Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat bedoel ik met "Wat is je meest trieste/beschamende junk moment?" Ik zal even een voorbeeldje geven. In de diepste putten van mijn meest lage drugs periode een half decennium geleden, Eén waar vooral 3mmc mij in haar macht had, zat ik eens op de bank. Ik had net een half uur geleden mijn laatste beetje opgesnoven, Ik begon al aardig depressief te worden want ik had geen mogelijkheid meer om nieuwe te fixen, maar daar was opeens een geschenk uit de hemel gearriveerd. het was alsof al mijn gebeden waren verhoord. Het was een brok 3mmc, op de grond, wat mij lief aan keek tussen de zandkorrels die net onder mijn schoen vandaan kwamen. Ik kon die arme jongen daar niet achter laten natuurlijk dus ik heb hem netjes in zijn natuurlijke habitat vrijgelaten. ja je raad het al, op de spiegel. Ik kon wel een gat in de lucht springen. Ik pakte snel mijn gereedschap uit mijn portemonnee en ging gelijk aan de slag. Daar lag hij dan, je had het moeten zien. het was prachtig. alsof dit altijd al voorbestemd was. ik rolde een 5 euro biljet op, pakte de glasplaat op en wilde doen waar ik goed in was "WIWIWIWIWIWI" opeens ging de intercom af, alsof ze je het daglicht niet in je ogen gunnen zo voelde het. Ik liep zwaar geïrriteerd naar de intercom en ik hield, als de dwaas waar je moeder je voor gewaarschuwd heeft, die spiegel scheef. Mijn leven flitste voorbij. ik kon het niet geloven. De volledige berg die er op lag viel precies tussen de naad van de bank. Mijn hart vergat een slag en ik zag mijn gezicht wit wegtrekken toen ik in het schone spiegeltje keek die ik vast had. Ik gooide de spiegel van me af en duwde het kussen van de bank aan de kant. en daar lag het, mijn hoopje 3mmc verspreid tussen de haren en het zand die ik de laatste 2 jaar opgespaard heb in die naad. Ondertussen is de intercom 5x afgegaan. Ik pakte snel een lepel, en schraapte alles weer op de spiegel. In dat proces heb ik de halve inboedel die ik kwijt was terug gevonden in die gleuf. zorgvuldig en met oog voor detail heb ik de menselijke resten er tussen uit gepeuterd. Althans een poging tot. en daar lag het dan een bergje 3mmc die van wit naar 50 verschillende kleuren is gegaan, niks weerhield me om dat bergje nasaal te consumeren. en wat gebeurde er daarna? Ik voelde me zielig, ik was teleurgesteld. maar toch ook weer blij dat deze operatie succesvol was. Nog nooit heeft een drug me zo iets laags laten doen. Sorry dat dit zo langdradig en dramatisch geschreven is maar zo voelde het in mijn hoofd. Nu ben ik ook wel benieuwd of jullie een soortgelijk verhaal hebben, zo'n moment dat je er gewoon voor gaat. Je hoeft je niet te schamen ik denk dat elke gebruiker wel zo'n soortgelijk verhaal heeft. misschien met iets minder spectaculair en minder huidschilfers dan. (Dit is een waargebeurd verhaal en is uiteraard onder invloed geschreven) 💋"
"LucidLucy zei: Och dit heb ik me te vaak gedaan. Ik zag er laatst een nieuwe term voor: carpetsurfen. Weliswaar was dit altijd voor a-php en A-PiHP. Ook weleens buiten in de vuilnisbak gegooid en er 1 of 2 dagen later weer uitgevist omdat de cravings me teveel werden. Ik meen me te herinneren zoiets hier al eens geschreven te hebben. Was hier niet al een topic over? 🤔 Klik om te vergroten... Ik heb geen idee ik ben hier sinds vandaag. heb nog geen tijd gehad om het hele archief door te spitten Haha carpetsurfen die ga ik onthouden."
"LucidLucy zei: Mensonterende taferelen zijn het wel. Op je knietjes zoeken naar die restjes rotzooi. Vaak amper de moeite waard voor de rush die je ervan krijgt. Soms misschien wel. Als het van langere tijd al opgespaard ligt te verstoffen. Maar ik hield mijn gebruikersplaatsen altijd netjes bij. Wekelijks even de vloer inspecteren 😅 Klik om te vergroten... Ik heb de rest van de avond moeten niezen het was het waard voor die 20 minuten uitstel hahaha"
"Hebbenzekezine? zei: Ik kan je ook aanraden te lezen wat ketamine met je blaas kan doen, horror Klik om te vergroten... Uit eigen ervaring ben ik tot de conclusie gekomen dat je de drip die achterin je keel blijft hangen moet uitspugen i.p.v doorslikken, dat heeft voor mij de blaas klachten waar ik al een lange tijd mee rond liep doen verdwijnen. Ik heb natuurlijk geen harde bewijzen dus ik ga niet zeggen dat het bij iedereen lichamelijke klachten voorkomt maar het vertraagd het proces naar mijn mening enorm. Uiteraard zoals @Kibo3 al zei kan je beter gelijk stoppen als je klachten begint te krijgen, maar ja we weten allemaal dat dit in de praktijk vaak niet wordt gedaan. Better safe than sorry"
"Kibo3 zei: Is per persoon verschillend inderdaad. Kan de klachten milder maken of uitstellen maar niet voorkomen. Al is het bij de meerderheid dat niet frequent gebruikt dat er geen klachten worden ervaren. Sommigen zeggen ook dat ze het graag doorslikken omdat anders hun werking zwakker word. Er zijn ook gebruikers die na 1-2 keer in een week dat zij al gelijk een drukkend gevoel hebben bij het plassen of heel vaak moeten. Dit is dan wel heel mild. Ik kreeg tijdens mijn hevige keta periode eerst de blaasklachten die trokken daarna ook weg. Vervolgens de k-cramps die wel minder snel voortkwamen nadat ik de drip niet meer doorslikte. Het beste is natuurlijk het niet zo ver laten komen want de lol gaat er dan snel vanaf. Klik om te vergroten... Dat is inderdaad de beste oplossing, voor mij doet keta al lang niet meer wat het deed, een k-hole valt niet meer tegen op te snuiven en spuiten ben ik fel op tegen dus ik heb helaas afscheid moeten nemen van deze vriendschap. Ik heb nu mijn troost gevonden in psychedelica."
"Geneesmiddel zei: Er zijn ook andere dissociatieven waar wel heel makkelijk tegenop te snuiven is 😉 Klik om te vergroten... Ja ik nam eigenlijk aan dat alle dissociatieven een kruis tolerantie hebben of is dit niet het geval? Geneesmiddel zei: Maar dit is uiteraard allemachtig prachtig Klik om te vergroten... Kibo3 zei: Jup soms wil de tolerantie na lange tijd niet gebruiken nog wel zakken. Maar het kan ook zo zijn dat je permanent (haast) niks meer voelt van keta en jezelf dan helemaal vol moet rammen. Klik om te vergroten... Ik heb een pauze genomen van een jaar en ik had de eerste halve gram het idee dat de tolerantie was gezakt maar daarna was het weer exact hetzelfde dan het jaar ervoor. Ik heb me er maar bij neergelegd, het is het voor mij helaas niet meer waard."
"Geneesmiddel zei: Klopt alleen zijn sommige andere stoffen véél potenter wat het makkelijk maakt om genoeg binnen te krijgen voor een hole. O-PCE bijv is zo belachelijk makkelijk om te holen en kost ook nog eens geen drol. Het zou verboden moeten zijn. Klik om te vergroten... Oke thanks, die voeg ik toe aan mijn to-do lijstje voor als de verveling een keer toeslaat"
"LucidLucy zei: De smaak van truffels lijkt niks op rauwe champignons. Ik zou de smaak omschrijven als zure moerasgrond met de structuur van walnoot. Ik krijg het zelf dan ook niet fatsoenlijk weggekauwd. Ik heb het weleens geprobeerd weg te drinken met coolbest sinaasappel/aardbei sap. Dat sapje heb ik een jaar lang niet meer kunnen drinken, omdat de smaak van truffels telkens naar boven kwam. Wat voor mij het beste werkt is zo fijn mogelijk kauwen. Echt zo lang mogelijk kauwen. En dan rustig aan doorslikken. Dit blijf ik doen tot ik begin te kokhalzen, dan neem ik een lepeltje van een Rolo toetje. Even genieten van iets dat wel eetbaar is. En daarna herhaal ik dit proces. Zo krijg ik ze meestal prima naar binnen. Maargoed, dit is slechts mijn ervaring. Ik ken ook mensen die truffels als snack zouden eten en ze gewoon lekker vinden. Klik om te vergroten... De eerste keer dacht ik wat doet iedereen moeilijk zo erg is het nou ook weer niet, maar elke portie werd het geleidelijk ranziger tot er een punt kwam dat ik er niet meer op kon kauwen en ik echt wat anders moest verzinnen. Tegenwoordig gebruik ik zo'n handige truffel grinder en dan gooi ik het door een klein glaasje chocomelk heen met daarnaast ook nog een schoon glas met chocomelk om het weg te spoelen. op die manier proef ik helemaal niks meer. Tipje van de week"
"LucidLucy zei: Het schijnt dat het kauwen en je speeksel al een deel van de psylocibine omzet naar psylocine. Merk je hierbij niet dat het langer duurt tot het inkickt en de trip minder intens is? Klik om te vergroten... Ik kan met niet voorstellen dat dit echt merkbaar is, als dit wel zo is dan zou ik je aanraden om iets meer te nemen dan duurt het waarschijnlijk ook wat langer. Ik vind truffels en paddo's persoonlijk altijd net wat te kort duren, vooral de piek. Je zou het ook nog kunnen malen met een blender zodat je zoveel mogelijk oppervlakte hebt waardoor je lichaam het sneller opneemt."
"Allereerst wil ik je heel veel sterkte en kracht wensen om door deze periode heen te komen! dit is echt verschrikkelijk om mee te maken. Ik heb een soort gelijk iets meegemaakt met mijn broertje, wij moesten hem wel een tijdje laten vallen tot hij ging inzien waar hij mee bezig was. dat was een hele moeilijke keuze maar het heeft wel zijn vruchten afgeworpen, daardoor is hij toch zelf gaan inzien dat het niet langer zo verder kon. Ik zou willen dat ik iets beters kan bedenken maar zolang hij het niet zelf gaat inzien gaat het ook nooit werken. Het belangrijkste is om er voor te zorgen dat jullie er zelf niet onderdoor gaan. kut situatie man"