Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKorte vraag over coke

Korte vraag over coke

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
NoneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb net laatste lijntje coke gebruikt ( eerste keer ) vond weinig effect aan had een 10 lijntjes uit een gram gehaald weet iemand e'en manier om de effecten te versterken of verlengen?
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#2
betere kwaliteit coke kopen. als je na 10 lijnen niks voelt, zal het toch wel troep zijn geweest
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#3
maar gezien je vorige berichten, zou dit eigenlijk geen verrassing voor je moeten zijn
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
None zei:
Heb net laatste lijntje coke gebruikt ( eerste keer ) vond weinig effect aan had een 10 lijntjes uit een gram gehaald weet iemand e'en manier om de effecten te versterken of verlengen?
Klik om te vergroten...
Cocaine is nou eenmaal een kortwerkende drug en de crash is vrij heftig. Beginners voelen vaak een uur tot max anderhalf uur effecten, maar als je het vaker doet is het vaak maar een halfuur dat je iets voelt.

Daarbij is cocaïne beroemd om vervuilingen als je niet weet waar je het vandaan moet halen. Het is erg duur, een statussymbool, en enorm verslavend. Speed is ook heel vervuild vaak omdat de straat prijs zo laag is en itt cocaïne een veel simpelere structuur heeft.

Ik vermoed slechte kwaliteit, mocht je het willen herhalen probeer een beetje in te lezen en te beoordelen of je vermoed dat je goed spul hebt en testen is altijd het beste.

je gaat nu niet voor elkaar krijgen om weer in die beginners high te komen want het zwakt snel af. De crash is wat je even door moet staan maar zal voor nu niet heel intens zijn.

succes
N
NoneLid
01-01-2024, 00:00
#5
caninus zei:
maar gezien je vorige berichten, zou dit eigenlijk geen verrassing voor je moeten zijn
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ik gewoon teveel 3mmc heb gebruikt want ik voel het well en deze is getest op 87% puur.

De serotonin in mijn lichaam is wrs well laag....

maar veel mensen krijgen een Grote euphoria van coke en 3mmc maar ik heb dit nooit gehad en blijkbaar is dat gewoon Zo bij sommige mensen want het heeft bij veel mensen een verschillend effect.

Hangt van Je lichaam aff vanaf de moment dat ik mijn hart te snell voel gaan en me niet zo lekker voelde stopte ik ook tot het beter was.

Heb bij xtc meerdere overdosisen genomen omdat ik het op die moment gewoon niet door hoogste was ongv 800-900mg MDMA op een 2 uurtjes ongv en had enkel over gegeven, flauwvallen, wazig zicht , en een zeer vage krieben in mijn buik alsof iets zwaar door me heen aan het rushen is maar misschien weer ik gewoon niet wat een euphoria is Kan iemand Meer uitleg geven over wat dit precies is ?
N
NoneLid
01-01-2024, 00:00
#6
None zei:
Ik denk dat ik gewoon teveel 3mmc heb gebruikt want ik voel het well en deze is getest op 87% puur.

De serotonin in mijn lichaam is wrs well laag....

maar veel mensen krijgen een Grote euphoria van coke en 3mmc maar ik heb dit nooit gehad en blijkbaar is dat gewoon Zo bij sommige mensen want het heeft bij veel mensen een verschillend effect.

Hangt van Je lichaam aff vanaf de moment dat ik mijn hart te snell voel gaan en me niet zo lekker voelde stopte ik ook tot het beter was.

Heb bij xtc meerdere overdosisen genomen omdat ik het op die moment gewoon niet door hoogste was ongv 800-900mg MDMA op een 2 uurtjes ongv en had enkel over gegeven, flauwvallen, wazig zicht , en een zeer vage krieben in mijn buik alsof iets zwaar door me heen aan het rushen is maar misschien weer ik gewoon niet wat een euphoria is Kan iemand Meer uitleg geven over wat dit precies is ?
Klik om te vergroten...
Judge me aub niet over de hoeveelheid die ik heb genomen ik was Dom en zwaar depresief dus het maakte me allemaal niet veel uit toen en ik was zeer Dom weet ik nu .
( Heb geen zin in weer allemaal mensen die de vraag negeeren en gewoon het er in vrijven hoe Dom het is .
T
ThePharmacyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Laat ik het er toch wél in wrijven dat 800-900mg MDMA absurd is: je bent onverantwoord bezig met drugs.

De aanbevolen hoeveelheid voor MDMA is 1 tot 1,5 mg MDMA per kilogram lichaamsgewicht. Ik ga er niet vanuit dat je een gewicht van 500 tot 900 kg hebt.

Mijn advies? Per direct stoppen (in ieder geval met alle middelen waar je nog geen verslaving voor hebt ontwikkeld). Als je drugs niet op een verantwoorde manier kunt gebruiken, is het beter om er überhaupt van af te blijven. Een euforisch gevoel ga je ook niet krijgen met dit gebruik/misbruik.
N
NoneLid
01-01-2024, 00:00
#8
ThePharmacy zei:
Laat ik het er toch wél in wrijven dat 800-900mg MDMA absurd is: je bent onverantwoord bezig met drugs.

De aanbevolen hoeveelheid voor MDMA is 1 tot 1,5 mg MDMA per kilogram lichaamsgewicht. Ik ga er niet vanuit dat je een gewicht van 500 tot 900 kg hebt.

Mijn advies? Per direct stoppen (in ieder geval met alle middelen waar je nog geen verslaving voor hebt ontwikkeld). Als je drugs niet op een verantwoorde manier kunt gebruiken, is het beter om er überhaupt van af te blijven. Een euforisch gevoel ga je ook niet krijgen met dit gebruik/misbruik.
Klik om te vergroten...
Inderdaad ook gemerkt ik gebruikt ook geen xtc meer omdat ik een zeer slechte ervaring heb gehad.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Betere kwaliteit, en/of je geraakt er aan gewend.

Dat die hoeveelheid MDMA LEVENSGEVAARLIJK IS moeten we je toch niet meer zeggen?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Coke is gewoon veel subtieler dan 3mmc en mdma.


Ik denk dat 99% van de mensen de eerste maal coke niks vindt.

Je moet het leren waarderen.
Toch @Mezelf ? 😜
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Coke is gewoon veel subtieler dan 3mmc en mdma.


Ik denk dat 99% van de mensen de eerste maal coke niks vindt.

Je moet het leren waarderen.
Toch @Mezelf ? 😜
Klik om te vergroten...
Dat klopt inderdaad. Ik ben dan wel niet @Mezelf. Ik kan zelf eigenlijk alleen originele Peru waarderen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."