te kunnen genieten. Jointjes eten,muziek,wierook en alles was al klaar. Denk dat ik na 5 minuten al iets voelde en dacht damn dat is wel erg snel.. De gordijnen bewogen al als een tornado die door me kamer vloog. Alles was niet meer te herkennen al snel was in me eigen huis en voelde me alsof ik ergens op bezoek was. Had wel honger ineens gekregen. Dit was denk ik 5 minuutjes later dus 10-tot 15 min na ik de lsd nam. Ging naar me keuken wat eten warm maken het wachten duurde me wel erg lang. Verdwaalde met mijn gedachtes overal heen al. Na voor mijn gevoel 15 minuutjes was het eindelijk warm genoeg. Met bakje terug naar de woonkamer waar alles klaar stond verder. Hoefde me nergens over te maken. Mocht het te erg worden had ik nog diazepam achterdehand. Lekker wat gegeten echter ging me dat bijzonder moeilijk af eerlijk gezegd bami met een vork. Uiteindelijk heb ik het maar met handen opgeten, genoot van elke hap intens veel, en had er nog ruim een kilo van over dus zorgeloos ging ik op de bank zetten zette een muziek op waar ik echt compleet mee in opgezogen kan worden naar andere realiteiten, werelden, universums.. Stak jointje op deed me ogen dicht en toen kwam het..

Zag mezelf, maar niet als mens, dier of wat dan ook. Maar uit lijnen die met elkaar verbonden waren met lichtpunten, noem het sterren(ja zover heen was ik) Ineens zag het heelal er niet meer zo enorm uit. Leek het met andere die ik ook kon zien net zoals ik mezelf zag, ook geen aardse wezens.. Het leek er letterlijk op dat je daar echt meer dan druk/berichtten kan sturen zonder iets nodig te hebben op je eigen hoofd na. Heb daar met me ogen dicht denk ik wel uren naar gekeken en probeerde het geheel te begrijpen, kwam er na een tijd achter dat die drang om het te begrijpen beter er niet kon zijn, en kon het op verbazingwekkende manier achter me laten. Echter liet ik niet alleen dat achter ik was even letter en figuurlijk door niemand die me op de aarde kon houden, liet alles gaan, tot ik op een gegeven moment niet eens meer me eigen naam wist en (nog steeds met ogen dicht) poorten voor me zag waar ik doorheen moest stappen van een ???? Maar het was het juiste te doen, daar was geen twijfel voor mij toen. Was toch voor mijn gevoel lichamelijk op bezoek bij mij thuis, en geestelijk ging de ruimte reis verder. Het is en blijft een trip maar wat ik allemaal zag en snapte toen ik weer door "de poort" Ik kwam niet op een leeg schilderij die ik zelf in kon kleuren. *1. Maar kwam nu direct in een andere wereld, ja zo noem ik het, Hierin was er geen leeftijd, geen naam, geen huis, was allemaal niet nodig voor hoe deze wezens en ik? functioneerden. Ik hoorde in sommige rap lyrics geloof het of niet wetenschappers, (kan ook een mindfuck zijn zoals de hele trip..) Die door middel van muziek veel meer te weten te komen dan je zal kunnen geloven. Muziek speelde ook spelletjes met me. Ik werd helemaal weg gezogen in een wereld waar nu een grote ingekleurde in wel tekening, waar ik als het ware wakker werd.

Kon me geestelijk bewegen (lucide droom?) Heb zo letterlijk een rondleiding gehad tot in de verste diepte van het plaatje wat ondertussen wel 5d leek. Stapte op een noem het een grote vogel die me wou rondleiden. Stapte erop en zag me een wereld niet te geloven. Denk maar aan Walt Disney kastelen, en veeeel kleine plaatjes waar ik zo letterlijk een gigantisch verhaal over kan schrijven. Zag er bijvoorbeeld 1 waar ik zo de coca cola en meerdere kerstmis reclames, en films uit kon zuigen als een zuurtje. Op dat moment dacht ik wel bij mezelf zal ik maar diazepam nemen? Was namelijk pas inmiddels 1 uur verder ofzo, maar had er eigenlijk geen behoefte aan, waardoor ik me de trip ook veel beter herinneren kan. Ondertussen stak ik weer een jointje aan, en even ander muziekje waar ik blijkbaar nog dieper in kon wegzakken. Paar trekjes van de joint en ik proefde hem nog een kwartier lang (doet me denken aan me eerste lsd trip tijd geleden) Dus had ik aan een paar trekjes af en toe wel genoeg (de eerste 10 uur). Had inmiddels wel alweer honger gekregen, maar zag op tegen de handelingen die ik moest doen ervoor, wat natuurlijk 0 zin heeft. Dus stond op wederom weer enorm lang wachten voor mijn gevoel. Maar was het wachten wel waard jezus wat was dat simpele eten lekker(Bami met vlees en groente). Eenmaal op en veel geknoeid aangezien ik nauwelijks het eten kon zien in bakje de visuals waren echt te overweldigend haha. Denk dat sommige mensen op zon moment en niet een je eigen meer wetend zouden kunnen "flippen" maar ik had mezelf van me eigen lichaam gescheiden, familie, vader moeder zeiden me niet echt wat meer, zo kan ik wel even doorgaan.Maar kwam er kort gezegd op neer dat er niemand was die me "hier" zou houden. Maar de les die ik gelijk doorkreeg is dat het leven je enige recht is. En na je leven nou zal eerlijk zeggen dat ik al tevaak daarmee gespeeld heb per ongeluk weliswaar. Maar nu kon ik er meer uit halen/zien/voelen/zijn. Maar dat is vast een persoonlijke mening en zal die daarom niet omschrijven hier. Heb respect voor de medemens, en daar gaat het niet eens meer om, nu kon ik niet stoppen voordat ik me eerbied had, respect had en me eigen verwachtingen nageleefd heb.

Ging dus keihard verder toen ik me ogen dichtdeed, wat ook door de ongelofelijke visuals me hele kamer leefde inmiddels. Ogen dicht en kwam nu weer in me rare bewustzijn die ik had/heb. Waar alles ineens met de logica op de kop geslagen word uit frustratie, omdat het weer dat gezeur is waar je het antwoord zo zelf van kan opzoeken. Voelde me zo slecht dat het bijna wel goed moest zijn, klinkt vreemd maar zo voelde ik me toen ook op zen zachtst gezegd. Heb daar eigenlijk uren geweest en voelde me daar meer thuis dan ik ooit in me leven had gevoeld. Het voelde alsof niets me wat aan kon doen waardoor ik ineens weg voor altijd zou zijn, leek alsof het een eeuwigheid was maar ja dat zal ik nooit weten uiteraard.. Kan zo nog wel 10 a4tjes doorgaan de trip duurde voor mijn gevoel een maand (wat maar 2/3 dagen waren in de normale beleving. Dus noem alleen de dingen op die me echt voor raadsels lieten staan. Bijvoorbeeld teveel informatie is macht zegt men, tot op zekere hoogtes in de ruimte wel ja. Maar daarna moet je het zelf maken/verzinnen/doen/creëren. Fantasie sloeg op hol. Zag zo hoe je naar een andere wereld toe kon, en deed dat zelf ook maar dat was iets wat me voor alle stomheid sloeg die het zijn kan.. Al die tekenfilm figuurtjes zijn niet fictief maar onbegrijpelijk en helden op hun beurt.. Elk op hun eigen tijd waar ze daar heen mogen vliegen naar deze wereld, en hier tot een cartoon door gekregen word. Klinkt erg vaag weet het..


Op dat moment deed ik maar even de muziek af en ging jointje roken onder het genot van een albert heyn smoothie. Wat wederom te lekker, mooi was voor woorden zag allemaal kleuren voor me ogen bij elke slok die ik nam. Zodoende duurde het vast een tijd voordat ik überhaupt de keuken uit kwam met het drinken, en inmiddels was het alweer tijd voor zonsopgang :hearteyes: Heerlijk alle gordijnen open en zo uren lang genoten van de zon die me alles bracht wat ik nodig had op dat moment, en eigenlijk altijd. Het laadde me op met positieve energie, wat ik zo kwijt kon als ik me ogen dichtdeed. Ernstige problemen mezelf daar verstaanbaar te maken als je niet met je lichaam probeert te communiceren. Maar heb er veel meer gezien/gehoord dan dat ik me ooit wensen kon/durfde te vragen tot het er opeens was. Sinds deze trip heb ik mijn honger bijna gestild maar kan niet stoppen nog, nog 1 laatste looping om in het juiste plekje te belanden. Misschien ben ik er nu al beland maar heb me dat niet bewust door nog.
Ik stak nog maar een joint aan en pakte drinken even bijtanken het voelde net aan alsof ik ondervoed was, zoveel honger had ik. Na flink wat eten en knoeien.. Ging ik plat op bed liggen met asbak jointje en drinken erbij. Was heerlijk ontspannen ondanks me brein overuren aan het maken was. Ben zo na niet te lange tijd in slaap gevallen trippend en wel.

Geen idee of iemand dit herkent maar, eenmaal wakker geworden en nog steeds even hard trippend wakker geworden. Toen begon begonnen wat irritante dingen. Denk bijvoorbeeld aan dat alles te langzaam gaat. Ik liep naar de woonkamer(wankelde hehe) en ik zag me eigen bewegingen achter me alsof ik in de tijd vooruit liep. Vreemd gevoel, en muziek ging ook veel te langzaam. Maakte niet uit wat ik opzette, dus maar vrede mee genomen het werkt immers toch weer vanzelf uit. Met die gedachte besloot ik ook maar geen diazepam of wat dan ook te nemen, aangezien ik zulke vreemde bijzondere dingen aan het trippen was voor mijn gevoel. Pakte uiteindelijk een biertje erbij en ging met de volgende joint naar het uitzicht kijken, met de te langzame muziek erbij die langzaam maar zeker weer tot een juiste snelheid kwam duurde wel even. Toen de muziek weer klopte ging ik weer met me ogen dicht op de bank verder zitten. Biertje was alweer op maar joint lag nog in de asbak, ging ik met me ogen dicht weer direct naar die plaats toe die diep in jezelf zit waar ik nooit van wist dat die er ook was. Heb me daar eigenlijk op bovenstaande wijze nog vele uren vermaakt, kreeg letterlijk idieen die zo compact zijn dat 1 woord al een heel boek kon worden. Weet nu geen voorbeeld te noemen even maar het is erg logisch allemaal als je er vanaf een punt naartoe kijkt, zonder je naam,lichaam,realiteit, naartoe kijkt. Heb toen ook een tekening gemaakt, en als ik iets niet kan is het tekenen.... Maar wou het ineens proberen en zien wat eruit komt. Zal het niet erbij posten want het zijn maar vreemde 2 tekeningetjes. Maar liet ze later zien aan vrienden en die zagen er echt van alles in, en vonden hem erg apart haha. Maar goed terug naar de trip. Ik tekende met me ogen dicht kon nu bizar genoeg me beeld wat ik in me hoofd had natekenen maar moest wel blijven kijken naar het beeld wat ik had toen. Eenmaal klaar foto van gemaakt met telefoon leek me grappig om te maken. Vond/vind de tekeningen niet echt super ofzo maar zat ook nog geen kleur in maar zag er wel van alles in terug van wat ik in me hoofd had. Enigsinds tevreden stak ik de joint weer aan pakte nog een biertje en ging op het balkon zitten. Veel denken misschien gelijk die gek gaat op 10 hoog knetterleip op het balkon wankelen, maar ging gewon heerlijk in de stoel zitten en heb zo daar weer verder gereist naar gebiede nwaar ik het volgende trip report wel de woorden voor heb gevonden. maar nu nog even met een mond vol tanden voor sta als me gevraagd word dat uit te leggen. Het is meer iets dat je ervaren moet om dat te snappen, maar ik zal de woorden er wel voor vinden vroeg of laat. Maar deze unieke ervaring en dingen die ik leerde van mezelf waren zo fijn dat ik eigenlijk op dat moment en eigenlijk de hele tijd niet eens wou dat de trip stopte. Maar het was nu inmiddels al wel een kleine dag verder dus dacht dat het al zou ophouden maar het vlakte iets af en ging op dat niveau nog 1 door en de 2-3 e dag viel ik in een diepe slaap en werd heerlijk fit wakker en wist nog heel veel van de trip, ik wou zoveel mogelijk meenemen uit de trip ook al zou dat risico met zich meebrengen om het zo te noemen, en was blij dat ik echt veel heb mee weten te brengen naar me dagelijkse leven. Enige wat er niet fijn van is, sommige mensen kunnen me echt koppijn bezorgen nu als ze zo ontzettende onzin over onzin praten haha. Kan er ook om lachen maar dubbele gevoelens erover dus. Zo kan ik in muziek nog steeds heel diep in de beats verdwalen en andere kleine geluidjes erbij heerlijk!.

Maar goed ik stop hier even en kijk even of dit goed te volgen is. Heb me best gedaan en woorden zorgvuldig uitgekozen, hopelijk is het te lezen anders snap ik het evengoed.


Conclusie:

Dit was absoluut een me zwaarste trips denk ik op niveaus/levels die ik niet wist dat bestonden. Zou het zo weer over doen, maar heb nu wel even het gevoel dat ik even klaar ben voor even weer op zen minst :hearteyes: Kan het nog veel langer maken maar dat lijkt me overbodig. En heb ook het laatste deel van me trip een klein levensverhaal geschreven vraag me niet waarom maar moest er blijkbaar nog uit.. Is nog aardig gelukt ook las ik later. Voorlopig weer even bijkomen en dan zie ik het allemaal wel weer :hearteyes:



Toch alvast woordje achteraf:
Heb hier meer van geleerd dan ik ooit had kunnen indenken. Ben misschien tever gegaan voor mijn gevoel, maar daardoor was het een unieke trip, sommige zouden het vast een bad trip noemen van te lang maar zo beleefde ik het totaal niet was heerlijk thuis, zo voelde het.

Bedankt voor het lezen hopelijk heb je er van kunnen genieten.
Piece! :wave:

EDIT: Klaar met aanvullen/nakijken hopelijk is het beetje leuk om te lezen, en niet TE warrig hehe. Anders snap ik dat ook wel, maar heb geprobeerd het neutraler te laten klinken en met de taal beetje gezocht en gespeeld. Dank voor het lezen! :wave:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: LSD Breaking in, in the universe, and the unknown

2/3 dagen! :openmouth: :grin: :grin:

Maar mooi report, man! :grin:

Kom maar op met dat andere stuk. :hearteyes:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: LSD Breaking in, in the universe, and the unknown

Wat een rare dromen zal je dan hebben als je slaapt. :P

En het is best te lezen hoor!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: LSD Breaking in, in the universe, and the unknown

pascal828 zei:
2/3 dagen! :openmouth: :grin: :grin:

Maar mooi report, man! :grin:

Kom maar op met dat andere stuk. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dank voor je positieve berichtje! Hoop dat het nu niet zo warrig is. Het andere stuk zal ik morgen middag erbijzetten, even slapen eerst en morgen even de rest afmaken, en met de taal een beetje spelen om het begrijpelijk te houden. Ja 2/3 dagen was best lang weer hehe. Maar ben in die tijd ook een aantal uur in slaap gevallen noem ik het maar :hearteyes:

Rest komt morgen dan!

Piece!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: LSD Breaking in, in the universe, and the unknown

pascal828 zei:
Wat een rare dromen zal je dan hebben als je slaapt. :P

En het is best te lezen hoor!
Klik om te vergroten...

Gelukkig! En die dromen zijn inderdaad erg bizar zoals al die dagen waren :wink:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: LSD Breaking in, in the universe, and the unknown

jeeeeetje dit is wel andere koek. Hoe jij het beschrijft krijg ik een beetje een inception gevoel. Als leonardo dicaprio samen met zn vrouw in die film hun eigen wereld creeren, en daar oud worden en bijna dood gaan, en dan wakker worden en maar 1 nacht hebben geslapen ofzo.

2/3 dagen is wel superlang man, ben jaloers :grin: het klinkt echt supergoed en mn interesse in lsd word steeds groter nu :hearteyes: :hearteyes:

ik kijk uit naar je laatste stuk :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: LSD Breaking in, in the universe, and the unknown

luchtigtoetje zei:
jeeeeetje dit is wel andere koek. Hoe jij het beschrijft krijg ik een beetje een inception gevoel. Als leonardo dicaprio samen met zn vrouw in die film hun eigen wereld creeren, en daar oud worden en bijna dood gaan, en dan wakker worden en maar 1 nacht hebben geslapen ofzo.

2/3 dagen is wel superlang man, ben jaloers :grin: het klinkt echt supergoed en mn interesse in lsd word steeds groter nu :hearteyes: :hearteyes:

ik kijk uit naar je laatste stuk :)
Klik om te vergroten...

Dank je voor je positieve feedback! En heerlijke vergelijking met die film nu je het zo zegt :hearteyes:
Ik ga zo de rest afmaken en komt erboven bij te staan. Moet eerst even wat dingetjes doen maar zal er in de loop van de middag wel bij staan. Gelukkig is het (hopelijk) goed genoeg te volgen :wink:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: LSD Breaking in, in the universe, and the unknown

Heerlijk report :hearteyes:
En prima te lezen, dat warrige past wel bij de vage sfeer van jouw LSD-trips :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: LSD Breaking in, in the universe, and the unknown

Einstein zei:
Heerlijk report :hearteyes:
En prima te lezen, dat warrige past wel bij de vage sfeer van jouw LSD-trips :P
Klik om te vergroten...

Dank je voor je berichtje! Moet dat warrige maar op de koop toe nemen hehe. Ben alang blij dat deze naar mijn idee een stuk makkelijker te volgen is dan de vorige paar.

Heb net de aanvulling erbij gezet. En kleine aanvulling van vorig reisje toen ik ook snoeihard ging.
Piece! :hearteyes:
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: LSD Breaking in, in the universe, and the unknown *aange

Mooi report. Denk dat waar jij was net zo moeilijk is uit te leggen als iemand die nog nooit heeft getript uitleggen wat trippen is, onmogelijk om het goed te doen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: LSD Breaking in, in the universe, and the unknown *aange

lolnoob zei:
Mooi report. Denk dat waar jij was net zo moeilijk is uit te leggen als iemand die nog nooit heeft getript uitleggen wat trippen is, onmogelijk om het goed te doen.
Klik om te vergroten...

Inderdaad woorden zijn er nog niet eens voor.. Maar wel bijzonder te ervaren :hearteyes:
Cheers voor je berichtje!
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: LSD Breaking in, in the universe, and the unknown *aange

Geniaal goos :grin:
Echt leuk hoe je zoveel probeert te beschrijven hoe het eruit zag :grin:
Kan mij er een leuk beeld bij vormen :hearteyes:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."