Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn excuses

Mijn excuses

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
N
NoneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kijk even terug op dit account nu een Lange tijd later en ik Zie dat er Sirieus iets niet goed zat bij mij. Ik leg even een stukje uit.

Ik zat in een slechte relatie met iemand die me constant bedriegde maar ik was compleet Aleen zonder haar. Ik heb een tijd later nadat ze me weer bedroog haar verlaten na Lang samen te wonen na all het geld dat ik in haar gestoken en de kansen die ik had gegeven.

Nu bijna een half jaar later zit ze nogsteeds in Mijn hoofd Elke nacht maar we geraken er door. Ik had Nooit gedacht dat ik dat Zou zeggen! maar na all de Keren dat ik op het randje de dood ontsnapte door het laatste beetle geluk moet ik hier well zijn met een reden.

mijn gebruik is hard geminderd na lsd te gebruiken en doe nu 1x in de paar maanden psychedelica en dat heeft een soort nieuwe wereld open gemaakt en heeft mij laten zien dat er veel meer is Dan wat je Kan zien.

Ik will bij deze ook mij excuseren voor de domme vragen die ik hier heb gesteld.

ik was in het diepste punt van mijn leven maar naturlijk weet niemand hier Mijn situatie dus ik snap dat mensen me vervelend vonden en dat het te ver ging. voor de mensen die het niet begrijpen check oude berichten.
Ik gebruik na een Lange tijd volledig te stoppen well soms Nog 3mmc of Andere drugs maar met maten.

ik Ben meer Dan 15kg in spier massa aangekomen in die tijd (geen flex) en dat is nu voor mij veel belangrijker dan drugs dus maak jullie geen zorgen het komt niet terug. Bedankt voor het begrip en stell me gerust vragen over Alles ik Beatwoord ze vanacht Nog.

Mensen die hulp nodig hebben met Hun verslaving Stuur me meteen ik vind het helpen van mensen geweldig Zelfs Al's je iemand wilt Om gewoon even te spreken cc me.
Hoop dat degenen die zich zorge maakten over me dit oplucht en me kunnen vergeven.
(En ja ik Kan nogsteeds niet typen (:wink:
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#2
None zei:
Ik kijk even terug op dit account nu een Lange tijd later en ik Zie dat er Sirieus iets niet goed zat bij mij. Ik leg even een stukje uit.

Ik zat in een slechte relatie met iemand die me constant bedriegde maar ik was compleet Aleen zonder haar. Ik heb een tijd later nadat ze me weer bedroog haar verlaten na Lang samen te wonen na all het geld dat ik in haar gestoken en de kansen die ik had gegeven.

Nu bijna een half jaar later zit ze nogsteeds in Mijn hoofd Elke nacht maar we geraken er door. Ik had Nooit gedacht dat ik dat Zou zeggen! maar na all de Keren dat ik op het randje de dood ontsnapte door het laatste beetle geluk moet ik hier well zijn met een reden.

mijn gebruik is hard geminderd na lsd te gebruiken en doe nu 1x in de paar maanden psychedelica en dat heeft een soort nieuwe wereld open gemaakt en heeft mij laten zien dat er veel meer is Dan wat je Kan zien.

Ik will bij deze ook mij excuseren voor de domme vragen die ik hier heb gesteld.

ik was in het diepste punt van mijn leven maar naturlijk weet niemand hier Mijn situatie dus ik snap dat mensen me vervelend vonden en dat het te ver ging. voor de mensen die het niet begrijpen check oude berichten.
Ik gebruik na een Lange tijd volledig te stoppen well soms Nog 3mmc of Andere drugs maar met maten.

ik Ben meer Dan 15kg in spier massa aangekomen in die tijd (geen flex) en dat is nu voor mij veel belangrijker dan drugs dus maak jullie geen zorgen het komt niet terug. Bedankt voor het begrip en stell me gerust vragen over Alles ik Beatwoord ze vanacht Nog.

Mensen die hulp nodig hebben met Hun verslaving Stuur me meteen ik vind het helpen van mensen geweldig Zelfs Al's je iemand wilt Om gewoon even te spreken cc me.
Hoop dat degenen die zich zorge maakten over me dit oplucht en me kunnen vergeven.
(En ja ik Kan nogsteeds niet typen (:wink:
Klik om te vergroten...
Dat lukt met anabolen zelfs niet in zo’n korte periode. Of heb je het over de afgelopen 5 jaar?
N
NoneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad ik zit daar wat fout het is ook water gewicht door creatine. ik Zie gewoon +15kg en nogsteeds heel laag vet % maar had er niet zo over na gedacht weet niet zo extreem veel daar van.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pure spierkracht kweek je niet met middelen maar door keihard te werken ,dat geeft naar mijn mening veel mooiere spieren en met echte kracht erin!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."