Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het nog niet zoveel gedaan maar de keren dat ik het gedaan heb had ik wel een goede trip. Ik had toen eerst een pilletje gedropt en daarna 1 lijntje en ik voelde me best wel zalig . Doe het nu eigenlijk niet meer wanneer ik een drug doe probeer ik me aan 1 dezelfde te houden en niet beginnen mixen zoals ik vroeger al wel eens deed."
"Ik ben gestopt met coke al een maand nu fzo en overschakelt op XTC en Speed vind ik vele betere drugs aangezien ze minder kosten en je er langer van tript. Het langst dat ik me ooit prettig gevoeld heb van coke is 30minuten en dat was geen rommel ."
"Ben altijd wel te vinden voor wat Amnesia en White Widow"
"Ik heb hier ooit iets meer dan een half jaar speed in huis gehad. Na dat half jaar eens geprobeerd en het was nog altijd even goed.. Heb het wel bewaard in de kelder (koel en donkere plek)."
"Haha geweldig chill report, als je dat zo leest herken je er veel van wat je zelf ook doet als je op MDMA aan het spacen bent . Thanks man voor het report!"
"Haha dat is geniaal gemaakt"
"Zeker wel een mooi boompje, ga je lekker een tijdje van kunnen blowen"
"cropp zei: Amateurtje zei: In Tilburg is het geen probleem als je je ID niet hebt. A4'tje is meer dan voldoende. Klik om te vergroten... Maar die neger bij de Grass is gewoon dom, da`s echt net een aap... Klik om te vergroten... Haha in de Pasja stond er gisteren ook een neger en heeft ook geen ID gevraagd, stond daar maar gewoon wat te staren met zen zonnebril"
"Doe er meestal gewoon peuk in (Pall Mall groen). Af en toe koop ik wel eens een pakje shag meestal dan blauwe drum."
"Oom Klaas zei: da's geen gewone peuk, dat is mentos met wat peuk Klik om te vergroten... De menthol zit eerder in de filter want als ik die pall mall tussen men joint rol proef ik eigenlijk totaal geen menthol. :P"