psychose, bedoel je als tijdelijke effecten? of mensen die er "zogezegd" voor altijd in zitten.
Ik heb ook eens raar staan doen, toen ik 1gr speed, 20gr wiet, 3 lsd's(hoffmans), en een beetje ghb.
Had nog nooit die combi gedaan, en ik was al 2 dagen wakker, uiteindelijk ben ik gewoon extreem para geworden, enorm zwaar hallucineren, dieptezicht wankelt, achtervolgingswaanzin, agressief beginnen doen (denken dat er agressief word gedaan tegenoverjou), gewoon alle kleuren in je ogen druipen naar beneden en zoveel patronen die bewegen, maar dan op die trips ghb & speed, en pfft, twas uiteindelijk niet meer leuk.
Op een gegeven moment zat ik in een soort van
lichttunnel, ik zag gewoon voor mij, maar in een cirkel, en alles buiten die cirkel, vloog precies voorbij, heel erg wazig. Ik hoorde geluiden minder goed, ik had moeite om te spreken, en te reageren, en me vooral te oriënteren, want gewoon alles vloeide in elkaar
Sindsdien probeer ik toch echt gewoon 1 drug per keer te gebruiken