Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het is zwaar giftige rotzooi, en tenzij je het lekker vindt om niet meer te kunnen denken en niets meer te voelen: niet nemen. Seroquel is in feite niet meer dan chemische lobtomie. Klik om te vergroten... klopt Ik ken 't, heb ook Seroquel geslikt, al die anti-psychotica zijn gigantische troep. heb er zelfs een tumor aan overgehouden, die is inmiddels weggehaald en een stuk schildklier verwijdering, Dus kijk uit met Antipsychotica en vooral in Depot vorm"
"ik heb 'm ook wel 's gevierendeeld om vervolgens stukjes in te nemen, kijken hoe 't viel. soms voelde ik niks en nam ik 'n hele erachteraan, maar daarna ging 't te hard. sindsdien ben ik ook bang van XTC geworden. heb 'r ook mar een stuk of 20 op in totaal"
"heb veel te maken met psychoses en drugs en aanleg. ik denk dat de intentie waarmee iemand drugs gebruikt belangrijk is. als iem drugs neemt om minder wanhopig of als ondrukkingsmiddels gebruikt heb je meer kans op depressies en psychoses/schizofrenie dan wanneer iemand gebruikt vanuit een soort blije levenslust en een stabiele ondergrond"