Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Daar gaan we van uit!!!"
"Puur bestaat niet voor de eindgebruiker..."
"Maar ach, om on topic te blijven: met 16 lijnt(jes) (één per neusgat gedeeld met 2 anderen) uit een gram heb ik ooit een erg gezellige avond gehad. 75% zei de dealer..."
"Morgen Lowlands, olé!!"
"Psychedelibee zei: Vond je het echt nodig om een topic van 11 jaar oud te bumpen met zo'n onzinnige post? https://drugsforum.nl/help/terms Lees de forumregels maar even door, bij deze ben je gewaarschuwd dat je bij een volgende onzinnige post een post van 3 dagen kunt verwachten. Klik om te vergroten... Excuses, ik ben een maagd wat betreft fora en hieraan deelnemen. Ik zal er op letten en de regels nog eens doornemen..."