Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Altb zei: Hoi, ik was paar jaren altijd bij een goede friend/leverancier coke kopen. Kwaliteit was altijd perfect, columbians, bolivians etc. Sinds paar manden is mijn collega niet meer beschikbaar en sinds die tijd ben ik bij tientallen jongens geweest. En tot nu toe heb ik nergens goede kwaliteit schone coke gekregen. Ik koop meestal 10-20 per keer. Iedereen zegt dat is puur, de beste "broer" maar zit altijd rotzooi in. Iedere keer ga ik naar andere, dat is al fucking irritant. Is nog goede echte, echte te krijgen in Brabant? Wat is jullie ervaring? Ik was in Eindhoven, Tilburg, den Bosch, Helmond, België geweest overal maken ze zelfde schiet. Klik om te vergroten... Helloww Ik ken een verkoper en hij heeft me ook vertelld dat bijna alle leveranciers rotzooi geven en dat was vrij snell duidelijk. Bij zijn thuis belde een Bron Waar hij altijd van haalde en hij zij tege hem, ik heb nieuwe sos 70% Niemand merkt dat er zitten stofjes in die het effect nog versterken dus veel winst en mensen gaan snell opnieuw kopen. Puure coke is eigenlijk niet Meer te krijgen of toch all niet in belgië hoe ver ik weet in Nederland ook vrijwel niet. Hoeveel % ze er aff kunnen Halen maakt een Groot verschill voor hun winst ze maken vaak all een 15 euro extra per gram door je eigenlijk inpv 1 gram coke te geven geven ze je mss 0.7 coke en 0.3 troep ."
"caninus zei: dus het komt erop neer dat jij genaaid wordt, puur doordat jouw leverancier genaaid wordt? ik acht zelfs de kans heel groot, dat de persoon waar de leverancier van jouw dealer ook gewoon genaaid wordt. En nou kan niemand er iets aan doen dat jullie allemaal met rommel zitten te kijken? Waarschijnlijk is er 1 iemand die zich uiteindelijk de lul uit zijn broek lacht met klanten zoals jullie 🤣 Klik om te vergroten... Nee ik gebruikt zelf geen coke ik weet gewoon hoe het op dit moment gaat in die Industrie Als je Echt denkt puure coke te krijgen Zou ik het mss eens laten testen. er is nooit iemand genaaid geweest hij werd gebeld door hem heb nooit gezegd dat hij het ook gekocht heeft mss eerst Beter lezen voor je met comentaat komt."
"Casrus zei: Ben je nu nuchter? Klik om te vergroten..."
"Heb hier 3 tabs een soort 3 papiertjes In elk Zou 300mg zitten. Heb nog nooit LSD gebruikt dus heeft er iemand mss tips zodat ik zeker niet slecht Ga ? Heb ook nog 3mmc liggen en wouw weten of je Kan mixen ? Alle tips zijn welkom kijk er all Lang naar uit en will gewoon dat alles goed verloopt Alvast bedankt."
"Jordy043 zei: Het is een tricky goedje dat 3mmc/miauw. Het zijn vooral de cravings, zodra je de eerste punten hebt gepakt kan je er niet vanaf blijven en wil je maar blijven bijpakken en gaat het zakje ook op. Ik zit zelf ook in deze situatie nu al ongeveer 3 maanden. Door niet lekker in mn vel zitten, financieel wat tegenslagen gehad. Struggles met vriendin. Ik ben zelf 23 maar 16 nog zo jong probeer er mee te stoppen het is moeilijk ik kan het zelf ook nog niet maar ik hoop dat je snel de juiste hulp krijgt. Ik ben er ook mee bezig! Klik om te vergroten... Zit op dit moment in een come down en het is ongeloofelijk vervelend had deze week een 12 gram gebruikt en 2uur geleden laatste geslikt ."
"ThePharmacy zei: Laat ik het er toch wél in wrijven dat 800-900mg MDMA absurd is: je bent onverantwoord bezig met drugs. De aanbevolen hoeveelheid voor MDMA is 1 tot 1,5 mg MDMA per kilogram lichaamsgewicht. Ik ga er niet vanuit dat je een gewicht van 500 tot 900 kg hebt. Mijn advies? Per direct stoppen (in ieder geval met alle middelen waar je nog geen verslaving voor hebt ontwikkeld). Als je drugs niet op een verantwoorde manier kunt gebruiken, is het beter om er überhaupt van af te blijven. Een euforisch gevoel ga je ook niet krijgen met dit gebruik/misbruik. Klik om te vergroten... Inderdaad ook gemerkt ik gebruikt ook geen xtc meer omdat ik een zeer slechte ervaring heb gehad."
"Ik kijk even terug op dit account nu een Lange tijd later en ik Zie dat er Sirieus iets niet goed zat bij mij. Ik leg even een stukje uit. Ik zat in een slechte relatie met iemand die me constant bedriegde maar ik was compleet Aleen zonder haar. Ik heb een tijd later nadat ze me weer bedroog haar verlaten na Lang samen te wonen na all het geld dat ik in haar gestoken en de kansen die ik had gegeven. Nu bijna een half jaar later zit ze nogsteeds in Mijn hoofd Elke nacht maar we geraken er door. Ik had Nooit gedacht dat ik dat Zou zeggen! maar na all de Keren dat ik op het randje de dood ontsnapte door het laatste beetle geluk moet ik hier well zijn met een reden. mijn gebruik is hard geminderd na lsd te gebruiken en doe nu 1x in de paar maanden psychedelica en dat heeft een soort nieuwe wereld open gemaakt en heeft mij laten zien dat er veel meer is Dan wat je Kan zien. Ik will bij deze ook mij excuseren voor de domme vragen die ik hier heb gesteld. ik was in het diepste punt van mijn leven maar naturlijk weet niemand hier Mijn situatie dus ik snap dat mensen me vervelend vonden en dat het te ver ging. voor de mensen die het niet begrijpen check oude berichten. Ik gebruik na een Lange tijd volledig te stoppen well soms Nog 3mmc of Andere drugs maar met maten. ik Ben meer Dan 15kg in spier massa aangekomen in die tijd (geen flex) en dat is nu voor mij veel belangrijker dan drugs dus maak jullie geen zorgen het komt niet terug. Bedankt voor het begrip en stell me gerust vragen over Alles ik Beatwoord ze vanacht Nog. Mensen die hulp nodig hebben met Hun verslaving Stuur me meteen ik vind het helpen van mensen geweldig Zelfs Al's je iemand wilt Om gewoon even te spreken cc me. Hoop dat degenen die zich zorge maakten over me dit oplucht en me kunnen vergeven. (En ja ik Kan nogsteeds niet typen ("
"Inderdaad ik zit daar wat fout het is ook water gewicht door creatine. ik Zie gewoon +15kg en nogsteeds heel laag vet % maar had er niet zo over na gedacht weet niet zo extreem veel daar van."
"Goede avond allemaal! Had even een korte vraag voor de mensen die all eens 3mmc hebben gebruikt. Wat is de hoogste dosering die je kunt nemen of die iemand all heeft genomen Ben vrij benieuwd of ik nu zelf gewoon veel te ver Ga of niet. Ik hoor graag jullie verhalen over jullie ervaring met Hoge doseringen en hoe hoog ze waren en of er ook iets is fout gelopen want vind het zelf maar raar bevoorbeeld, Als ik snuif Kan ik blijven door gaan zonder problemen maar Al's ik bommetjes doe Moet ik all snell overgeven. Avast bedankt!"
"Ik heb de vorigen weeken nogal wat veel 3mmc gebruikt. het is alsof je vanaf de eerste keer verslaafd bent. ik weet nog dat het begon uit te werken en voelde me ongeloofelijk slecht en Ben meteen nieuw gaan Halen en de dag Erna hetzelfde dat was ongeveer e'en 6-7 gram op 3 dagen. maar nu zat ik gistere bij e'en vriend van mij die verslaafd is aan 3mmc en een vriend van hem had 12gram 3mmc gekocht en open een 5uurtjes later zonder iemand het door had had hij die volledige 12 gram op we zaten heel de tijd bij hem en hij was well letterlijk heel de tijd aan het snuiven maar dat had Niemand verwacht will ook well zeggen dat dit spull getest is en dat het heel Hoge kwaliteit is maar mijn vraag is is het mogenlijk om een overdosis te hebben Waar je van Kan sterve zo ja vanaf hoeveel gram in een keer is dat mogenlijk want heb mensen all een gram in 1 keer zien slikken en snuiven en vind hier niet veel over terug alvast bedankt ."